Gå til innhold

Mamma Henlu

Timseh

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Synes dagboka di var så søt, så jeg følger gjerne med.

Jeg er ikke gravid men, ja.. :sjenert: Har vel begynt å tenke i de baner.

Og han "kompisen" er jeg glad du arkiverte!

Og kan jeg tippe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, vil du bli gravid? :jepp: Hva sier gubben til det, vil han også? :)

Så klart kan du tippe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er klar som et egg! :) Det er jeg som holder tilbake, pga drøm om studier.. Men det ga jeg opp idag :P

Da tipper jeg gutt :)

Ser foresten at barnefaren er tyrker, og at dere har tenkt på Emre. Jeg synes det er så grusomt pent navn selv! :) (Sambo er tyrker også ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, da har vi noe til felles :fnise: Begge våre gubber er tyrkere. Hehe, er rimelig sikker på at barnet vårt blir nydelig. Blir en skikkelig blandingsunge. Jeg er jo halvt norsk og halvt fra Marokko og kjæresten har araber-gener i seg også. Mørk unge blir det i hvert fall :)

Ja, Emre er et skikkelig pent navn synes jeg og, og det er heller ikke sånn skikkelig "jallanavn" for å si det slik. Bli gravid, SilkeSatan :fnise::jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Jeg fikk litt bitch-tendenser da jeg leste hva den arkiverte "kompisen", det er helt høl i hodet det han sa. Beklager om jeg gikk over en strek altså :sjenert:

:hoppe: for 18 uker forresten, og gleder meg til å høre hva du får ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det har vi vettu :) Sambo har en datter fra før, med ei norsk jente, og hu er heeelt nydelig :) Og jeg har en del mørke trekk, så jeg tror nok vårt barn blir relativt nydelig :)

Ååååh! Så herlige gener da! :)

Ja, jeg har veldig lyst altså.. Men burde kanskje få orden på andre deler av livet, jobb og leilighet liksom :P

Jeg synes det er kjempefint. Næ har noen vi kjenner fått en sønn med en kombinasjon av Emre og noe annet, så jeg kan liksom ikke bruke det selv. Men sambo liker det heller ikke selv :( Jaja. Får finne noe annet :)

Er det drøyt å spørre hvor i landet du bor? :)

Edit: Skriveleif

Endret av SilkeSatan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, var noe lignende kjæresten også presterte å si :gjeiper: Har lyst å kose med alt babytøyet, det er så nydelig :) Men da begynner jeg vel å bli litt koko.. Høhø, neida, gleder meg mye til jeg får hilse på den lille :) 2 uker til halvveis :) Ha en fin mandag, frøken :)

Ja, nå er det bare 2 dager igjen til UL ;) Når er din UL? :) Skal sette deg opp på tippelisten :)

Limer inn fra et annet innlegg her på KG: For noen dager siden sa en "kompis"(nå arkivert) at jeg er en hore som får en løsunge siden jeg ikke er gift med barnefaren(vi er kjærester) og han synes synd i meg og barnet mitt siden jeg blir mamma i en alder av 21 år og dermed ikke kan gå ut å feste lenger. Det såret helt enormt.

Måtte bare dele det, sitter og tenker på det hele tiden. Alle andre venner og familie sier så mye positivt, men det er kun denne ene negative tingen jeg husker... :(

Godt du prøver å heve deg over sånne tullete kompiser som kaller deg hore. Slike folk trenger man ikke i tilværelsen sin! Skal det være så mye bedre å gå på byen og drikke seg snydens hver helg, enn å oppdra et barn?

Jeg tipper forøvrig tvillinger! Enten en av hver, eller enegga gutter :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk litt bitch-tendenser da jeg leste hva den arkiverte "kompisen", det er helt høl i hodet det han sa. Beklager om jeg gikk over en strek altså :sjenert:

:hoppe: for 18 uker forresten, og gleder meg til å høre hva du får ;)

hehe, du er så søt, Delphina :klemmer: Du gikk overhode ikke over en strek, kjekt at det er noen som bryr seg, hihi :fnise: Skal rett innpå her å oppdtare etter jeg har vært på ultralyd.

Hurra for 18 uker :D

Jaa, tiden går i en rasende fart. Hvor har tiden blitt av :klo:

Ja, det har vi vettu :) Sambo har en datter fra før, med ei norsk jente, og hu er heeelt nydelig :) Og jeg har en del mørke trekk, så jeg tror nok vårt barn blir relativt nydelig :)

Ååååh! Så herlige gener da! :)

Ja, jeg har veldig lyst altså.. Men burde kanskje få orden på andre deler av livet, jobb og leilighet liksom :P

Jeg synes det er kjempefint. Næ har noen vi kjenner fått en sønn med en kombinasjon av Emre og noe annet, så jeg kan liksom ikke bruke det selv. Men sambo liker det heller ikke selv :( Jaja. Får finne noe annet :)

Er det drøyt å spørre hvor i landet du bor? :)

Edit: Skriveleif

Kjæresten min også har et barn fra før; en gutt faktisk som gleder seg vanvittig til å bli storebror. Han har alltid vært yngstemann (han har 3 eldre halvsøsken) Han graver og spør om graviditeten og det er jo bare kjekt :)

Ja, hehe, er ganske så lurt å jobbe i 6 av 10 mnd før fødselen så du får foreldrepenger. Og leilighet er også greit å ha på stell. Vi ser etter en bolig å kjøpe, men vi kan ikke bare ta det første vi finner heller :) Begge har uansett en leilighet å bo i, så vi klarer oss alltid. Er det noen navn han liker da? :)

Jeg bor i Bergen :) Hva med deg? Alder?

Godt du prøver å heve deg over sånne tullete kompiser som kaller deg hore. Slike folk trenger man ikke i tilværelsen sin! Skal det være så mye bedre å gå på byen og drikke seg snydens hver helg, enn å oppdra et barn?

Jeg tipper forøvrig tvillinger! Enten en av hver, eller enegga gutter :jepp:

Er du gal? :hakeslepp: Huff, er mer enn nok med en! Nå må du ikke skremme meg, ditt Beist :fnise: Har vært på tre tidligere ultralyder og da var det kun 1 der. Hehe, så håper det FREMDELES bare er en. Har ei venninne som var på ultralyd for to uker tilbake, og joda, der var det tvillinger. Jeg hadde fått sjokk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skjønt da :)

Må vel finne en 100% stilling først. Har drevet med studier, og kun jobbet 50% ved siden av. Men slikt ordner seg :) Er kjedelig å være på leilighetsjakt. Jeg har så noia for det, at man plutselig står der, også må man bare ta det som kommer for man har ikke andre valg p.g.a tid. Nå eier han den leiligheten vi bor i nå, men det er en liten 2-roms.. Og vi skal uansett skaffe en 3-roms p.g.a lille prinsessa som er blitt stor :)

Ja, han liker navnet Mehmet siden hans far het det :)

Jeg er 87-mod, bor i Oslo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, han virker jo kjempeherlig som tenker på lillefrøkna si. Da vet du at han er en kjærlig far :) Har allerede et vennepar som har Mehmet som navn til den lille gutten sin :) Hehe, og sønnen til kjæresten min har allerede fått navnet til faren hans som faktisk er utrolig fint :fnise: Huff, vanskelig dette her. Og jeg liker ikke moren hans sitt navn, liker best Thea så jeg får se om han går med på det dersom det blir en jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

It's a boy :nigo:

Oi, har du sett! :hoppe: "merkelig" nok, så pleier magefølelsen å stemme!

Gratulerer så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, den stemte virkelig bra :) Hehe :flire: Han var helt vill. Danset virkelig i magen gjorde han så ble noen litt uklare bilder :tristbla: Men er jo bra at han er aktiv ;) Og alt stod bra til :)

Må bare dele det andre også: Kjæresten min fridde til meg i sted :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare dele det andre også: Kjæresten min fridde til meg i sted :)

Oi oi, gratulerer! (Regner med du svarte ja, eller? :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå, jeg har virkelig verdens beste kjæreste...eller forlovede :fnise::) Jeg er så lykkelig :)

Svarte så klart ja :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååh!! :rodmer: Det ble en gutt ja :)

Og du har blitt forlovet! :D For en herlig dag da! :)

Gratulerer så mye! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...