^me^ Skrevet 1. juni 2011 #101 Del Skrevet 1. juni 2011 åååå!det er så gøy med innkallelse til ul! litt for 11 uker også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #102 Del Skrevet 1. juni 2011 Jaaa..! Og så er det jo ekstra gøy at jeg får se Frosken før jeg trodde, da. ^^ Skal på en halvtimes møte for å få mer informasjon om fosterdiagnostikk på torsdag. Det kan jo bli interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 1. juni 2011 #103 Del Skrevet 1. juni 2011 15. er jo berre to veker til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #104 Del Skrevet 1. juni 2011 15. er jo berre to veker til. Jeg vet! Nå kan jeg glede meg masse uten at dagene går alt for sent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #105 Del Skrevet 4. juni 2011 Sååå varmt..! Varmen plager meg mer enn vanlig...usj... 23 grader i skyggen, visstnok, men det kjennes mye verre ut. I natt drømte jeg at jeg tok badstu, og at når jeg skulle kjøle meg ned etterpå med en dusj, så var det bare varmt vann... Våknet i et svettekav. Så i natt blir det elektrisk vifte på soverommet..! Blir nok sommerdyne snart, tenker jeg... Ellers har jeg husarbeid som venter. Klesvask og støvsuging, og vaske badet. Måtte dra frem vaskemaskina i går, for den ville ikke ta inn vann. Og under der så det bare ikke pent ut, for å si det sånn. Så der skal det vaskes grundig før maskina settes på plass igjen. Men badet er så greit. Jeg bare tømmer en bøtte med såpevann, og bruker moppen til å skyve alt vannet nedi sluken. Er så avansert husmor, atte. =P 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 6. juni 2011 Forfatter #106 Del Skrevet 6. juni 2011 Har fått haste-ultralyd i morgen tidlig. Hadde litt brunfarget utflod i kveld, og ringte legevakten for å finne ut om det var mulig å få sjekket tilstanden til lille Frosk. Går dette galt, vil jeg i allefall være forberedt... Og er alt fint, er det jo godt å få en bekreftelse på det, og slippe å være nervøs i halvannen uke til... Men er ikke ved veldig godt mot akkurat nå, for å si det sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 6. juni 2011 #107 Del Skrevet 6. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 6. juni 2011 Forfatter #108 Del Skrevet 6. juni 2011 Tusen takk, det varmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 6. juni 2011 Forfatter #109 Del Skrevet 6. juni 2011 Har ingen vondter, bare litt øm nederst i magen. Har fortsatt brun utflod, men ikke en dråpe friskt blod. Er kjempe-bekymret; sitter og vrir hjernen for å huske om jeg opplevde lignende med de to første. Ikke har jeg lyst på mat, selv om jeg er sulten (kommer nok til å tvinge i meg noe, da)... Føler meg slett ikke på topp her jeg sitter, selv om formen i seg selv er bra (med unntak av øm mage, og suuulten). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #110 Del Skrevet 7. juni 2011 Har vært på ultralyd, og der fikk vi se lille Frosk, sprell levende. Han/hun gjorde et lite froske-hopp, men var ellers ganske så avslappet. Men alt så bra ut, legen var veldig fornøyd med tilstanden til lille knøtt. Så heldigvis ikke noe å bekymre seg over. Og så blir det ordinær ultralyd om en ukes tid, og da får vi en grundigere sjekk. Men heldigvis - lille Frosk er heeelt levende. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 7. juni 2011 #111 Del Skrevet 7. juni 2011 Så fint å bli beroliga med små froskehopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #112 Del Skrevet 7. juni 2011 Ja, var godt å høre at det var lite sannsynlig at noe kommer til å gå galt nå, siden lille Frosk så ut til å trives stort. Og synes det lille hoppet var så søtt; så ut som om han/hun skvatt noe voldsomt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antheia Skrevet 7. juni 2011 #113 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvordan syns froskepappa det var å se den lille? Var han med? Så utrolig bra at alt står bra til med den lille, og med deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #114 Del Skrevet 7. juni 2011 Han var med, ja. Han satser vel på å være med på alt av ultralyder og legetimer, og det ene med det andre. =P Han synes visst det var betryggende å se lille Frosk sprelle inni der. Og så sier han at det hele ble mer virkelig nå, og det kan man jo godt forstå. Det tok meg bare fem timer å klemme såpass utav ham, så han ble vel litt emosjonell. =P Neida, han er ikke sååå ille...lol. Men vi gikk begge rundt med lettere fårete glis etterpå, da. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antheia Skrevet 8. juni 2011 #115 Del Skrevet 8. juni 2011 Gratulerer med 12 uker!!!!! :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 8. juni 2011 #116 Del Skrevet 8. juni 2011 12 veker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #117 Del Skrevet 8. juni 2011 Tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 8. juni 2011 #118 Del Skrevet 8. juni 2011 Så herlig det må være å endelig ha fått se lille Frosk! Det er jo virkelig et under!! Kjenner det klør litt i livmora - men biologien har satt en stopper for min produksjon. Blitt for gammal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #119 Del Skrevet 8. juni 2011 12 veker! Jaaa!! ^^ Endelig over den første "kneika"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #120 Del Skrevet 8. juni 2011 Så herlig det må være å endelig ha fått se lille Frosk! Det er jo virkelig et under!! Kjenner det klør litt i livmora - men biologien har satt en stopper for min produksjon. Blitt for gammal Det var helt herlig, spesielt med tanke på den usikkerheten jeg hadde. Og jeg må jo si; det er den peneste lille Frosken jeg har sett. Hehe, du får glede deg til du blir bestemor, og får dulle med barnebarna. Du slipper kvalme, bekkenløsning, vann i kroppen, og alt det der. Og så kan du levere småen tilbake når den ikke er like innstilt på kos, lydnivået øker betraktelig, og lukten tyder på bleieskift-behov... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå