Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Ylva Virvla

Føler meg litt heldig der :sjenert:

Det er du! :)

Edit: Fjernet bildet fra sitatvinduet.

Endret av Ylva Virvla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest idakaroline

Sånn ser kroppen min ut etter 0 trening og enorme mengder potetgull, brus, kjeks, sjokoladepålegg o.l. Har hatt den samme kroppen/vekta siden ungdomsskolen, selv om livsstilen min har endret seg. Føler meg litt heldig der :sjenert:

For en fantastisk kropp du hadde! Jammen heldig som har klart å bevare den kroppen etter mye usunn mat! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ser kroppen min ut etter 0 trening og enorme mengder potetgull, brus, kjeks, sjokoladepålegg o.l. Har hatt den samme kroppen/vekta siden ungdomsskolen, selv om livsstilen min har endret seg. Føler meg litt heldig der :sjenert:

http://img638.imageshack.us/img638/2158/dscn0525k.jpg

Har du passert 25 år? Hører så mye fra folk at de kunne spise det de ville uten at kroppen endret seg, men så bikket de det tallet. :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.4.2011 den 21.56, AnonymBruker skrev:

slettet

Endret av soffapute
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mynona83

Har du passert 25 år? Hører så mye fra folk at de kunne spise det de ville uten at kroppen endret seg, men så bikket de det tallet. :P

Jeg har det også sånn, og jeg har også passert 25 (er 28) - men når jeg sluttet å røyke røyna det på med en del kg, så da ble det trening for alle penga, men er stabilisert igjen nå, så nå kan jeg også spise det jeg vil igjen (men har fortsatt å trene, for nå vil jeg ha muskler også)

Edit: takker min far for gode gener :takke:

Endret av Mynona83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

Her er kroppen min.. :sjenert: Eneste jeg er fornøyd med nå, er hudfargen min. OG ja, jeg holder på å gjøre noe med at jeg ikke trives i min egen kropp. Venter spent på negative kommentarer nå,jeg.. Bring it

Ingen negative kommentarer herfra, for jeg har en bleik utgave av den kroppen...

Synes du er tøff som legger ut bilde når du ikke trives med kroppen din! :)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noen liten, slank "killer body", men for å bringe litt balanse inn her så poster jeg bilde av meg selv fra ferietur i vinter - i bikini - har ikke noe bedre bilde dessverre (og man kan godt si at det der er min beste side dessuten) :nigo:

post-3412-0-21285600-1303117091_thumb.jp

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er kroppen min.. :sjenert: Eneste jeg er fornøyd med nå, er hudfargen min. OG ja, jeg holder på å gjøre noe med at jeg ikke trives i min egen kropp. Venter spent på negative kommentarer nå,jeg.. Bring it

Har ingen negative kommentarer - du gjør noe med det du ikke trives med og det er jo supert - og om du er frisk og sunn er faktisk det det aller viktigste.. Slik forsøker i allefall jeg å tenke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er kroppen min.. :sjenert: Eneste jeg er fornøyd med nå, er hudfargen min. OG ja, jeg holder på å gjøre noe med at jeg ikke trives i min egen kropp. Venter spent på negative kommentarer nå,jeg.. Bring it

Vet du, jeg synes du er fin jeg! Du ser riktig velproposjonert ut, går ut og inn på rikitge steder, og du ser fast ut i kroppen - overhodet ikke dvask og "dissete". Nær perfekte pupper og fin mage - og ikke minst har du nyyydelig hud!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er kroppen min.. :sjenert: Eneste jeg er fornøyd med nå, er hudfargen min. OG ja, jeg holder på å gjøre noe med at jeg ikke trives i min egen kropp. Venter spent på negative kommentarer nå,jeg.. Bring it

Synest også du var fin. Nice boobs:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk mange flotte jenter/damer/kvinner på KG. Selv om dere alle mangler hode.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noen liten, slank "killer body", men for å bringe litt balanse inn her så poster jeg bilde av meg selv fra ferietur i vinter - i bikini - har ikke noe bedre bilde dessverre (og man kan godt si at det der er min beste side dessuten) :nigo:

Du ser veldig flott ut, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er nå min kropp. Synes det er greit å vise litt mangfold, var ikke så mange store kropper så jeg får trå til :) Og jeg liker nå kroppen min godt jeg :)

post-21905-0-63308200-1303146335_thumb.j

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naenia

Her er nå min kropp. Synes det er greit å vise litt mangfold, var ikke så mange store kropper så jeg får trå til :) Og jeg liker nå kroppen min godt jeg :)

Tøft av deg! Om jeg får si dette uten at det høres rart ut: Du er utrolig flink til å kle opp fasongen din! Wow! :jepp:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft av deg! Om jeg får si dette uten at det høres rart ut: Du er utrolig flink til å kle opp fasongen din! Wow! :jepp:

Tusen takk for det, hyggelig å lese :) Man trenger ikke å gå i sekkeklær bare fordi man er stor, gjelder å finne noe man er fornøyd med å fremheve det :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det, hyggelig å lese :) Man trenger ikke å gå i sekkeklær bare fordi man er stor, gjelder å finne noe man er fornøyd med å fremheve det :)

Du er heldig og har en fin form på kroppen din. Alt er hvor det skal være:) Liker måten du fremhver midjen din på. Du er flink til å kle deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...