Gå til innhold

Ferdig pisket omelett, omg!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Seriøst, skal man ikke en gang lage omelett fra bunnen av lenger?? :hakeslepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoho:

Det er det dummeste jeg har sett!!!

Skrevet

Omelett er jo noe av det letteste man kan lage......

......

Skrevet

HAHAHA jeg så nettopp reklamen, er det mulig???

Hvor vanskelig, på en skala fra 1 - 2 er det å lage omelett da? Jøssesmann.

Skrevet

Haha, det er et produkt jeg aldri kommer til å kjøpe. Seriøst? Ferdigpiska egg, liksom?

AnonymBruker
Skrevet

Så akkurat reklamen selv på TVNorge- herregud for et U-land Norge er når det kommer til mat.

Skrevet

Det er litt skremmende hvor lite nordmenn ønsker å lage mat om du ser det med fabrikantenes øyne...

Skrevet

Det er slikt som dette som gjør at jeg føler menneskeheten ikke lenger er levedyktig.

• Liker 17
Skrevet

Jeg tror om noen år at mennesker ikke greier å lage noe fra grunnen av lenger. Den kunnskapen kommer til å forsvinne helt. JA til slow food.

• Liker 4
Skrevet

Det er så latterlig! Og på linje med ferdig krydret tacokjøttdeig etter min mening!

Sikkert mye annet også som har kommet som jeg har gått glipp av!

Jeg er ikke alltid like glad i å stå på kjøkkenet men det må da finnes grenser for hva man ikke gidder?!

Dessuten synes jeg dette høres ekkelt ut... bahh!

:filer:

• Liker 2
Gjest Silvermist
Skrevet

Det er så latterlig! Og på linje med ferdig krydret tacokjøttdeig etter min mening!

Finnes det ferdig krydret tacokjøttdeig? Virkelig??

Og ferdig piskede egg??

Å herregud...... :overrasket::daane::murvegg:

Skrevet

Finnes det ferdig krydret tacokjøttdeig? Virkelig??

Oh yes!

Skrevet (endret)

Et produkt som består av 98,3% egg skal liksom være uten allergener? Det er jo og noe å påstå. Jeg har hørt om barn som nesten har omkommet fordi bollene var pensla med egg, og pakken var feilmerka!

Forøvrig et tullete produkt, på lik linje med den potetmosen du finner i frysedisken!

-

Endret av fruBeist
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde bunnen var nådd med frossen potetmos. :klaske: Dumme meg.

• Liker 2
Gjest Harriet
Skrevet

Det er akkurat like dumt med de nye grønnsakpakningene som selges nå. Brokkoli, blomkål, mm ... ferdig kuttet - klart til koking. Eller de kokte potetene i frysedisken, til potetstappe, kun tilsettes melk og smør.

Sånn er jo livet vårt blitt - vi skal ikke gjøre noe lenger. Vi forlanger effektivitet, alle skal jobbe full tid, må vite, all mat skal lages fra bunn, men ingen har jo tid og ork til det. For i tillegg til at vi jobber full tid og skal lage middagen fra bunn hver dag så skal vi sykle til jobben, trene minst 3 dager i uken, pleie venner og hobbier ... vi skal være maks elskerinner for mennene våre og må derfor ha ukentlige "dater" med ham for å bevare spenningen i forholdet, til datene må vi selvsagt være tipp topp opplagt, shavet og fresh i sexy undertøy. Ja, så skal vi selvsagt holde hus og hage tipp topp - og ta godt vare på hunden, den skal jo luftes to ganger pr dag. Vi dyrker egne grønnsaker og urter som skal brukes i den daglige hjemmelagede middagen. Så til slutt skal vi stille på alle mulige dugnader og kjøre ungene våre histen og pisten. For barna er jo ikke vellykket før de har minst 3 fritidssysler ... sånn "leke-med-ungene-i-gaten-på-fritiden" er det ikke så mye tid til lenger - for ungene må gjøre lekser før de spiser den supersunne, hjemmelaga middagen. Etter middag er det familiekos før barna skal til sengs med høytlesing og synging.

Og når ungene endelig sover så skal vi vaske klær, legge sammen klær, rydde hus, gjøre rent, finne fram klær og treningstøy til neste dag - planlegge middagen imorgen osv, osv, osv ... :digge:

• Liker 17
Skrevet (endret)

Jeg har fått med meg at Prior sliter med overproduksjon av egg i Norge og man er forpliktet til å ta i mot fra produsentene. Kan det tenkes at et slikt produkt er en konsekvens av det? :)

En liten digresjon som ligner litt er opprettelsen av Diplomis, for å gjøre det mulig å selge all den overflødige fløten som man produserer...

Endret av Inx
Skrevet

Vi forbrukere får det vi fortjener. :fnise:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ta det helt med ro, dette produktet kommer til å forsvinne i løpet av noen få måneder. Det som er ille er at det brukes penger på å "utvikle" noe så meningsløst i stedet for at vi kunne fått bedre produkter.

• Liker 3
Gjest Lille-pus
Skrevet

Privatforbruker utgaven av denne, som er for storhusholdninger :)

Og jeg kan jo til en viss grad forstå det om man snakker om å lage omelett av 50 egg, men for privathusholdninger ? :fnise:

Drister meg til å kalle det fullstendig unødvendig :fnise:

Skrevet

Ta det helt med ro, dette produktet kommer til å forsvinne i løpet av noen få måneder. Det som er ille er at det brukes penger på å "utvikle" noe så meningsløst i stedet for at vi kunne fått bedre produkter.

Enig. Og jeg tror også at dette ikke har livets rett. I det minste kan man jo håpe? Hvor mye koster en sånn dings?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...