Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Æsj! Blir så misunnelig på dere som har midje. :P

Hva babler du om:P Du har like mye midje som alle de du misunner. Skjerp deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow, det er så sykt mange vakre og fine kropper i denne tråden nå! Stop it, you're making me look bad :sjenert: Skjønner ikke hvordan det går an å IKKE være fornøyd med det dere legger ut, dere ser jo fantastisk ut hele gjengen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk! Setter utrolig pris på det:) Er faktisk ganske usikker på egen kropp, husker da dette ble tatt i Tyrkia på ferie så følte jeg meg ikke særlig flott :sjenert:

Jenter blir vel aldri fornøyde :fnise: Det er lettere å se det positive på andre enn seg selv :gjeiper:

Det skal mye til for at jeg synes at en kropp er fin, men vet du hva, jeg synes du hadde en kjempeflott kropp! :klemmer: ..Og da kan du være sikker på at du har det også, når jeg sier det! :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver jeg og da, etter mye frem og tilbake hehe... litt skummelt da, aldri vist kroppen til noen :S

seriøøøst, har aldri sett noen som har såå lik kropp som meg!! trodde med en gang jeg så det at noen hadde tatt et bilde av meg jeg ikke visste om!! lårene, armene og magen.. og puppene! Hehehe, funny å finne sin kroppstvilling ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Huff, dette er mitt første innlegg her inne, og så legger jeg ut bilde av meg selv i bikini :sjokk:

Jaja, det gjør vel ikke så mye, jeg kommer nok ikke til å skrive så mye privat her inne, så er ikke så redd for å bli gjenkjent :)

post-43878-0-28413000-1302737604_thumb.j

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alle som har postet har fine kropper! :)

Men ser ut til de fleste er så misfornøyde.. overdriver noen en smule kanskje? :P Om dere hadde vært så usikre og misfornøyde hadde dere vel ikke lagt ut bilder av dere i bare undertøyet!

Jeg er drittfornøyd med min kropp! <3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flotte dere er, alle sammen! Og ikke minst modige :)

Tok mot til meg og lastet opp et jeg også. Men jeg var så nervøs at jeg sensurerte litt da :sjenert: Har blitt gjenkjent her inne før, og vil iallefall ikke at det skal skje igjen akkurat med denne posten, haha.

post-37809-0-77524700-1302738886_thumb.j

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alle som har postet har fine kropper! :)

Men ser ut til de fleste er så misfornøyde.. overdriver noen en smule kanskje? :P Om dere hadde vært så usikre og misfornøyde hadde dere vel ikke lagt ut bilder av dere i bare undertøyet!

Jeg er drittfornøyd med min kropp! <3

Jeg er en av de som har lagt ut og er usikker og misfornøyd... Det hadde vært morro å fått ærlige tilbakemld, når man selv er anonym! Tenk så mye jeg går glipp av om jeg går rundt og er usikker helt uten grunn:) Så lenge hodet er borte så spiller det ingen rolle hvem som ser meg, med hode er det ekstremt pinlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen overvektige nesten som poster, nekter å tro at dette er det gjennomsnittlige av KGs kvinner.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk! Setter utrolig pris på det:) Er faktisk ganske usikker på egen kropp, husker da dette ble tatt i Tyrkia på ferie så følte jeg meg ikke særlig flott :sjenert:

Du har jo helt fantastisk kropp. Ser ikke noe som helst jeg kan tenke meg du trenger å være usikker på.

Må også si at det er mange andre veldig flotte kropper her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt skummelt dette :sjenert:

Sletter det nok igjen om en stund.

Men enn så lenge; et bilde av min kropp.

Flott at vi har ganske lik kropp, så slipper jeg styre med å ta noe bilde selv :fnise:

Skal være sagt at jeg er en god del bleikere... Og du har litt flatere mage enn hva jeg har.

Endret av Ego
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver jeg og da, etter mye frem og tilbake hehe... litt skummelt da, aldri vist kroppen til noen :S

Dette må være en av de fineste magene jeg noen gang har sett. Slik vil jeg også ha, blir så misunnelig.

Den kroppen bør du virkelig være stolt av.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan man finne en kjendis som tilsvarer ens kropp:

http://www.thin-is-beautiful.de.tl/BMI-Celebreties.htm

Grei oversikt med BMI, høyde og vekt.

Grei oversikt, men ikke noen god oversikt. Den høyeste dama var 175cm, og ingen hadde vel bmi over 22...

Wow, det er så sykt mange vakre og fine kropper i denne tråden nå! Stop it, you're making me look bad :sjenert:

Ja. :sur:

Jeg synes alle som har postet har fine kropper! :)

Men ser ut til de fleste er så misfornøyde.. overdriver noen en smule kanskje? :P Om dere hadde vært så usikre og misfornøyde hadde dere vel ikke lagt ut bilder av dere i bare undertøyet!

Tror nok at det er en del som fisker etter komplimenter, ja ;)

Endret av Brukernavn
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen overvektige nesten som poster, nekter å tro at dette er det gjennomsnittlige av KGs kvinner.

Naturligvis. De slanke er stolte og har ikke den samme sperren som mange overvektige har i å vise seg frem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente1990:)

Jeg vil ikke legge ut bilde av kroppen min pga jeg har en tattovering på magen mange lett kan kjenne igjen av familie og venner :sjenert:

Men jeg er veldig slank og tynn. Nesten litt for tynn :sjenert: Kan vel sammeligne kroppen min med Paris Hilton sin. Bare at jeg er litt lavere enn henne og har ikke fult så flat mage.

Endret av Jente1990:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nadezhda

Mange flotte jenter her, men er det egentlig så lurt å quote innlegg med bilder? Jeg tenker om de vil slette de selv etterhvert, og de fremdeles er i sitatene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er ikke kvinne, men hey, hvorfor ikke :P Vil da si jeg har en normal kropp. Ikke for overtrent og ikke slapp :) Men det skal sies at bildet er noen år gammelt, så er kanskje ikke like fornøyd nå, som da;) Legger ut anonymt så jeg ikke ska få for mange fans. haha :fnise:

Nice! Men du vet at hvemsomhelst kan trykke inverter farger, så ser man det ekte bildet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mynona83

Skjerp dere jenter! Det er ingen som har lagt ut bilde av seg selv her som har noen som helst grunn til å være usikre! Dere er flotte alle sammen, og hvis dere ikke ser det selv synes jeg faktisk at dere har et problem som dere bør oppsøke hjelp for!!

Tenk den som sitter med 20 kg ekstra og er usikker på seg selv, så ser de at slanke, stramme jenter "ikke er gode nok"!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har fine kropper. Ser ingen grunn til å klage. Må innrømme jeg blir skikkelig oppgitt når slanke jenter skal klager over sine kropper. Dere er flotte alle sammen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...