Gå til innhold

Ravens lune vrede


Raven Emerald

Anbefalte innlegg

gratulerer så mye med 12 uker!

så bra at alt sto bra med lillefrosk!det er helt fantastisk å se babyen sprell levende inni magen! :rodmer:

ønsker deg en fin lørdagskveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, det er så koselig! :rodmer:

Nå får vi gransket den litt mer på onsdag, og kanskje til og med få vite kjønn. :nigo:

Gleder meg litt ekstra til det, da. =)

Fin lørdagskveld til deg, også! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Frosk har nå blitt grundig sjekket, og det er blitt gjort risiko-vurdering for Down syndrom. Det var lav risiko, og det er jo betryggende. =)

Vi fikk ikke se kjønn, det var visst litt tidlig enda. Men vi fikk bilder, da. :nigo: Har dessverre ikke scanner, så får ikke vist dem frem... :sjenert:

Men det er en veeeldig fin liten Frosk. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har heller ikkje scanner, så mi løysing blei å ta bilde av UL-bilda. :sjarmor:

Så herlig at alt ser fint ut. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nok få dem på dataen på et eller annet vis, men ikke i dag. =P

Er rett og slett for trøtt til å tenke på det... :fnise:

Og ja, var veldig betryggende å få vite at alt ser fint ut. Og ble satt tilbake hele TO dager, så har termin den 21.12... :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:jepp:

Gleder meg masse til tiden fremover. Begynner jo å nærme seg tiden for å kjenne bevegelsene. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi termin samme dag da! Og jeg som er så konkurranseinnstilt av meg... :sjenert: Så bra at alt ser bra ut, og babyen er frisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bildene av lille Frosk! :nigo:

Link 1.

Link 2.

Syns bilde nr. 2 er en litt skummel-Frosk, det ser ut som han/hun har klovnemaske. Og jeg er bittelittegranne redd klovner. Så jeg ble akutt bekymret... :sjenert:

Men satser på at det har en helt naturlig klovne-fri forklaring. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet! Liker det første bildet så godt, det ser ut som han/hun koser seg veldig med å gnage på hånden sin (suger på tommelen, kanskje?). Gleder meg sååå veldig til å holde knøttet, og snuuuuse inn baby-lukt... :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Jada. :)

Har ikke følt meg helt 100% den siste tiden, men ikke noe alvorlig. Bare magen som har slått seg vrang, så jeg har kastet opp mer enn vanlig. Ikke kan jeg gå så langt, heller, før jeg må løpe på nærmeste toalett. Det legger jo en demper på det meste. =P

Men tror muligens jeg så smått har begynt å kjenne littebittegranne spark. Veldig dempet og "far between", så er enda litt usikker på om det er det. Men er det det, vil det nok ikke går mer enn et par uker før jeg kan være sikker på at det er lille Frosk. Foreløbig er jeg altså bare usikker på om det er Frosk jeg kjenner. =P

Har forøvrig fortalt minstejenta at hun skal bli storesøster. Hun ble kjempeglad. Jaja, etter at jeg hadde forsikret henne i 5 minutter om at det var helt sant (hun nektet å tro det). Og så måtte hun gråte en skvett, for hun hadde jo nesten begynt å tro at hun aaaldri skulle få bli storesøster. :fnise:

Ellers er det ganske stille og rolig her. Får jo ikke akkurat gjort mye når man er lenket til heimen, så... Håper magen roer seg litt nå, er litt lei av å løpe frem og tilbake mellom stue og toalettet, fordi jeg var så uheldig og spiste noe "feil". Og med "feil", er det for eksempel stekt ris med kylling og grønnsaker en dag, til tross for at det gikk bra dagen før. Hadde det nå iallefall vært konsekvent, så kunne jeg jo bare unngått å spise det... =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med ein slik reaksjon frå kommande storesøster. :skya::nigo:

Når er det forresten lov å tippa på kjønn? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når er det forresten lov å tippa på kjønn? :sjarmor:

Ikke noe vits i å tippe på kjønn, for jeg har allerede bestillt en gutt. :D Men OM det blir en feil i bestillingen, så blir det neppe sånn at jeg krever å få den lille byttet. :fnise:

Hihi, hadde vært flott med en liten nevø i tillegg til mine herlige nieser. :rodmer:

Gleder meg sånn til å bli tante igjen!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med ein slik reaksjon frå kommande storesøster. :skya::nigo:

Når er det forresten lov å tippa på kjønn? :sjarmor:

Ja, var godt å se at nyheten falt på god jord. :rodmer:

Tippe kjønn? Det kan du gjerne starte med når som helst. Håper jo på å få vite denslags også på neste ultralyd, i slutten av mnd. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magefølelsen min sa egentlig gut, men på ultralydbilda "ser" eg at det er ei ny tulle. :babyjente:

:strix:

Og magefølelsen min er overraskande ofte feil, mens eg mykje oftare ser riktig på ultralydbilde, så eg satsar på at det er tilfellet her også. Blant anna "såg" eg at pjokken var gut allerede frå dei tidlige ultralydane, mens eg fremdeles tippa jente heilt fram til det motsatte blei bevist på ordinær ultralyd, pga. magefølelse og graviditetssymptom. ;)

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal lage tippeliste i første posten, så det er lett å finne. =)

Selv er jeg litt usikker. Har egentlig landet på jente selv også, men har litt "gutte-følelse" i tillegg, må jeg innrømme. Mest fordi jeg har mer plager i dette svangerskapet, enn jeg hadde med noen av jentene.

Men, så tenker jeg at det kanskje er fordi jeg ikke har gutt fra før, og dermed kjenner litt på at det hadde vært gøy med gutt denne gangen. Og ingen svangerskap er uansett like. Og, jeg har i tillegg lest at man ofte er ekstra plaget i svangerskap med jenter. Så det er mest derfor jeg har landet på det nå. Bare sånn for å ha sikret meg på alle buger og kanter. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...