Transmission Skrevet 24. april 2011 #101 Skrevet 24. april 2011 Det går ikke på penger. Det går på faren for ulykke, død, skade og å skade andre. Jeg har fått bot mange ganger, sure penger - men jeg kjører fremdeles like fort =/ Dersom du dør, så kan du donere hjerte, lunger, nyrer og lever. Det er mange som hadde satt pris på organene dine, når du er så ung. Bare ikke kjør en bil hvor alle organene blir knust og spiddet. Hvis du kjører i hjel et barn, men redder 3 ungdommer, er det ikke da på sett og vis bare positivt å kjøre litt fort?
Knøtteliten Skrevet 24. april 2011 #102 Skrevet 24. april 2011 (endret) Det tvilar ge sterkt på at det er her... Litt vanskeleg å handheve då? Her i strøget tar de visst stikkprøver Og gud bedre meg om de tar stikkprøva si her, sier jeg bare... Jeg har mange ganger tenkt at de må fatte mistanke når vi (2 stk) har smekkfull stamp der lokket ikke går igjen + en par-tre poser stående på bakken ved sidenav.....og at vi aldri har plastikkavfall til levering Men enn så lenge går alt i samme søpla, får bare håpe på at det ikke skjærer seg en makrell-boks gjennom plastposen en vakker dag så vi blir ferska Da jeg var student betalte jeg ikke lisens. En vinterkveld ringte det på døra og der sto lisensmannen Jeg tok på meg mitt peneste smil, løy så det tøyt og stottra fram at "jeg? nei jeg hadde ikke tv jeg "... før jeg ble avbrutt av at åpningsmelodien på Hotel Cæsar ljoooooomet ut i bakgrunnen det ble bot ja! Endret 24. april 2011 av Knøtteliten 1
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 25. april 2011 #103 Skrevet 25. april 2011 Dersom du dør, så kan du donere hjerte, lunger, nyrer og lever. Det er mange som hadde satt pris på organene dine, når du er så ung. Bare ikke kjør en bil hvor alle organene blir knust og spiddet. Hvis du kjører i hjel et barn, men redder 3 ungdommer, er det ikke da på sett og vis bare positivt å kjøre litt fort? Jeg har donorkort. Men jeg mener det aldri er positivt å kjøre for fort. Uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #104 Skrevet 25. april 2011 Jeg håper du også får en finfin påske, og nyter hver dag klin stein, på uføretrygden din og det du får av mammaen din til å dope litt mening inn i det kriminelle livet ditt. Kos deg, og måtte ikke vissheten over at du er en lovbryter ødelegge gleden. Man trenger ikke å være verken uføretrygdet eller sjuskete bare fordi man røyker. Jeg røyket meg gjennom hele siste året på videregående, gikk ut med over 5 i snitt og hadde 50% stilling på en butikk samtidig. Jeg hadde normal hygiene, gikk ikke kledd som en gangster og hadde det til og med ryddig hjemme
AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #105 Skrevet 25. april 2011 Jeg kjører ofte for fort, og plukker aldri opp etter hunden
cyanid Skrevet 25. april 2011 #106 Skrevet 25. april 2011 Man trenger ikke å være verken uføretrygdet eller sjuskete bare fordi man røyker. Jeg røyket meg gjennom hele siste året på videregående, gikk ut med over 5 i snitt og hadde 50% stilling på en butikk samtidig. Jeg hadde normal hygiene, gikk ikke kledd som en gangster og hadde det til og med ryddig hjemme Hvis du ikke hadde røyket så fælt, kunne du klart en 6er i snitt, du vet bedre!
Kamikatze Skrevet 25. april 2011 #107 Skrevet 25. april 2011 Hvis du ikke hadde røyket så fælt, kunne du klart en 6er i snitt, du vet bedre! Har røkingen gjort deg 6-fiksert, eller?
AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #108 Skrevet 25. april 2011 Nå ble jeg litt nysgjerrig på Cyanid sin definisjon på "naturlov". Sist jeg sjekket er dette en betegnelse på lovmessige samenhenger i naturen, som f.eks. tyngdekraft, elektromagnetisme og slikt. Mao. regler det er ganske så vanskelig å bryte, man kan strengt tatt ikke velge å følge dem - det valget finnes ikke (sånn for å vise relevansen til tråden her). 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå