Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wow...flott muskeldefinasjon...hva trener du for noe?

Takk takk. :) Trener for det meste kun styrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

Takk takk. :) Trener for det meste kun styrke.

Ok...går ut i fra at du lever ganske sunt og trener en del ganger i uka da? Ser iallefall veldig bra ut :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok...går ut i fra at du lever ganske sunt og trener en del ganger i uka da? Ser iallefall veldig bra ut :jepp:

Jeg trener så godt som hver dag og lever sunt, ja. Takk for komplimentet, du ser ganske så smashing ut selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er slik jeg føler! Sånn er det.

Det positive er jo at man kan gjøre noe med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Maja*

Jeg trener så godt som hver dag og lever sunt, ja. Takk for komplimentet, du ser ganske så smashing ut selv. :)

Jo takk....jogger mye jeg da...og trener litt boksing og sirkeltrening...blir ikke SÅ definert av det...kunne tenke meg LITT mer deff på magen...Har byttet ut brunt sukker med rosiner i havregrøten...håper det hjelper! LOL :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke legge ut bilde av kroppen min pga jeg har en tattovering på magen mange lett kan kjenne igjen av familie og venner :sjenert:

Den kan jo forsåvidt redigeres bort med et bildebehandlingsprogram.

Men jeg er veldig slank og tynn. Nesten litt for tynn :sjenert: Kan vel sammeligne kroppen min med Paris Hilton sin. Bare at jeg er litt lavere enn henne og har ikke fult så flat mage.

Nå ble jeg nysgjerrig, hehe.

Okei, jeg legger opp et bilde...skummelt!

Du har virkelig ikke noe å være redd for. Fantastisk kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Hvem er de fleste som tar dette som et komplement?!

Osv... (klippet bort for å spare plass)

Hva mener du egentlig når du sier at "når du var overvektig", for så å si at du har vært tynn og plaget av andres kommentarer rundt dette? Dette skjønte jeg ikke helt...

Jeg er overvektig, men bruker aldri andres komplimenter som en sovepute for å fortsette å være stor, synes det er greit å være overvektig eller fortsette å ese utover. Og hva du mente med den sammenligninga om å si til en overvektig at "nå trenger du ikke bli større", fatter jeg virkelig ikke! Er det mange overvektige som streber etter å bli større tror du? Neppe, fordi de aller fleste streber etter å bli "slank og lykkelig" uansett hvordan de ser ut i utgangspunktet. De aller fleste overvektige vet at de er det, og jeg kjenner ikke igjen den der greia folk snakker om på KG om at store damer luller seg inn i rosenrøde skyer og tenker at overvekt er pent. På den annen side mener jeg at alle bør lære å elske kroppen sin med alle dens skavanker, uansett om de omså har anoreksia eller er sykelig overvektig. Ikke fordi det skal bli en sovepute for å fortsette på feil spor, men fordi god selvtillit og selvfølelse er en bra ting å ha med seg når man skal kjempe seg ut av vektproblemene. Alle fortjener å føle seg verdt noe.

Jeg kan godt gjenta det jeg har ymtet sterkt frempå om før her på forumet: at alle er faktisk fin på sin måte. Hvis man virkelig elsker kroppen sin, vil man også lettere kunne ta vare på den (trene og spise sunt). Dårlig selvfølelse fører tvert imot til at man gir blaffen, for hvorfor skal man gidde å ta vare på en kropp man hater og synes er stygg? Det er det jeg mener.

Og så kan jeg love deg at jeg aldri går rundt å kommenterer folk særlig mye, uansett om de er tynne, tykke eller midt i mellom, nettopp fordi det er lett å tråkke feil. Men jeg prøver å gi komplimenter ofte til folk, både for utseende (f.eks. hår, klær og at de bare generelt ser bra ut) og ting de er flinke til, fordi jeg vet hvor mye bedre en dag blir når noen sier noe pent.

Men jeg burde jo forlengst ha lært at å diskutere kropp på KG er et minefelt uten like...

Og Junimarie; da skjønner jeg mye bedre hva du mente. Tror nok egentlig vi er ganske enige på mange måter :)

Endret av Ylvina
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får slå til jeg og da, med et fjortisbilde. Synes det er artigere å vite litt sånn vekt og høyde på de forskjellige også bare for å se hvor forskjellige vi faktisk er.

Selv er jeg 163cm og rundt 62kg. Ganske fornøyd sett bort fra den bleke fargen, har mye av vekten på rumpa. :sjenert:

http://i1138.photobucket.com/albums/n521/ftgh1/applebottomzing.jpg

Vi kvinner altså som lager slike tråder. Haha, kanskje vi burde melde oss på http://kroppsbild.wordpress.com/ .

Slik ser jeg ut! :P Bare at jeg har litt større pupper og omtrent målene til Hillary Duff da, er 156 høy og 45 kg. Er fornøyd med min helt normale kropp, men skulle gjerne likt å ha kroppen til Maja (altså litt bedre trent) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maja hva trener du? Har du sånn kropp fra naturens side? Eller jobber du hardt for å se slik ut? Jeg liker kroppen din, den er veldig feminin men samtidig godt trent. Så kom med tips her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://i1093.photobucket.com/albums/i424/andjia/CIMG3879.jpg

Kroppen min. Slik som den er akkurat nå. Er vel helt greit fornøyd..men ikke glad i kroppen min. Har alltid slitt med selvbildet, så dette er litt av en prøvelse for meg.

Jeg var slankere før, og den siste tiden har jeg lagt på meg kanskje 5-7 kg på kort tid, og fettet setter seg selvsagt plasser det ikke burde. Skulle gjerne hatt mindre lår og vært bedre trent.

Jeg er 19 år, 1,68 cm og 63 kg.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

http://i1093.photobucket.com/albums/i424/andjia/CIMG3879.jpg

Kroppen min. Slik som den er akkurat nå. Er vel helt greit fornøyd..men ikke glad i kroppen min. Har alltid slitt med selvbildet, så dette er litt av en prøvelse for meg.

Jeg var slankere før, og den siste tiden har jeg lagt på meg kanskje 5-7 kg på kort tid, og fettet setter seg selvsagt plasser det ikke burde. Skulle gjerne hatt mindre lår og vært bedre trent.

Jeg er 19 år, 1,68 cm og 63 kg.

Jeg syns du har veldig fin kropp jeg. Hvordan man ser seg selv i speilet i undertøy har veldig mye med undertøyet å gjøre. Det ser ut som trusen på bildet strammer på feile plasser noe som gjør at kroppen for en annen fasong enn den egentlig har. Nå vet jeg selvfølgelig ikke hva undertøy du normalt bruker, men jeg vil anbefale hipster, gjerne med blondekant :lur: De sitter så pent på og viser kroppen fra sin beste side. Mitt selvbilde stiger i hvertfall veldig med fine hipstere på.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, dette er mitt første innlegg her inne, og så legger jeg ut bilde av meg selv i bikini :sjokk:

Jaja, det gjør vel ikke så mye, jeg kommer nok ikke til å skrive så mye privat her inne, så er ikke så redd for å bli gjenkjent :)

Wow. Har sjelden sett en så velproporsjonert kropp.

Mener ikke å være nysgjerrig.. men har du silikon? Du trenger ikke svare om du ikke vil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...