Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hm, ja.. Tørr nesten ikke si det men er ikke spessielt fornøyd.. Og har sladdet bort det med kroppen min jeg er fornøyd med; alle tattoene mine, hehe.

*slettet bilde*

Endret av pantora
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt skummelt dette :sjenert:

Sletter det nok igjen om en stund.

Men enn så lenge; et bilde av min kropp.

Sånn kropp hadde jeg tidligere :sjenert: Men nå har jeg fått litt sideflesk og litt mage... Legger BARE på meg på magen.. :kjefte:

*fjerner bilde*

Endret av Tropic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som siterer innlegg med bilder i: Kan dere fjerne bilder fra sitatet, slik at personen som la det ut har mulighet til å slette det? Neshorn har f.eks. blitt sitert veldig mange ganger nå, og har følgelig ikke mulighet til å få fjernet bildet sitt.

Endret av Gjesten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Ingen overvektige nesten som poster, nekter å tro at dette er det gjennomsnittlige av KGs kvinner.

Jeg har ingen bilder av meg selv i undertøy eller bikini, men ellers skulle jeg gjerne ha vist hvordan min kropp på 1.77 og 95 kg ser ut. For å jevne ut gjennomsnittet her liksom :fnise:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen bilder av meg selv i undertøy eller bikini, men ellers skulle jeg gjerne ha vist hvordan min kropp på 1.77 og 95 kg ser ut. For å jevne ut gjennomsnittet her liksom :fnise:

Ta det nå da :) mobilkamera, webcam el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som siterer innlegg med bilder i: Kan dere fjernet bilder fra sitatet, slik at personen som la det ut har mulighet til å slette det? Neshorn har f.eks. blitt sitert veldig mange ganger nå, og har følgelig ikke mulighet til å få fjernet bildet sitt.

Enig ikke alle jentene vil ha bildet sitt sitert og dessuten har mange av de skrevet at de kommer til å fjerne bildet etterhvert. Da tviler jeg på at de lliker å bli sitert. SLUTT MED DET NÅ:)

Endret av muffin26
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør at du er misfornøyd? *nysjerrig*

Du ser veldig bra ut!

Meg du mener? Ville hatt større pupper, mindre lår og mer muskler! Siste to jobber jeg med.. Og har kjøpt meg super-push-up :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Ta det nå da :) mobilkamera, webcam el.

Skal vurdere det... :sjenert:

Jeg synes forøvrig det er bra at denne tråden har fått være i fred for stygge kommentarer! Selv om folk sjøl kritiserer kroppene sine (noe som de fleste gjør i større eller mindre grad), er det ingen som har sagt noe nedlatende om andres kropper. Veldig bra! :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Jeg håper også at dette forblir en positiv tråd :)

Synes alle som har postet bilder er flotte damer. Det er spennende å se hvor forskjellige ekte, uretusjerte kvinnekropper kan være, og samtidig så utrolig vakre på hver sin måte.. Jeg liker det! :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig kjempe fint at ingen kommer med nedsettende komentarer... Og de jentene som legger ut bilder er veldig modige. Vurderer dette selv, men har ingen bikini bilder :(.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

Er det bare når man er skikkelig feit at man skal få lov til å forandre på kroppen sin? Alle har vel noe de ønsker å endre på, enten de trener 15 timer i uka eller aldri har tatt i en joggesko.

Unnskyld meg, men klarte du akkurat å bli fornærmet over et innlegg som helt tydelig var ment positivt? Å si at andres kropp er fin som den er, er faktisk et stort kompliment. For noen usikre mennesker er det kjempefint å få høre at kroppen deres ser bra ut. Mener du at noen skulle ha sagt at "ja jeg er enig i at du burde trimme mer eller gå ned noen kilo", selv om kroppen tydelig er slank og velformet? Hvis noen slanke folk ønsker å bli enda slankere/fastere så får de da lov til det, men det betyr vel ikke at det er noe galt i å kommentere hvor slank og pen kropp de har og at man synes de ikke trenger å slanke seg? De aller fleste tar det som et kompliment, og ikke som innblanding i hva de får lov til å gjøre eller ikke med sin egen kropp.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Dæven. Hadde ikke forventet så mange attraktive jenter på forumet!

Dog kan man jo tenke slik at det er kun de som ser ok+ ut som tør legge ut bilde av seg selv...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dæven. Hadde ikke forventet så mange attraktive jenter på forumet!

Dog kan man jo tenke slik at det er kun de som ser ok+ ut som tør legge ut bilde av seg selv...

Eller at mange ikke har interesse for å legge det ut.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som siterer innlegg med bilder i: Kan dere fjerne bilder fra sitatet, slik at personen som la det ut har mulighet til å slette det? Neshorn har f.eks. blitt sitert veldig mange ganger nå, og har følgelig ikke mulighet til å få fjernet bildet sitt.

Huff, det falt meg virkelig ikke inn at bildet kom til å bli liggende :rodme:

Har fjernet bildet fra mitt innlegg nå.

Bra du hjelper oss litt distré mennesker å huske på dette :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan legge ut i bilde om noen uker, når jeg har fått en fastere kropp :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mynona83
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...