Gå til innhold

Mamma Henlu


Timseh

Anbefalte innlegg

ja jeg jobber, men har heldigvis ikke så ofte migrene, hadde heldigvis fridag i dag da så det passet supert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) Fant deg tilfeldigvis i presentasjonstråden, og så at vi var like gamle. Her vil jeg gjerne følge med :) Vi er jo nesten like langt på vei også.

Kjedelig med ulykken din da! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Fant deg tilfeldigvis i presentasjonstråden, og så at vi var like gamle. Her vil jeg gjerne følge med :) Vi er jo nesten like langt på vei også.

Kjedelig med ulykken din da! :(

Hvor langt er du på vei? :nigo:

hvordan går det med deg?

Jeg har vært kjempesosial de siste dagene, så da blir det lite KG tid og liten tid til oppdateringer :gjeiper:

Her går det strålende :nigo: Er 16+2 på vei nå :klo: tror jeg.. :fnise: Kjenner babyen sparke! Å herregud for en herlig følelse. Bare smiler og smiler når jeg kjenner det. Føler virkelig jeg elsker babyen min. I natt drømte jeg at babyen var død :( Grusomt, men nå vet jeg at h*n er i live :) Kun 13 dager igjen til ordinær UL! Går det bra med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke lenge til! Hva slags kjønn tror du babyen er? Vil du vite det om han/hun lar dere se? :babyjente::babygutt:

Har du begynt å få en liten mage eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste at det var gutt til måned 3, hadde det SÅ enormt på følelsen, men så pltuselig fikk jeg jentefølelse og drømte at jeg fikk jente 5 dager på rad. Men nå er jeg på guttefølelsen igjen, så jeg aner faktisk ikke :gjeiper: Fikk vite på tirsdag at jeg blir tante til en gutt og jeg har alltid trodd at meg og min bror får forskjellige kjønn, men jeg tror fortsatt at min bror og kjæresten får jente. Hihi :fnise:

Skal vite kjønnet, ja :) Njaa, magen har bare blitt hardere. Hadde litt ekstra fra før av. Hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

Kanskje du får en liten gutt? :fnise:

Jeg hadde veldig jentefølelse til det begynte å gå over til en guttefølelse. Var glad for begge deler, men ville nå helst hatt ei lita frøken. :fnise: Tror nok det blir en liten pjokk på deg. Og så :hoppe: jeg litt for magen din, som har begynt å bli hardere!

Den drømmen er ikke noe grei nei, men tror det er en underliggende frykt. :klemmer: Dette går bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Her vil jeg gjerne følge med! :jepp:

Spennende med ordinær ultralyd! Er fortsatt over en måned til det er min tur! ;)

Men du får ha en veldig fin dag! Jeg er på vei til jobb nå, så. :)

Hadebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du får en liten gutt? :fnise:

Jeg hadde veldig jentefølelse til det begynte å gå over til en guttefølelse. Var glad for begge deler, men ville nå helst hatt ei lita frøken. :fnise: Tror nok det blir en liten pjokk på deg. Og så :hoppe: jeg litt for magen din, som har begynt å bli hardere!

Den drømmen er ikke noe grei nei, men tror det er en underliggende frykt. :klemmer: Dette går bra :D

Har håpet på gutt hele veien, så jeg håper jeg får det :fnise: Forandrer mening annen hver dag. Er ikke så lett når man enda ikke vet kjønnet. Men den kommende bestemor (mamma) sa det var enklere og kjekkere med jente. Hehe, stakkers min bror ;) Neida, men hun håper på at jeg får jente så vi får se :) Kun 12 dager igjen nå :hoppe:

Ja, tror det kun er en underliggende frykt, men ekkelt er det :(

Heihei! Her vil jeg gjerne følge med! :jepp:

Spennende med ordinær ultralyd! Er fortsatt over en måned til det er min tur! ;)

Men du får ha en veldig fin dag! Jeg er på vei til jobb nå, så. :)

Hadebra!

Hvor langt er du på vei nøyaktig? Gratulerer så mye med graviditeten :hoppe: En måned går fort ;) Du var meget tidlig oppe :fnise: Ha en fin dag på jobb! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Vil bare trøste deg med at det er flere av oss som har slike drømmer. Hadde en hvor hele prosessen gikk baklengs. Barnet ble født, men jo mer jeg ammet, jo mer gikk prosessen baklengs, slik at hun til slutt forsvant. :sjenert: Hadde en annen hvor forloveden prøvde å drepe meg og barnet, den stolte mannen min som gleder seg til datteren hans kommer. Så, tror det er underliggende frykt som ligger under (ikke det at jeg tror han kommer til å drepe noen, men er redd for at han bare forsvinner).

Sender deg uansett noen :klemmer:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes man har så mange rare drømmer når man er gravid. En natt drømte jeg at jeg fødet på et busstopp. Barnet falt nedi bakken fra livmoren og ble dermed dekket av grus og sand. Etterpå stappet jeg babyen tilbake der hun (det var faktisk en jente) kom fra.

Jeg stresser så sinnsykt med navn. Kjæresten min er jo tyrkisk, så han vil så klart ha et tyrkisk navn. Og jeg synes at dette er helt okei, så lenge vi har et annet navn i tillegg. Jeg foreslo Emre Nicolai, Emre Alexander og Emre Nathaniel. Det første ble i hvert fall slaktet. Så foreslo jeg Elias Berdan, men det og ble slaktet :gjeiper: Han liker Emre og Berdan, men ikke Nicolai og Elias. Vanskelig :klo: Høhø, kanskje vi burde funnet jentenavn også? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 17 uker og 3 dager på vei i dag. Så jeg er akkurat en uke foran deg. Hadde vært koselig om du ville kommet innom dagboken min og gjettet på kjønn :) Får vite det på mandag, og så at du allerede hadde gjettet riktig på fire stykker :)

Hehe.

Jeg har også helt syke drømmer fortiden!

Det med navn er ganske vanskelig, egentlig.

Forloveden min har slaktet uttallige navn. Håper vi og dere, kommer til en enighet snart da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kjøpt "min egen minnebok" til lillegull. Der jeg skriver inn fødselshistorien min, graviditetshistorien, vekt, lenge osv på barnet, bilder av hele familien, første julaften, 1-5 årsdag, vanger og uvaner, første smil, første latter etc. Mye, mye mer som er inni der :)

Man skal ta et bilde av mor og far som baby og under et bilde av babyen hehe, og "hvordan motebildet var da jeg ble født" så skal man lime inn bilder f.eks av aviser, kataloger, printe fra internett, hvor mye 1 liter melk kostet, hvor mye en bussbillett koster etc. Er så utrolig mye inni boken :) "Avisoverskrifter fra dagen jeg ble født" Gleder meg :)

Og da har jeg bestemt meg for vogn. Det blir en Emmaljunga Smart Duo i svart :)

Edit: Noen som vil tippe kjønn? ;)

Endret av HenLu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tipper jente! :hoppe:

Hørtes ut som en kjempefin bok! Hvor kjøpte du den?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes man har så mange rare drømmer når man er gravid. En natt drømte jeg at jeg fødet på et busstopp. Barnet falt nedi bakken fra livmoren og ble dermed dekket av grus og sand. Etterpå stappet jeg babyen tilbake der hun (det var faktisk en jente) kom fra.

Jeg stresser så sinnsykt med navn. Kjæresten min er jo tyrkisk, så han vil så klart ha et tyrkisk navn. Og jeg synes at dette er helt okei, så lenge vi har et annet navn i tillegg. Jeg foreslo Emre Nicolai, Emre Alexander og Emre Nathaniel. Det første ble i hvert fall slaktet. Så foreslo jeg Elias Berdan, men det og ble slaktet :gjeiper: Han liker Emre og Berdan, men ikke Nicolai og Elias. Vanskelig :klo: Høhø, kanskje vi burde funnet jentenavn også? :fnise:

Gratulerer med graviditeten!

Bare et lite tips ang navnet Elias, det er veldig mye brukt, i alle fall enkelte plasser. I barnehagen der jeg jobber går det hele 3 Elias`er (to med Elias som mellomnavn, og en med fornavn) Og så kjenner jeg til enda to Elias-mellomnavn i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da skriver jeg tippeliste :fnise:

Teriyaki: jente :babyjente:

Delphina: gutt :babygutt:

Kjøpte den boken på bokforhandleren Nordli. Den er så fantastisk. Satt og skrev min graviditetshistorie i sted. Hvordan jeg fant ut at jeg var gravid, hvordan jeg var de første tre månedene av svangerskapet, når jeg kjente lillegull sparke for forste gang. Skal også skrive når han/hun hikker etc Gleder meg til å skrive: Mammas og pappas forventninger, men må vente til min kjære kommer :fnise:

Gratulerer med graviditeten!

Bare et lite tips ang navnet Elias, det er veldig mye brukt, i alle fall enkelte plasser. I barnehagen der jeg jobber går det hele 3 Elias`er (to med Elias som mellomnavn, og en med fornavn) Og så kjenner jeg til enda to Elias-mellomnavn i tillegg.

Jeg vet at det er mye brukt :( Noe som er veldig kjipt. Alle de andre navnene jeg først ville ha er også mye brukt, så jeg står litt i en "klemme". Kjenner heldigvis ingen som har et barn som heter Elias og jeg har virkelig mange venner med barn, så jeg vurderer det :gjeiper: Synes det er så fint :) Men vil ikke at gullungen min skal ha likt navn som 5 andre på samme klassetrinn :(

Endret av HenLu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Hurra for tippeliste! :fnise:

Gjetter gutt når jeg ikke har en sterk jentefølelse, og med deg tror jeg det er en gutt (kanskje fordi du skriver om guttefølelsen). :fnise:

Navn er alltid vanskelig. Man vil ha noe som er vakkert, og noe som er lett å si, men allikevel ikke brukt av "halve" klassen. Vi har enda ikke satt oss ned med navn. :fnise: Vi vet rett og slett ikke om navnet vi har likt lenge passer frøkna. Her må det nesten bli internasjonalt også, siden vi begge har relativt internasjonale navn begge to (og siden jeg har min multikulturelle bakgrunn, og han sin nederlandske bakgrunn). *puster ut* Beklager det rotet der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke navn har dere tenkt på da eller er det fortsatt litt hemmelig? :) Jeg og vil ha et internasjonalt navn, eller et navn som kan uttales de fleste steder. Sånn som Øystein, Tarjei, Ådne blir ikke å finne i mine navn i hvert fall. Har jo selv en arabisk familie, så de og må klare å uttale navnet. Hehe, og storebror(sønnen til gubben) har et tyrkisk navn :) Et utrolig fint tyrkisk navn, men nå kan jo vi ikke akkurat bruke det :fnise:

Typisk at jeg får jente siden jeg hadde så sterk guttefølelse. Er spennende, bare 10 dager igjen til ordinær ultralyd nå :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Det er hemmelig. :sjenert:

Her er det så hemmelig at besteforeldre og tanter og onkler ikke får lov til å vite hva det er. Mamma og pappa spør om hva det er, men jeg har fått streng beskjed om å ikke fortelle dem. Forloveden vil at navnet skal være hemmelig. :fnise: Så irriterende! :kjefte:

Du har litt andre ting å tenke på, men jeg har sett en god del pene arabiske navn og tyrkiske navn som ikke er for vanskelig å uttale. Finnes mange flotte sider på nettet som kan gi ideer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...