Gå til innhold

Ravens lune vrede

Anbefalte innlegg

Skrevet

åååå!det er så gøy med innkallelse til ul! :hoppe:

:hoppe: litt for 11 uker også!! :hoppe:

Skrevet

Jaaa..! :rodmer: Og så er det jo ekstra gøy at jeg får se Frosken før jeg trodde, da. ^^

Skal på en halvtimes møte for å få mer informasjon om fosterdiagnostikk på torsdag. Det kan jo bli interessant.

Skrevet

15. er jo berre to veker til. :hoppe:

Skrevet

15. er jo berre to veker til. :hoppe:

Jeg vet! :hoppe: Nå kan jeg glede meg masse uten at dagene går alt for sent. :nigo:

Skrevet

Sååå varmt..! Varmen plager meg mer enn vanlig...usj...

23 grader i skyggen, visstnok, men det kjennes mye verre ut. I natt drømte jeg at jeg tok badstu, og at når jeg skulle kjøle meg ned etterpå med en dusj, så var det bare varmt vann... Våknet i et svettekav. Så i natt blir det elektrisk vifte på soverommet..! Blir nok sommerdyne snart, tenker jeg...

Ellers har jeg husarbeid som venter. Klesvask og støvsuging, og vaske badet. Måtte dra frem vaskemaskina i går, for den ville ikke ta inn vann. Og under der så det bare ikke pent ut, for å si det sånn. Så der skal det vaskes grundig før maskina settes på plass igjen. Men badet er så greit. Jeg bare tømmer en bøtte med såpevann, og bruker moppen til å skyve alt vannet nedi sluken. Er så avansert husmor, atte. =P

• Liker 1
Skrevet

Har fått haste-ultralyd i morgen tidlig. Hadde litt brunfarget utflod i kveld, og ringte legevakten for å finne ut om det var mulig å få sjekket tilstanden til lille Frosk. Går dette galt, vil jeg i allefall være forberedt... Og er alt fint, er det jo godt å få en bekreftelse på det, og slippe å være nervøs i halvannen uke til...

Men er ikke ved veldig godt mot akkurat nå, for å si det sånn...

Skrevet

:hug:

Tusen takk, det varmer. :klemmer:

Skrevet

Har ingen vondter, bare litt øm nederst i magen. Har fortsatt brun utflod, men ikke en dråpe friskt blod. Er kjempe-bekymret; sitter og vrir hjernen for å huske om jeg opplevde lignende med de to første. Ikke har jeg lyst på mat, selv om jeg er sulten (kommer nok til å tvinge i meg noe, da)... Føler meg slett ikke på topp her jeg sitter, selv om formen i seg selv er bra (med unntak av øm mage, og suuulten).

Skrevet

Har vært på ultralyd, og der fikk vi se lille Frosk, sprell levende. :rodmer:

Han/hun gjorde et lite froske-hopp, men var ellers ganske så avslappet. Men alt så bra ut, legen var veldig fornøyd med tilstanden til lille knøtt. Så heldigvis ikke noe å bekymre seg over. Og så blir det ordinær ultralyd om en ukes tid, og da får vi en grundigere sjekk.

Men heldigvis - lille Frosk er heeelt levende. ^^

Skrevet

Så fint å bli beroliga med små froskehopp. :rodmer:

Skrevet

Ja, var godt å høre at det var lite sannsynlig at noe kommer til å gå galt nå, siden lille Frosk så ut til å trives stort. :rodmer:

Og synes det lille hoppet var så søtt; så ut som om han/hun skvatt noe voldsomt... :fnise:

Skrevet

Hvordan syns froskepappa det var å se den lille? Var han med?

Så utrolig bra at alt står bra til med den lille, og med deg også! :rodmer:

Skrevet

Han var med, ja. Han satser vel på å være med på alt av ultralyder og legetimer, og det ene med det andre. =P

Han synes visst det var betryggende å se lille Frosk sprelle inni der. Og så sier han at det hele ble mer virkelig nå, og det kan man jo godt forstå. Det tok meg bare fem timer å klemme såpass utav ham, så han ble vel litt emosjonell. =P Neida, han er ikke sååå ille...lol. Men vi gikk begge rundt med lettere fårete glis etterpå, da. =)

Skrevet

Gratulerer med 12 uker!!!!! :D :D :D

Skrevet

Tusen takk. :rodmer:

Skrevet

Så herlig det må være å endelig ha fått se lille Frosk! Det er jo virkelig et under!!

Kjenner det klør litt i livmora - men biologien har satt en stopper for min produksjon. Blitt for gammal :fnise:

Skrevet

12 veker! :bolledeig:

Jaaa!! ^^ Endelig over den første "kneika"! :danser:

Skrevet

Så herlig det må være å endelig ha fått se lille Frosk! Det er jo virkelig et under!!

Kjenner det klør litt i livmora - men biologien har satt en stopper for min produksjon. Blitt for gammal :fnise:

Det var helt herlig, spesielt med tanke på den usikkerheten jeg hadde. Og jeg må jo si; det er den peneste lille Frosken jeg har sett. :rodmer:

Hehe, du får glede deg til du blir bestemor, og får dulle med barnebarna. Du slipper kvalme, bekkenløsning, vann i kroppen, og alt det der. Og så kan du levere småen tilbake når den ikke er like innstilt på kos, lydnivået øker betraktelig, og lukten tyder på bleieskift-behov... :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...