Evalilja Skrevet 14. april 2011 #141 Del Skrevet 14. april 2011 Silvermist: jeg sier bare: WOW!!!! Signerer! Men til alle dere jenter egentlig! Flotte kropper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 14. april 2011 #142 Del Skrevet 14. april 2011 Signerer! Men til alle dere jenter egentlig! Flotte kropper! Ja, fy søren for noen babes vi har her på KG! Alle som har lagt ut bilde ser veldig, veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #143 Del Skrevet 14. april 2011 Wow her var det mye fint!! Blir skikkelig motivert (lol, sitter med godteriposen ) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mynona83 Skrevet 14. april 2011 #144 Del Skrevet 14. april 2011 Søk hjelp selv. Ja da ser de vel at en kanskje ikke blir fornøyd uansett..? Jeg skulle ønske jeg hadde gått opp litt, har altid blitt kalt for slank og fin, litt for tynn, ikke prøv og slank deg, og lignede så har litt komplekser for. Så det går begge veier. Alle har like mye rett til og være misfornøyd / fornøyd:) Tror det går mer på hva en opplever miljø osv om en er fornøyd eller ikke. Jeg synes en burde være fornøyd med kroppen sin uansett. Men først og fremst så kunne jeg bare ønske jeg var frisk jeg:( Jeg ser velig ut som brukeren nesehorn bortsett fra at jeg ikke har så fin hud.. (tok ikke med bildet i tilfelle hun vil slette det.#69 står det i toppen av hjørent, så kan dere se om bildet er der da om dere gidder) ) Nei det er ikke rart kvinner er kvinner verst, jeg synes alle kropper er fine men synes liksom ikke det om min egen. Alle vennene mine og klassekamerater har alltid vært greie. Men lærere, helsesøstere har hele tiden mast om du er for tynn må legge på deg osv. Noen av de gikk så langt at de sa at de ble kvalme av og se meg osv. Jeg var aldri spesielt tynn men det var slikt de sa fordi de ville jeg skulle legge på meg. Prøvde jo det men fikk det ikke til. Skjønner ikke hvorfor de hele tiden sa det på barneskole ungdomskole de burde heller sagt at folk burde være fornøyd med kroppen sin uansett, de kunne og kommet med spesifikke råd lignede faste måltider trenings sentere og slik som er sunt for alle. Istedenfor å si stygge ting for og prøve og forandre en i sitt bilde..- noe mange kvinner gjør "Du hadde vært så mye penere om du____ (alle har vel hørt den?) Jeg ser at du føler deg veldig truffet over at jeg synes kvinner generelt skal være mer fornøyde med seg selv, og spesifikt at de kvinnene som har lagt ut bildene sine her, er slanke og har flotte kropper men synes de selv er tjukke. Hvordan får det en kvinne som faktisk er litt kvapsete til å føle seg?! Det er poenget mitt. Søk hjelp selv?? Hvorfor det? Jeg er fornøyd jeg, jeg har et sunt kroppsbilde, ikke et forvrengt. Skjønner jo at du har komplekser for at du er for tynn, og jeg ser den, har vært der selv. Og det skal du få lov til, dersom du faktisk er det. Det jeg reagerer på er at kvinner/jenter som er slanke, kaller seg tykke, og "herregud, jeg har en skrekkelig kropp" - når det er så fjernt fra sannheten man kan komme. Jeg er kanskje ikke så flink til å uttrykke meg, men jeg synes det er trist at så mange kvinner/og jenter har så dårlig selvtillitt når det kommer til kroppen sin, oftest ubegrunnet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 14. april 2011 #145 Del Skrevet 14. april 2011 Blir skikkelig motivert (lol, sitter med godteriposen ) Jeg har nettopp spist brødskiver med Nugatti! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 14. april 2011 #146 Del Skrevet 14. april 2011 Silvermist: jeg sier bare: WOW!!!! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkeliten 2010 Skrevet 14. april 2011 #147 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Dette må være en av de fineste magene jeg noen gang har sett. Slik vil jeg også ha, blir så misunnelig. Den kroppen bør du virkelig være stolt av. Tuuuusen takk !! Det var veldig snilt sagt Er ganske så fornøyd med magen min, selv om jeg ønsker meg lange slanke ben og armer :gjeiper: menmen...gresset er vel alltid grønnere på den andre siden..!? Endret 15. april 2011 av lykkeliten 2010 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 14. april 2011 #148 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Jeg var også en av de jentene som var større en alle de andre jentene i klassen...var mye høyere og mer utviklet og det var ikke gøy når alle guttene i klassen var 1-2 hoder lavere enn meg...på et punkt sluttet jeg å vokse og de andre nådde meg igjen(nesten)...merket at jeg i ettertid følte meg større enn mange jenter...selv den dag i dag kan jeg tro at jeg er større enn jeg er og blitt like overrasket når jeg må finne en klesstørrelse mindre.... Tror de fleste mennesker ser seg selv som litt større enn de egentlig er... Jeg er langt i fra perfekt, men er fornøyd med meg selv(snart 30 år) og har slutte å røyke og trener jevnt for å både se og føle meg sunn Edit skrivefeil IMG-tagget fjernet, ninuska_, moderator Endret 23. april 2011 av *Maja* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leirbål Skrevet 14. april 2011 #149 Del Skrevet 14. april 2011 Evalilja, du er virkelig modig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LOGAN Skrevet 14. april 2011 #150 Del Skrevet 14. april 2011 Mange flott kropper ! Vet ikke helt om jeg tør.. Er det "trygt" å slenge ut bilde her?! Dessuten får jeg det ikke til.. Anyone?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 14. april 2011 #151 Del Skrevet 14. april 2011 Mange flott kropper ! Vet ikke helt om jeg tør.. Er det "trygt" å slenge ut bilde her?! Dessuten får jeg det ikke til.. Anyone?! Du legger til et bilde du har på pc-en i "vedlegg" når du poster. Da blir det et lite bilde i innlegget som forstørres når du trykker på det. Trygt eller ikke.. Jeg var litt i tvil selv da jeg postet mitt bikinibilde, men what the heck - jeg klippet bort ansiktet, og ikke er det noen utfordrende positur eller setting heller. Kun et bilde av en kvinnekropp. Jeg ser ikke helt hvem som skulle gidde å misbruke det på noen måte (mulig man er naiv, men ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 14. april 2011 #152 Del Skrevet 14. april 2011 Her er min kropp..... 3 mnd etter å ha født mitt 5 barn! :gjeiper: Du er nok et fremragende forbilde for kvinner. Jeg er i imponert over både antallet barn, din figur og ditt mot! Du har mye å være stolt av, også kroppen din. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #153 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg får slå til jeg og da, med et fjortisbilde. Synes det er artigere å vite litt sånn vekt og høyde på de forskjellige også bare for å se hvor forskjellige vi faktisk er. Selv er jeg 163cm og rundt 62kg. Ganske fornøyd sett bort fra den bleke fargen, har mye av vekten på rumpa. http://i1138.photobucket.com/albums/n521/ftgh1/applebottomzing.jpg Vi kvinner altså som lager slike tråder. Haha, kanskje vi burde melde oss på http://kroppsbild.wordpress.com/ . 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 14. april 2011 #154 Del Skrevet 14. april 2011 Så flotte dere er, alle sammen! Og ikke minst modige Tok mot til meg og lastet opp et jeg også. Men jeg var så nervøs at jeg sensurerte litt da Har blitt gjenkjent her inne før, og vil iallefall ikke at det skal skje igjen akkurat med denne posten, haha. Du er fin, det er du Men ikke bli så mye tynnere er du snill Håper jeg ikke var for ærlig nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 14. april 2011 #155 Del Skrevet 14. april 2011 Dette var jo litt av en tråd må jeg si Alle som har hatt mot nok til å legge ut bilde av seg selv bør bære sin kropp med stolthet. Alle som har vert i en fellesdusj på et offentlig bad vet jo at det som er vist her er veldig flott. Håper dere alle møter sommeren med rak rygg og i harmoni med dere selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2011 #156 Del Skrevet 14. april 2011 Unnskyld meg, men klarte du akkurat å bli fornærmet over et innlegg som helt tydelig var ment positivt? Å si at andres kropp er fin som den er, er faktisk et stort kompliment. For noen usikre mennesker er det kjempefint å få høre at kroppen deres ser bra ut. Mener du at noen skulle ha sagt at "ja jeg er enig i at du burde trimme mer eller gå ned noen kilo", selv om kroppen tydelig er slank og velformet? Hvis noen slanke folk ønsker å bli enda slankere/fastere så får de da lov til det, men det betyr vel ikke at det er noe galt i å kommentere hvor slank og pen kropp de har og at man synes de ikke trenger å slanke seg? De aller fleste tar det som et kompliment, og ikke som innblanding i hva de får lov til å gjøre eller ikke med sin egen kropp. Hvem er de fleste som tar dette som et komplement?! Jeg var så fornøyd med kroppen min da jeg var overvektig nettopp pga dette. Det var så herlig og slippe mas om og trykke i meg mer mat. Slippe mas om at jeg ikke trengte og slanke meg. Det var herlig det! Det var så befriende og kunne snakke om annet at jeg tror ikke du aner det! Det var så grusomt og være slank, til og med i begravelsen til min beste venninne maste folk om at jeg ikke behøvde og slanke meg. De var over alt hele tiden. Jeg har aldri prøvd og slanke meg bare prøvd og legge på meg, fordi jeg har store komplekser fordi jeg er for tynn, da hjelper det ikke og høre ”du trenger ikke og gå ned mer nå”. Du hadde kanskje skjønt hvordan det hadde vært om jeg som tynn hadde gått bort til en lubben person og sagt "du er stor og flott, du trenger ikke å gå opp mere nå!" Noen tykke blir faktisk glad for og høre dette. Jeg ville og blitt glad om noen hadde sagt det til meg. Det betyr ikke at det er rett og si det. Det er lett og trakke i salaten når det gjelder og kommentere andres utseende og vekt. Hadde vedkommende hatt en annen oppfatning enn meg og hatt komplekser for og være for tykk, så hadde det nok ikke vært noe bra på noen måte. Verre hadde det vært om hundrevis av andre sa det samme til personen med komplekser. Jeg har og snakket med mange tynne som har komplekser for å være tynn via jobben min. Veldig mange. Disse har prøvd alt for å bli tykkere. Blant annet slike kurer der en bare spiser en gang om dagen og da store mengder mat. Fordi de prøver å senke forbrenningen for og legge på seg. En del av de kaster opp ofte opp fordi de trykker i seg for mye. Problemet som har ført til dette er ofte massive kommentarene utenfra - hele tiden- fra så mange om igjen og om igjen - samme hvor de oppholder seg - kanskje også mange ganger hver dag. Det er ikke sunt og det kan lage mange problemer. Jeg synes du bør slutte å si at vedkommende ikke trenger og slanke seg, hun hører det sannsynligvis ofte fra før.. Har du tenkt på at hun kanskje prøver å gå opp..? Jeg synes dette blir å trenge seg inn i intimsonen til andre med og komme med din mening om andres vekt. Hvis du skal si noe synes jeg heller du bør si at du synes hun han har en fin kropp. Det er mye mindre dømmende enn og si ”du trenger ikke og gå opp” eller ”du trenger ikke og gå ned” ”du er passe tykk/ stor” eller du er passe tynn”. (Alt for mange tynne prøver å gå opp og gjør alt mulig usunt for og gå opp.) (Og det siste med og si seg enig om noen spør, så synes jeg er greit og si hva en egentlig mener om noen spør. Om jeg spør noen av mine venner håper jeg de er ærlige. Jeg synes det blir noe helt annet og blande seg i vekta til andre uten at de har spurt om råd) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mynona83 Skrevet 14. april 2011 #157 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg får slå til jeg og da, med et fjortisbilde. Synes det er artigere å vite litt sånn vekt og høyde på de forskjellige også bare for å se hvor forskjellige vi faktisk er. Selv er jeg 163cm og rundt 62kg. Ganske fornøyd sett bort fra den bleke fargen, har mye av vekten på rumpa. http://i1138.photobucket.com/albums/n521/ftgh1/applebottomzing.jpg Vi kvinner altså som lager slike tråder. Haha, kanskje vi burde melde oss på http://kroppsbild.wordpress.com/ . Flott er du! Oi, der kan man se hvor lite vekt faktisk sier om størrelse. Jeg er like høy som deg, og har rimelig lik kropp som deg, men veier omtrent 10 kg mindre. Håper ingen tar dette feil, og at jeg kaller AB her for tykkere enn meg eller noe, for jeg tror vi er ganske identiske i størrelsen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 14. april 2011 #158 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Jeg får slå til jeg og da, med et fjortisbilde. Synes det er artigere å vite litt sånn vekt og høyde på de forskjellige også bare for å se hvor forskjellige vi faktisk er. Selv er jeg 163cm og rundt 62kg. Ganske fornøyd sett bort fra den bleke fargen, har mye av vekten på rumpa. http://i1138.photobucket.com/albums/n521/ftgh1/applebottomzing.jpg Vi kvinner altså som lager slike tråder. Haha, kanskje vi burde melde oss på http://kroppsbild.wordpress.com/ . wow du hadde fin kropp. Endret 14. april 2011 av muffin26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 14. april 2011 #159 Del Skrevet 14. april 2011 Åh skulle ønske jeg turte å poste bilde her! Noen måneder til så, da skal jeg tørre det! Så pene kropper dere har jenter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #160 Del Skrevet 14. april 2011 Du er fin, det er du Men ikke bli så mye tynnere er du snill Håper jeg ikke var for ærlig nå... Setter pris på ærlighet, jeg Er selv veldig fornøyd med kroppen min! Jeg synes det er flott å være slank, jeg! Er 167 cm og 50-51 kg. Får ofte kommentarer som: "Har du spist noe de siste månedene eller?", "Huff, jeg blir sulten av å bare se på deg" osv. Dette er ikke hyggelig, da jeg spiser både sunt og mye, selv godteri en dag i uken. Men trener hardt, og slik holder jeg meg i form. Er IKKE utsultet. Men vil heller ikke legge å meg Håper ingen andre her inne tar seg nær av det jeg skrev over.. Dette med kropp og utseende/vekt er et sensitivt tema for de fleste jenter, så jeg vil ikke tråkke på noen. Som sagt i min forste post synes jeg alle som har lagt ut bilder ser flotte ut, uansett størrelse. Vi er forskjellige alle sammen, og det er jo veldig bra! Flotte og tøffe jentene vi har her på KG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg