Gå til innhold

Mamma Henlu


Timseh

Anbefalte innlegg

Skjønner at han vil holde det hemmelig, men jeg hadde aldri klart det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med dagen :)

Nå er det bare 8 dager igjen til ordinær ultralyd og i dag den 17.mai er jeg faktisk akkurat 17 uker på vei :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og i like måte :) Hehe, har dere egen feiring hjemme? Eller feirer dere ikke i det hele tatt siden dere er i Nederland (fremdeles?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Takk og i like måte :) Hehe, har dere egen feiring hjemme? Eller feirer dere ikke i det hele tatt siden dere er i Nederland (fremdeles?)

Jeg feirer med is og litt cola, og ser litt på bilder og artikler i avisene. Jeg er bosatt i Nederland, og skal være her et par år fremover. :fnise: Så, til neste år skal jeg vel se om det er noen andre norske her og feire med dem, med barnevogna og jenta. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en fin feiring helt til jeg kom hjem og spydde utover meg selv og gulvet i leiligheten :( Så da ble det en skikkelig grundig gulvvask. Vasket gulvet tre ganger og det lukter fremdeles reint her så da regner jeg med at alt er bra :) Hehe, huff, har spydd 3 ganger etter kvalmen min "liksom" skulle være borte, jadaaaa, ser dette.

I dag var jeg hos legen og hørte hjertelyden til mitt lille gull :) Bare lå der og smilte! Fy, så utrolig herlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke deilig å spy :( Får håpe kvalmen gir seg snart!

Koselig å høre hjertelyden :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, takk :klemmer:

Nå har jeg tatt utallige tester og alle testene mener at jeg får gutt :fnise: Hmm, vil vite kjønnet NÅ :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Bare 6 dager igjen! :hoppe: Så finner du ut om det blir pjokk eller frøken. Tror jeg fikk ganske mye blandet, så kunne lett ha fått en hemafroditt. :fnise:

Uansett, ikke greit å kaste opp, men kvalmen kan sitte lenge etter at de sier den skal. Det har jeg erfart på den harde måten. Det vil være perioder hvor de gamle symptomene på en måte sniker seg tilbake, sånn veldig kamuflert.

Håper uansett du føler deg litt bedre nå :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er det bare 4 dager igjen :nigo: Og i kveld sitter jeg barnevakt for en liten pjokk på 2 år :) De er så kjekk i den alderen. Snakker bedre enn de fleste gjør han og er sta som et esel ;) Hihi.

I går var jeg på babyshopping. Kjøpte en del "I Love Mum" og "I Love Dad" ting (bodyer, luer og smikker). Så kjøpte jeg en body hvor det stod "Born 2011" på, hihi og "Mom + dad = me". Åå, de var så søte ^^, nøytrale farger var de også (grå og hvite og en brun :) Magen har vokst helt ekstremt fort den siste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyshopping er så koselig :hjerte: Jeg kjøpte to par sokker hvor det sto I :hjerte: dad og I :hjerte: mum på. Barnefar syntes det var så søtt, men syntes også at kun pappasokkene skal bli brukt. Haha.

Koselig med mage :) Ha en fin søndag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei HenLu :vinke:

Vil gjerne følge med her :) Er nesten like langt på vei som deg. Spennende å få vite kjønnet da! Jeg tipper at det er en :babygutt:

Ha en fin søndagskveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyshopping er så koselig :hjerte: Jeg kjøpte to par sokker hvor det sto I :hjerte: dad og I :hjerte: mum på. Barnefar syntes det var så søtt, men syntes også at kun pappasokkene skal bli brukt. Haha.

Koselig med mage :) Ha en fin søndag

Hehe, var noe lignende kjæresten også presterte å si :gjeiper: Har lyst å kose med alt babytøyet, det er så nydelig :) Men da begynner jeg vel å bli litt koko.. Høhø, neida, gleder meg mye til jeg får hilse på den lille :) 2 uker til halvveis :) Ha en fin mandag, frøken :)

Hei HenLu :vinke:

Vil gjerne følge med her :) Er nesten like langt på vei som deg. Spennende å få vite kjønnet da! Jeg tipper at det er en :babygutt:

Ha en fin søndagskveld

Ja, nå er det bare 2 dager igjen til UL ;) Når er din UL? :) Skal sette deg opp på tippelisten :)

Limer inn fra et annet innlegg her på KG: For noen dager siden sa en "kompis"(nå arkivert) at jeg er en hore som får en løsunge siden jeg ikke er gift med barnefaren(vi er kjærester) og han synes synd i meg og barnet mitt siden jeg blir mamma i en alder av 21 år og dermed ikke kan gå ut å feste lenger. Det såret helt enormt.

Måtte bare dele det, sitter og tenker på det hele tiden. Alle andre venner og familie sier så mye positivt, men det er kun denne ene negative tingen jeg husker... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste:

Jente:

Teriyaki :babyjente:

Teita :babyjente:

Gutt:

Delphina :babygutt:

Pitteliten :babygutt:

SilkeSatan :babygutt:

Henlu og barnefar :babygutt:

Kan nevne at familie tror det blir :babygutt:

Tvillinger:

FruBeist :babygutt: :babygutt: eller :babygutt::babyjente:

Endret av HenLu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, nå er det bare 2 dager igjen til UL ;) Når er din UL? :) Skal sette deg opp på tippelisten :)

Limer inn fra et annet innlegg her på KG: For noen dager siden sa en "kompis"(nå arkivert) at jeg er en hore som får en løsunge siden jeg ikke er gift med barnefaren(vi er kjærester) og han synes synd i meg og barnet mitt siden jeg blir mamma i en alder av 21 år og dermed ikke kan gå ut å feste lenger. Det såret helt enormt.

Måtte bare dele det, sitter og tenker på det hele tiden. Alle andre venner og familie sier så mye positivt, men det er kun denne ene negative tingen jeg husker... :(

Jeg har ultralyd 8 juni :) Gleder meg som en unge!

Han der "kompisen" din er jo helt på jordet. For det første har han fullstendig misforstått hva det ligger i ordet hore og for det andre så burde han vokse opp og kvitte seg med de middelaldertankene sine! Trist at du skulle oppleve å høre dette fra noen du trodde var din venn. Vet ikke hva jeg skal si for jeg blir så sjokkert og sint :kjefte:

Håper du klarer å fokusere på de positive tilbakemeldingene istedenfor den ene fæle :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Limer inn fra et annet innlegg her på KG: For noen dager siden sa en "kompis"(nå arkivert) at jeg er en hore som får en løsunge siden jeg ikke er gift med barnefaren(vi er kjærester) og han synes synd i meg og barnet mitt siden jeg blir mamma i en alder av 21 år og dermed ikke kan gå ut å feste lenger. Det såret helt enormt.

Måtte bare dele det, sitter og tenker på det hele tiden. Alle andre venner og familie sier så mye positivt, men det er kun denne ene negative tingen jeg husker... :(

Nei vet du hva HenLu! Akkurat den kommentaren gjør meg så forbanna. :kjefte:

En: Du er da ikke ei hore bare fordi du får et barn med et annet menneske.

To: Lausunge er så 1950, nå er det blitt vanlig at mamma og pappa ikke er gift, eller ikke er sammen i det hele tatt. Viktigst er det for barnet at mamma og pappa er glad i h*n.

Tre: Du kan kose deg om du vil, det er bare at nå har du et ansvar for et lite menneske, som du virker som du har blitt veldig glad i.

Himmel for en tulling den "kompisen" din er. Høres ut som han ikke har så mye i topplokket for å si det sånn.. *meow* :kjefte:

Du er ei super jente utfra alt det jeg har lest, så ikke ta deg nær av det. Jeg vet det er vanskelig å ikke ta seg nær av det, men akkurat slike tanker som den idioten har, er gammeldagse og det får stå på hans regning. Jeg synes synd på han for å være helt ærlig.

Jeg vet jeg er litt drøy, men jeg blir så sint på dine vegne for at du i det hele tatt har fått den kommentaren.

Sender deg uansett mange :klemmer:

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer egentlig alt Delphina skrev. Lausunge er så 1950! Du er ingen hore, i såfall er det UTROLIG mange horer ute å går. Sånn inkludert meg selv. Haha, taper.

Jeg tipper :babyjente:

:hoppe: :hoppe: 18 UKER :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk for fine ord, jenter :klemmer: Jeg sa til han at vi lever trossalt i 2011 og jeg har ikke hørt ordet løsunge på lenge og i hvert fall ikke i en seriøs sammenheng, men men. Prøver å heve meg over det, men det er så vanskelig :(

Wii, 18 uker i dag, ja og 1 dag til ultralyd. Huff, jeg er så utolmodig. Gleder meg bare til å se den lille. Kjæresten stryker og koser med magen hele tiden :jepp: Til og med når han tror jeg sover, han er så søt :rodmer: Jeg er så forelsket i min kjære og ikke minst i den lille. Dagdrømmer om småen hver eneste dag :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...