Gå til innhold

Mamma Henlu


Timseh

Anbefalte innlegg

I dag har jeg tatt en hel-shavings. Begyntde å ligne på et skogstroll :sjenert: Har ikke fått meg noe :sengekos: enda! Frekke mann! Men jeg vet at han har lyst, så jeg skal få overtalt han :fnise:

Skogstroll er da ordentlig søte :gjeiper: :fnise:

Herlig lesning i dagboka di. Gleder meg bare enda mer til å bli mamma når jeg er innom her å leser. Og jeg får en svært positiv innstilling til fødsel av å lese dine erfaringer :jepp: Allright at du deler dine opplevelser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom og kikker! :nigo:

Den melkesprengen ja..Den er vond! Men jeg lar vær å pumpe, for vil ikke ha enda mer melk i puppene.. :gjeiper:

Ha en god dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops, innom og titter! Har mye på skjemaet om dagen. Blant annet Emre, trening, kosthold, lesing til eksamner, pleie forholdet til meg og min kjære og å pleie vennskapsforhold, så da blir det ikke så mye tid til KG dessverre.

Jeg merker så utrolig godt til personligheten til Emre. Det er TULL at personligheten ikke kommer etter noen mnd. Haha, han er virkelig en utspekulert liten kar og vi har det så fint sammen..lille, fine familien min :hjerte:

Emre er 1 mnd i dag :strix: Forstår ikke hvor tiden blir av :klo: Var på besøk på KK hos ei venninne på mandag som hadde tatt keisersnitt. Emre var en KJEMPE i forhold til hennes gutt følte jeg :fnise: Hver gang noen ser gutten min så kommer de med uttalelser som: "ååå, såå liteen :rodmer:", men han er jo faktisk 1 mnd gammel og vokser som bare det. Bare 11 mnd igjen til han er 1 år :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du ikke prioriteter KG :) Kos dere masse, sammen!

De vokser fort de små :jepp:

:strix: For Emre som er 1 mnd :strix:

Endret av Teita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt forståelig! :jepp:

Jeg sitter på Kg litt når lillegutt sover og jeg allerede har blundet, men må vel være flinkere til å prioritere lesing jeg også, i og med at jeg har eksamen om en uke. :gjeiper:

Håper dagene går bra og at Emre sover og ikke sliter med magevondt eller andre ting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Hei hei! Her var det lenge siden jeg hadde oppdatert. Emre har blitt så stor, men herlighet så nydelig han er. Jeg ELKER morstilværelsen. Jeg har det så bra i livet - noensinne! :)

Vi har fått oss leilighet, så nå holder vi på med oppussing, møbelkjøp og diverse ;) Holder fortsatt på med trening, kosthold, oppdragelse og eksamen-lesing! Har meldt meg opp til eksamen i mai! Gleder meg!

Emre blir 5 mnd om 8 dager :hakeslepp: Tiden flyr av gårde. Jeg NYTER babytiden. Han er verdens gladeste unge. Smiler hele tiden og er bare god og snill. Putter alt han ser inni munnen (inkludert tærne sine) så mamma Henlu må bare le :fnise: Helsestasjonen sier han er langt foran i utviklingen, så da blir mamsen stolt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Så kjekt at du er begynt å oppdatere igjen :klemmer:

Flinkeste Emre :rodmer: Han er skikkelig fin!

Gratulerer med leilighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...