Gå til innhold

Mamma Henlu


Timseh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må bare dele det andre også: Kjæresten min fridde til meg i sted :)

Grattis med forlovelse og gutt! Er bryllupsdatoen satt enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, FruBeist :klemmer:

Nei, bryllupsdatoen er ikke satt enda. Kjæresten vil gifte seg til neste år, men for det første så trenger jeg god tid på å planlegge og for det andre vil jeg trene til jeg ser fabelaktig ut i en brudekjole :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå tok jeg meg selv i skulle trykke "liker" på innlegget ditt:P

Noen som har litt for mange facebook tendenser i skallen :sjenert:

Men poenget var at jeg støtter deg i det at du vil se fabelaktig ut i en brudekjole ;)

Ha en strålende dag videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Hehe, jeg og leter etter liker-knappen mange ganger :sjenert:

Jeg har jo et stort arr oppfra låret og over hoften og opp mot magen etter operasjonen etter brudd i låret. Ettersom magen har vokst utrolig fort har det arret blitt veldig "dradd"/strekt så det er mye bredere enn før. Det gjør himla vondt og arret svir og klør. Noen som har noen bra tips? En fuktighetskrem?

Gutten min sparker som en gal. Forloveden pleier å holde hendene sine på magen min og i dag kvapp han virkelig: "Hva - hva - hva er den dunkingen? :lete: "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

^ Hehe, jeg og leter etter liker-knappen mange ganger :sjenert:

Jeg har jo et stort arr oppfra låret og over hoften og opp mot magen etter operasjonen etter brudd i låret. Ettersom magen har vokst utrolig fort har det arret blitt veldig "dradd"/strekt så det er mye bredere enn før. Det gjør himla vondt og arret svir og klør. Noen som har noen bra tips? En fuktighetskrem?

Gutten min sparker som en gal. Forloveden pleier å holde hendene sine på magen min og i dag kvapp han virkelig: "Hva - hva - hva er den dunkingen? :lete: "

Huff, ikke greit med arret. Har ingen gode tips, driver med en fuktighetskrem som heter Zwitsal (men tror neppe man får den i Norge).

Hahaha, det er da du leier "Alien" og sier at det er dunkingen. :fnise: Og nå kjenner jeg at jeg ønsker jeg fortalte det til forloveden første gang han kjente jenta si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det hørtes ikke noe særlig ut det med arret. Men det blir vel sånn når arret er såpass nytt..Har dessverre ingen råd å komme med, annet enn at du kanskje får god hjelp hvis du spør på apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns A-creme er en bra fuktighetskrem. Får den på apoteket. Er enig med Teriyaki i at det er lurt å høre med de på apoteket. De kommer som regel med gode råd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips :jepp: Får vel høre på apoteket - de har vel ganske god peiling :)

Nå har uheldigvis dataen min streiket, så jeg får kun vært på nett når jeg er hos forloveden eller hos venner. Prøver å ikke bruke dataen til venner når jeg er på besøk hos dem for det er vel litt småfrekt, men når man er data-avhengig er det vanskelig å holde seg borte fra dataen :sjenert:

Venter fremdeles på sykepengene mine! I dag har det faktisk gått 3 mnd fra jeg ble sykemeldt. Jippiii, det er så fantastisk gøy å ikke kunne kjøpe det utstyret jeg vil til mini pga sykepengene aldri kommer. Min kjære vil jo selvsagt kjøpe utstyr, men da vil han velge farge på ting og tang og han er veldig perfeksjonist så det kommer ikke på tale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, frøken Ragg :klemmer:

Huff, må bare få litt ut av tanker og følelser. Føler meg så utrolig ensom. Har jo så klart min elskede og han stiller maksimalt opp for meg når det gjelder ALT, men han jobber i 12 timer hver dag så er begrenset på hvor mye han kan gjøre.

Jeg nevnte jo han som kalte meg for en hore og barnet mitt for en løsunge - absolutt alle de nærmeste vennene mine er med han hele tiden og jeg orker ikke å tilbringe tid med han når han har slike tanker om meg. Forstår ikke hvorfor de er med han i det hele tatt når alt de sier bare er stygt om han uansett og de fleste har vært uvenner med han i flere år, men plutselig har alle begynt å være med han. Orker ikke dramatiske folk i livet mitt.

Dessuten såret det meg veldig i går da bestevenninnen min sa at jeg skylder mye på graviditeten. Jeg har jo alltid vært en arbeidsnarkoman og kun sovet i kanskje 7 timer på 4 dager hver eneste helg. Har sovet minimalt, men nå sover jeg alt fra 12-16 timer i døgnet sammenhengende og i blant tar jeg en blund på 2-4 timer på sofaen midt på dagen for jeg er så sliten. Så jeg fortalte henne i går at jeg er så utrolig sliten, har lite energi og blir sliten bare jeg går en tur. Da fikk jeg til svar at nå måtte jeg gi meg og at jeg skylldte bare på graviditeten.

Jeg svarte henne at jeg har ikke nevnt noe om graviditeten og en av grunnene til at jeg tror jeg er så sliten er fordi jeg ikke var i NOE aktivitet i 2 mnd så jeg mistet styrke i alle musklene i kroppen. Føler ikke ting går min vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Huff da :klemmer:

Det er lett å generalisere gravide av og til, venninna di burde forstått at den ulykken faktisk var ganske tærende på kroppen din. :kjefte: Kroppen må bygge seg opp, og man må bare gjøre seg vant til ting. :klemmer:

Dramatiske folk, huff, nei. Greier ikke sånne mennesker. Må innrømme at hvis noen prøver å være dramatiske i mitt nærvær, så skyr jeg dem som ilden. Nei, jeg vet det er vanskelig nå HenLu, men det går seg til skal du nå se.

Forloveden din er mye borte grunnet jobb, og det er virkelig vanskelig, det vet jeg. Min er borte 10-11 timer om dagen, så jeg vet hvordan det er. :klemmer: Det går så bra så, er veldig lett å si, men det går seg til etterhvert. Jeg kjenner igjen den ensomheten (mest fordi jeg ikke kjenner så mange og fordi jeg er litt "avhengig" av forloveden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ikke noe gøy ut HenLu :( Er klart du er sliten, og om kroppen din og babyen din trenger at mammaen sin skal hvile, så er det også det du må gjøre. Du kan jo ikke presse deg til noe du ikke orker! Kjenner meg godt igjen der.. Og dramatiske folk i livet sitt; De trenger vi ikke! Jeg kvittet meg nylig med en X-bestevenninne som ikke var annet enn drama, og gud så mye deiligere hverdagene ble etter hun var borte.

Først og fremst; Tenk på deg selv, så kommer nok resten til å ornde seg snart :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenker mest på meg selv nå og merker at venner har tatt avstand fra meg fordi jeg ikke kan finne på tull og tøys lenger, men men :) Bedre å finne det ut nå enn om 5 år :) Gleder meg til gutten min kommer, dagdrømmer om han hver dag. Og er glad jeg har en så god kjæreste.

I morgen skal jeg faktisk møte en del venninner som enten er gravid eller har småtasser fra før av. Tenker at det er mye bedre å være med mennesker som faktisk forstår hvordan situasjonen min er i stedet for å tro at jeg klager. Jeg nevner jo aldri til mine venner om hvordan jeg har det, men når de spør må jo jeg få nevne at jeg er trøtt og sliten.... :(

Nei, huff, orker ikke dramatiske folk i livet. Tenker å kutte de ut sakte, men sikkert. Man merker de "små" forskjellene i livet etter dramatiske personer blir kuttet ut, Teita :) Bra at du har mot nok til å gjøre det :)

Du har jo snart bare 100 dager igjen, Delphina :fnise: Tiden flyr. Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må nesten bare gjøre det for å få det bedre med seg selv. En god måte å kutte ut noen sakte men sikkert på er jo å slutte å ta kontakt og la naturen gå sin gang. Hehe :) Lykke til med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hehe, får prøve. Men ikke så lett når de absolutt og skal sladre om helgens rykter og andres sladder. Er jo totalt uinteressert når de forteller, så forstår ikke at de ikke har tatt hintet. Men men :)

Nå er det bare 2 mnd igjen til meg og min elskede reiser til Tyrkia :nigo:

Sparker babyen deres ekstra mye når dere ligger på magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og forloveden reiser til Tyrkia på ferie den 12. juni. Gleder meg så! Vi skal til et sted som heter Kemer, har aldri vært der før, men håper det blir bra. :)

Babyen min har ikke sparket meg enda den.. Så det kan jeg ikke svare på :( Guud, skal det ikke skje noe snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...