Gå til innhold

Hvilke regler bryter du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg drikker gjerne øl på gaten på vei til/fra fest - såfremt det er forholdsvis sent på kvelden da. Lar ikke småbarn se sånt.

Jeg sorterer ikke hermetikk og veldig sjelden matsøppel.

Og jeg er en tyggis-spytter... er ellers veldig flink med å finne fram til søppeldunker, men tyggis kaster jeg gjerne fra meg nesten hvor som helst (venter gjerne til ingen ser meg).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg laster ned filmer, tv-serier, musikk og e-bøker.

(Jeg synes det er unødvendig å spytte tyggis på bakken, det er ikke mer enn to dager siden jeg kom hjem med buksekanten tilgriset av en fersk tyggis. Æsj. Spytt den iallfall et sted hvor folk ikke tråkker.)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er dødsdårlig til å sortere søppel. Hiver tilogmed glass og metallbokser sammen med den andre søpla :O

Noen ganger kjører jeg for fort, går på rødt lys, går over gata der det ikke er fotgjengerfelt, sniker på buss og trikk.

Skrevet

Jeg er en av båndtvangssynderne, selvfølgelig fordi jeg har verdens snilleste hunder :hjerte:

:hoho:

Men det er sant, jeg liker ikke å bruke bånd på hundene mine, heldigvis for meg er de gode på innkalling ;)

---

Ts: du bryter i alle fall reglene om signatur her på forumet, Link. Sorry, jeg bare måtte :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Sliter med å overholde trafikkreglene, særlig fartsgrensene

Bryter også opphavslover/regler ved å laste ned musikk og filmer uten lov.

Skrevet

Jeg sniker på trikken, jeg laster ned musikk, går over på rød mann :)

Skrevet

Jeg laster ned en film i ny og ne, men det er visst ikke ulovlig uansett.

Når ble det tillatt å laste filmer?

Og jeg er en tyggis-spytter... er ellers veldig flink med å finne fram til søppeldunker, men tyggis kaster jeg gjerne fra meg nesten hvor som helst (venter gjerne til ingen ser meg).

Det synes jeg er utrolig dårlig gjort. Det er kjempeekkelt å tråkke i tyggis, i tillegg til at det kjempevanskelig å få bort igjen. Har du tråkket i tyggis selv noen gang, og faktisk opplevd hvor ekkelt det er å gå med under skoen? Jeg har faktisk klødd meg litt i hodet over hvem disse idiotene er som gjør noe så dumt, men nå har jeg visst funnet en :filer:

• Liker 3
Gjest NozMonster
Skrevet

hohooo, her er det lett tilgang for dataderektiv-folket for å ta oss "kriminelle" ...er en ganske stor regelbryter selv gitt, så tror jeg skal la vær å nevne de værste! men de som er milde eller "akseptable" er vel sneipekasting, drikking på offentlige plasser, tisser på offentlige plasser, bruker omtrent aldri bånd på hunden min, kjører for fort, går på rød mann når jeg en sjelden gang går der det er fotovergang, har sneket meg unna nrk-lisens til jeg nylig fikk en nrk-dame på døra her, så drar jeg vel en løgn litt for ofte trur jag!

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Jeg pleide å laste ned musikk, men det gjør jeg egentlig ikke nå lenger. Bortsett fra det er det ikke noe særlig. Går ofte på rød mann, men noen over her sa at det var visst lovlig!

Jeg hater at folk hiver/etterlater seg søppel på gaten eller på øvrige offentlige steder. Det blir jeg irritert av, og hvis noen hiver noe på gaten i nærheten av meg går jeg og plukker det opp, hiver det i en søppelkasse og gir dem et veldig stygt blikk :gjeiper: Voksne mennesker burde da kunne hive søppel i en søppelkasse når det er en i nærheten istedet for å hive det på gaten.

Liker også veldig dårlig at folk snakker i telefonen, sender melding og ellers gjør ting som distraherer mens de kjører. Det er jo veldig farlig, og ikke minst uansvarlig!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg plukker ikke opp etter hunden min, og jeg skjemmes ei heller over det.

Skrevet

Jeg laster ned musikk, serier og filmer gratis fra nettet. Hender også at jeg sniker på trikken dersom jeg ser den kommer og jeg ikke har fått kjøpt billett enda. Ellers er jeg flink til å kildesortere og overholder både fartsgrenser og det som er! ;)

AnonymBruker
Skrevet

Det burde du! Hundedritt er så stygt. Fysj! Skal du ha hund, så får du jaggu ta ansvar for den også.

Selv bryter jeg fartsgrensa (snakker her om 10-20 km, ikke 50), snakker i mobilen mens jeg kjører.. og.. hm, kommer ikke på noe mer i farten, men er nok flere ting jeg ikke er flink på. Jeg kaster aldri fra meg søppel, tyggis etc. på bakken (hvor vanskelig er det å finne en søplekasse? :kjefte: ) Har også lite til overs for folk som kaster fra seg sneiper og snus hvor det måtte passe de. Vær så snill, ikke la oss andre "lide" pga. din idiotiske uvane.

Gjest fireflies
Skrevet

Når ble det tillatt å laste filmer?

Det synes jeg er utrolig dårlig gjort. Det er kjempeekkelt å tråkke i tyggis, i tillegg til at det kjempevanskelig å få bort igjen. Har du tråkket i tyggis selv noen gang, og faktisk opplevd hvor ekkelt det er å gå med under skoen? Jeg har faktisk klødd meg litt i hodet over hvem disse idiotene er som gjør noe så dumt, men nå har jeg visst funnet en :filer:

Var det meningen at dette skulle være en kjefte-tråd eller?

Skrevet

Var det meningen at dette skulle være en kjefte-tråd eller?

Nei, men når noen uttrykker at de uten kvaler dumper tyggisen sin der andre skal gå, prøver jeg å prate litt vett inn i personen. Er det så galt?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er på grensa til morsomt at folk som kjører for fort og dermed setter både eget og andres liv i fare, presterer å irritere seg over litt mer ufarlige ting som søppel... Hva er unnskyldninga for å kjøre for fort egentlig? Hvorfor er det greit?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gjett om det skal bli gøy å komme tilbake på jobb på tirsdag. Ikke for å være en gledesdreper da, men jeg jobber som politi.

• Liker 4
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg har sneket på bussen/trikken/ferga en god del ganger. Har utrolig nok ikke blitt tatt enda, og jeg foretrekker å betale, men det er ikke alltid det har passet:p

Ellers så tror jeg ikke at jeg bryter loven i så veldig stor grad. Laster ned en del serier, og har stjelt en del ølglass fra den lokale puben, men jeg er stort sett snill.

Gjest fireflies
Skrevet

Nei, men når noen uttrykker at de uten kvaler dumper tyggisen sin der andre skal gå, prøver jeg å prate litt vett inn i personen. Er det så galt?

Skjønner ikke helt vitsen. Tråden blir litt poengløs i mine øyne, når meningen er at man skal komme med confessions, men så blir man likevel angrepet.

Skrevet

Herregud, vær så snill! Det er så ekkelt å tråkke i hundedrit, og lukten etterpå er jo mildt sakt horibel! Må jo kaste skoene mine.

Jeg er vel lovbryter i det at jeg laster ned filmer/serier. Drikker alkohol, selvom jeg ikke er gammel nok. Spiser godteri mens jeg er på jobb, jobber i resepsjonen på et treningssenter.... men gjør det jo ikke når folk ser meg selvfølgelig, men det føles ulovlig! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke helt vitsen. Tråden blir litt poengløs i mine øyne, når meningen er at man skal komme med confessions, men så blir man likevel angrepet.

Jaja. Tråden er poengløs, å kaste tyggis på gata er poengløst. Deal with it.

Jeg:

laster ned musikk/filmer/serier

også hender det jeg bruker img-tagen på KG. *rebell*

Kommer ikke på mer, men det er sikkert noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...