Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mynona83

Huff, det falt meg virkelig ikke inn at bildet kom til å bli liggende :rodme:

Har fjernet bildet fra mitt innlegg nå.

Bra du hjelper oss litt distré mennesker å huske på dette :Nikke:

Tror ikke det blir liggende når originalbildet er borte, for Neshorn la ut i går, og fjernet det for å legge inn i annet format, og mens det var fjernet var det ikke synlig i hun som svarte før meg. Stod bare en IMG)/%kflsdjfjgp)IMG - sak.

Men anywho, jeg fjerna det i mitt svar just in case!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ett bildet av meg selv i bikini. Det er 2 år gammelt har lagt på meg etter det..

Edit hahah ja det ser tragisk ut med den svarte tusjen over trynet.

post-35043-0-45064300-1302799071_thumb.j

Endret av muffin26
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, selvtilliten min synker ved å se alle disse fine kroppene :sukk:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mynona83

Kroppene som ligger ute nå bli kritisert av de som "eier" dem.. Kjenner at jeg aldri skal kle av meg igjen... :sukk:

De har et forvrengt syn på sin egen kropp. Du er sikkert kjempeheit, men ser det ikke selv!!

Desuten trenger du ikke være sylslank for å være heit :)

Love yourself!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLE som har lagt ut bilder av kroppene sine har jo flotte kropper! Blir litt sjokkert over at dere ikke er fornøyde. Tror jeg heller legger ut bilde når jeg får litt strammere mage og sånn jeg :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har et forvrengt syn på sin egen kropp. Du er sikkert kjempeheit, men ser det ikke selv!!

Desuten trenger du ikke være sylslank for å være heit :)

Love yourself!

Ja, håper de har det asså..

Og takker for at du er opptimist, men er nok ikke superheit.. Hehe.. Har nok vært det engang når jeg trente mye, men nå er det stort sett bare skinn og bein, nada muskler og nada former bortsett fra en liten kul på magen, som ikke er en bebis.. :P

Tihi.. ;)

Vi normale får sats epå sjermen i steden vi da, eventuelt vrenge oss, siden skjønnet lissom kommer innenfra.. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLE som har lagt ut bilder av kroppene sine har jo flotte kropper! Blir litt sjokkert over at dere ikke er fornøyde. Tror jeg heller legger ut bilde når jeg får litt strammere mage og sånn jeg :sjenert:

Blah..

"Vente med å legge ut bilde av kroppen til at den er penere, slik at en annen blir sjokkert av alle de pene kroppene og selv føler seg stygg, slik hun igjen kvier seg for å legge ut bilde før hun ser bedre ut osv.."

Hadde bare kvinner kunne gi faen i at de har et par kilo (par ti kilo) for mye og heller jobbet for å akseptere seg selv slik man er istedet for å være så innmari opptatt av å vise seg fra sin "perfekte" side hele tiden så hadde alt vært så meget bedre. Er det rart mange jenter sliter med kroppen sin?

EDIT: Ikke tolk dette som en spesifikk oppfordring til å legge ut halvnakne bilder av deg selv.

Endret av Larsern
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerp dere jenter! Det er ingen som har lagt ut bilde av seg selv her som har noen som helst grunn til å være usikre! Dere er flotte alle sammen, og hvis dere ikke ser det selv synes jeg faktisk at dere har et problem som dere bør oppsøke hjelp for!!

Søk hjelp selv.

Tenk den som sitter med 20 kg ekstra og er usikker på seg selv, så ser de at slanke, stramme jenter "ikke er gode nok"!

Ja da ser de vel at en kanskje ikke blir fornøyd uansett..?

Jeg skulle ønske jeg hadde gått opp litt, har altid blitt kalt for slank og fin, litt for tynn, ikke prøv og slank deg, og lignede så har litt komplekser for. Så det går begge veier. Alle har like mye rett til og være misfornøyd / fornøyd:) Tror det går mer på hva en opplever miljø osv om en er fornøyd eller ikke.

Jeg synes en burde være fornøyd med kroppen sin uansett.

Men først og fremst så kunne jeg bare ønske jeg var frisk jeg:(

Jeg ser velig ut som brukeren nesehorn bortsett fra at jeg ikke har så fin hud..

Men enn så lenge; et bilde av min kropp.

(tok ikke med bildet i tilfelle hun vil slette det.#69 står det i toppen av hjørent, så kan dere se om bildet er der da om dere gidder)

)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blah..

"Vente med å legge ut bilde av kroppen til at den er penere, slik at en annen blir sjokkert av alle de pene kroppene og selv føler seg stygg, slik hun igjen kvier seg for å legge ut bilde før hun ser bedre ut osv.."

Hadde bare kvinner kunne gi faen i at de har et par kilo (par ti kilo) for mye og heller jobbet for å akseptere seg selv slik man er istedet for å være så innmari opptatt av å vise seg fra sin "perfekte" side hele tiden så hadde alt vært så meget bedre. Er det rart mange jenter sliter med kroppen sin?

EDIT: Ikke tolk dette som en spesifikk oppfordring til å legge ut halvnakne bilder av deg selv.

Nei det er ikke rart kvinner er kvinner verst, jeg synes alle kropper er fine men synes liksom ikke det om min egen. Alle vennene mine og klassekamerater har alltid vært greie. Men lærere, helsesøstere har hele tiden mast om du er for tynn må legge på deg osv. Noen av de gikk så langt at de sa at de ble kvalme av og se meg osv. Jeg var aldri spesielt tynn men det var slikt de sa fordi de ville jeg skulle legge på meg. Prøvde jo det men fikk det ikke til.

Skjønner ikke hvorfor de hele tiden sa det på barneskole ungdomskole de burde heller sagt at folk burde være fornøyd med kroppen sin uansett, de kunne og kommet med spesifikke råd lignede faste måltider trenings sentere og slik som er sunt for alle. Istedenfor å si stygge ting for og prøve og forandre en i sitt bilde..- noe mange kvinner gjør "Du hadde vært så mye penere om du____ (alle har vel hørt den?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, selvtilliten min synker ved å se alle disse fine kroppene :sukk:

Blir heller motivert jeg. Ingen grunn til å sippe av å se på pene damer. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blah..

"Vente med å legge ut bilde av kroppen til at den er penere, slik at en annen blir sjokkert av alle de pene kroppene og selv føler seg stygg, slik hun igjen kvier seg for å legge ut bilde før hun ser bedre ut osv.."

Hadde bare kvinner kunne gi faen i at de har et par kilo (par ti kilo) for mye og heller jobbet for å akseptere seg selv slik man er istedet for å være så innmari opptatt av å vise seg fra sin "perfekte" side hele tiden så hadde alt vært så meget bedre. Er det rart mange jenter sliter med kroppen sin?

EDIT: Ikke tolk dette som en spesifikk oppfordring til å legge ut halvnakne bilder av deg selv.

Ja det er slik jeg føler! Sånn er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen overvektige nesten som poster, nekter å tro at dette er det gjennomsnittlige av KGs kvinner.

De som har posta er flotte damer med nydelige kropper de kan være stolte av; kunne ikke falt meg inn å legge ut bilde av min kvapsete postbaby-kropp. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...