Gå til innhold

Norwegian Defence League


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Virker som hun går på noe, ja. Men hun virker også fullstendig blåst.

Kanskje hun er en oppdolla sabotør fra Blitz?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ærlig talt problemer med å få med meg hva hun sa. Den konstante nikkingen med hodet ble for distraherende. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er selvsagt en meningsløs gruppe med mye hat i seg. Og hat vet vi ikke løser noen ting. Dersom gruppen kjempet for bedre integrering av innvandrere, slik at flere innvandrere kan leve som pro-sosiale borgere, så ville jeg støtte det.

Personer blir kriminelle når de blir utstøtt. Det gjelder også andre utstøtte grupper i samfunnet, som f.eks. pedofile.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasisme eller realisme?

Jeg velger å kalle det for balanse.

Jeg tror vi trenger dem. Er ikke rasist selv, har mange gode venner som er fra forskjellige kanter av verden, men jeg tror at vi er nødt for å ha noen som sier; "NEI! Nå er det nok" når det gjelder innvandringspolitikken.

Innvandrere tar jo over deler av Oslo spesielt (var det ikke Grorud det var snakk om i en artikkel i en avis her om dagen?), de KREVER at vi skal respektere dem, men mange av dem gidder ikke respektere oss (snakker da om det å se ned på hvite kvinner, ta seg til rette osv)

Har ingenting imot at innvandrere får komme til Norge, men jeg mener at vi trener noen som kan si ifra også slik at det kanskje kan bidra til at grensene innskrenkes litt iallefall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Realisme.

Jobber i mot at Norge/Europa skal bli islamisert. Er ikke imot MUSLIMER, men islamisering..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I London fikk hundrevis radikale islamister demonstrere i fred gjennom gatene i tog, med slagord som 'ned med demokratiet', 'ja til innføring av sharia', osv.

I Oslo fikk ti mennesker som støtter NDL, og som sto i ro og holdt en appell mot radikal islam, beskjed av politiet om å fjerne seg.

Hvor feilslått skal "politisk korrekthet" egentlig få lov til å være, på vår bekostning?

Når skal folk våkne?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ytringsfriheten gjelder ikke for nordmenn som vil beholde vår kultur og vårt demokrati som det er..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erwin

Rasisme.

En gjeng med skamløse nynazister uten så veldig mye i topplokket.

Rasister og islamhatere, helt åpenbart..

Men hvor finner du grunnlag for å kalle dem nazister?

Sist jeg så nazistene marsjere så bar de palestinaflagget og Irans flagg foran

i prosesjonen sammen med sine egne faner og hadde paroler mot globalisering, plutokrati

og sionistisk terror.

Så du slikt hos NDL eller begrenset det seg til navlebeskuende folkerasisme og syting

over visuelle krenkelser via kvinners antrekk og bønnerop fra moskeer?

Eller kan det kanskje hende at du ikke har den fjerneste anelse om hva nasjonalsosialisme som

verdensanskuelse og politisk ideologi er for noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erwin

Ytringsfriheten gjelder ikke for nordmenn som vil beholde vår kultur og vårt demokrati som det er..

Ytringsfrihet eksisterer ikke for noen. Man har litt frihet og kan si noen ting uten konsekvenser, men det er klare begrensninger. Så lenge begrensninger foreligger så kan man ikke snakke om reell ytringsfrihet.

Demokrati er en matematisk formel der flertallet innenfor et geografisk område dikterer mindretallet sin vilje. Forutsetningen er ikke etnisitet eller blodstilhørighet, men at papirene er i orden.

Begrepet nordmann er redusert fra å beskrive en etnisk folkelig tilhørighet til å dreie seg om en liten

rød bok der samtlige innehavere av dette lille heftet er å betrakte som nordmenn.

Hele ditt argument er således verdiløst og håpløst unøyaktig som forsøk på å beskrive virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Slike utsagn som dette tar jeg ikke seriøst. Det er også problemet med NDL. Det er vel ingen som påstår at innvandring og kulturforskjeller ikke også skaper problemer. Men dette må diskuteres på et seriøst nivå, ikke med slikt ekstremt pjatt som det du kommer med. Hvis man ønsker en debatt som virkelig tar tak i problemet, så må man holde seg på et høyere nivå enn "snart må du gå med burka, gled deg" og demonstrasjoner 9. april. Slikt gjør bare at man blir avfeid som ekstrem og useriøs.

Diskuteres med hvem? Radikale islamister, som vi har noen tusen av her i landet, nekter jo å diskutere. Fortsett å toe deres hender og vi ender opp med ren rasekrig til slutt. Flere og flere Nordmenn ender opp som rasister fordi en ikke har lov til å opponere mot ukulturer representert av mørkhudede mennekser. Er en mørkhudet kommer en unna med så mye piss at folk begynner å bli dritt lei. Til slutt sitter vi i en kruttønne der vold, overfall, brannbomber og hat vil dominere bildet. Vi må stanse innvandring og islamisering før alt vi sitter igjen med er blindt hat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erwin

Diskuteres med hvem? Radikale islamister, som vi har noen tusen av her i landet, nekter jo å diskutere. Fortsett å toe deres hender og vi ender opp med ren rasekrig til slutt. Flere og flere Nordmenn ender opp som rasister fordi en ikke har lov til å opponere mot ukulturer representert av mørkhudede mennekser. Er en mørkhudet kommer en unna med så mye piss at folk begynner å bli dritt lei. Til slutt sitter vi i en kruttønne der vold, overfall, brannbomber og hat vil dominere bildet. Vi må stanse innvandring og islamisering før alt vi sitter igjen med er blindt hat.

Noen spørsmål..

1. Hva er en "radikal muslim"?

2. På hvilken måte og hvilke emner mener du de nekter å diskutere?

3. Du snakker om rasekrig. Innebærer dette at du betrakter muslimer som en rase, eller vil du ha krig med

alle fremmedraslige?

4. Var det mangel på mulighet til oposisjon mot "fremmedraslig ukultur" som gjorde deg til folkerasist?

5. Med tanke på dagens NDL oppmøte på 10 personer, hvem ser du utkjempe denne fremtidige rasekrig?

6. Utred begrepet islamisering. På hvilken måte foregår dette, og hvordan skal jeg som individ beskytte meg mot å bli islamisert eller "snikislamisert" som det ofte heter..

Og til slutt; Er du helt sikker på at du har tenkt igjennom alt du snakker om i innlegget ditt? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele ditt argument er således verdiløst og håpløst unøyaktig som forsøk på å beskrive virkeligheten.

Nei, det er nok dessverre ikke det. Når radikale islamister i vestlige land får demonstrere mot vestlige lover og regler og kultur, mens vestlige innbyggere ikke får demonstrere mot inntog av radikal islam, så sier det seg selv. Ytringsfriheten gjelder bare når den er politisk korrekt. Og i Norge i dag er det ikke politisk korrekt å ville forsvare våre rettigheter og vår kultur.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erwin

Nei, det er nok dessverre ikke det. Når radikale islamister i vestlige land får demonstrere mot vestlige lover og regler og kultur, mens vestlige innbyggere ikke får demonstrere mot inntog av radikal islam, så sier det seg selv. Ytringsfriheten gjelder bare når den er politisk korrekt. Og i Norge i dag er det ikke politisk korrekt å ville forsvare våre rettigheter og vår kultur.

Jeg skjønner ikke helt problemstillingen din her.. At det ikke er politisk korrekt å forsvare våre rettigheter og kultur er jo hevet over enhver tvil. På den annen side så er det de færreste nordmenn som har den fjerneste kontakt med sin kultur så hvorvidt det er problematisk kan man jo stille spørsmål til.

Forøvrig så vil jo noen, om de ønsket å flisespikke og være nøyaktige, kunne påpeke her at radikale islamister med pass i et av de vestlige land faktisk er vestlige innbyggere.

Hvilke rettigheter vil du kjempe for at nordmenn skal ha når vi, som tidligere påpekt, vet at en nordmann

kan være absolutt hva som helst, bare vedkommende har papirhefte fra den norske stat? Med hvilken rett hevder du å representere nordmenns ønsker og behov når vi ser NDL samle 10 individer mens multikulti gjengen samler 1000?

Radikal islam, hva nå enn det måtte være, blir hverdagen her idet de utgjør flertallet og kan bruke sin demokratiske rett til å undertrykke mindretallet og erstatte dagens lovverk med et nytt som passer dem bedre. Akkurat nå så utgjør de mindretallet i den demokratiske maktligning og må derfor holde ut de lovene det rådende flertall trykker nedover hodet på dem. For mindretallet med opprinnelse i Somalia så betyr dette at de må svelge den uhyrlighet å ikke få omskjære sine jentebarn. Det sier seg vel selv at den dag de utgjør flertallet eller kan gjøre en demokratisk hestehandel med det rådende flertall om dette spørsmålet så vil de straks få dette gjeninnført igjen som norsk lov.

Rett og galt er ikke noe annet enn et spørsmål om matematikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først vil jeg bare si at dette er første innlegget mitt her.

Så, Erwin, sliter jeg litt med å forstå hvor ståstedet ditt er? :klo:

Og "fremmedraslige" samt "fremmedraslig kultur" ? Det var nye ord for meg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke rettigheter vil du kjempe for at nordmenn skal ha

Vår frihet til å leve som vi vil innenfor lovens grenser. Så enkelt.

Radikal islam vil si et ønske om å innføre sharia-lover. De lovene er ikke i overensstemmelse med de norske.

Radikal islam vil si å fjerne demokrati, og sterkt innskrenke friheten for begge kjønn, da særlig kvinner.

Radikal islam vil si å tvinge befolkningen til å følge det som radikale islamister til enhver tid tolker at Koranen befaler.

Men det får man altså ikke lov til å si at man er i mot, og særlig ikke om det gjøres under navnet NDL. Sier man at man er i mot radikal islam så er det visstnok sidestilt med å være nazist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erwin

Først vil jeg bare si at dette er første innlegget mitt her.

Så, Erwin, sliter jeg litt med å forstå hvor ståstedet ditt er? :klo:

Og "fremmedraslige" samt "fremmedraslig kultur" ? Det var nye ord for meg. :jepp:

Mitt ståsted er observatør. Jeg betrakter utviklingen og morer meg over frustrasjonenes retning og manifestasjon.

Fremmedraslig er nok ikke et ord du finner i ordboken. Det er utledet av fremmed og rase, to begreper som i utgangspunktet ikke eksisterer eller ønskes som parametre i diskusjonen om innvandring. Et annet ikketema er koblingen mellom kultur og rase. Kultur skal og må alltid i innvandringsdiskusjoner kobles til miljøfaktorer som religion og tilsvarende. Det er kun innenfor biologien at man betrakter kultur som gener i populasjon. I politisk teori, spesielt blantmultikulti tilhengerne så er kultur alltid et metafysisk begrep som kan endres ved miljøpåvirkning. Enhver innvandrer vil således teoretisk sett bli en nordmann bare han/hun bor her lenge nok og ser hvor fint vi har det. Etter en tid så vil ønsket omå bli som oss, kombinert med en stadig tiltagende skam over eget opphav gjøre vedkommende til nordmann med ski på bena og kvikklunsj i sekken.

Det er en vidunderlig teori er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Erwin

Vår frihet til å leve som vi vil innenfor lovens grenser. Så enkelt.

Den rettigheten er det da ingen som forsøker å krenke. Det muslimene forsøker er vel heller å endre loven slik at den er mer i samsvar med det verdensbilde og verdisyn de besitter? Og når det er oppnådd så vil du fremdeles kunne leve slik du vil innenfor lovens grenser. Enkelt, ikke sant?

Radikal islam vil si et ønske om å innføre sharia-lover. De lovene er ikke i overensstemmelse med de norske.

Radikal islam vil si å fjerne demokrati, og sterkt innskrenke friheten for begge kjønn, da særlig kvinner.

Radikal islam vil si å tvinge befolkningen til å følge det som radikale islamister til enhver tid tolker at Koranen befaler.

Med de nåværende norskelover mener du vel. Eller er du av den oppfatning at muslimske borgere ikke skal ha tilsvarende borgerretter som du selv, men måtte friste en tilværelse som annenrangs borgere uten mulighet til å påvirke sin egen virkelighet? I hvilken moral ønsker du i tilfelle å forankre denne tilpasningen av de demokratiske prinsipper?

Men det får man altså ikke lov til å si at man er i mot, og særlig ikke om det gjøres under navnet NDL. Sier man at man er i mot radikal islam så er det visstnok sidestilt med å være nazist.

Det ser ut for meg som at det er fullt lovlig. Avisene skriver store oppslag om denne folkemønstringen og alle ti som var tilstede.

At de sidestiller denne patetiske folkerasistiske tullingforeningen med nasjonalsosialisme betyr ikke annet enn at dem som skriver dette ikke har den fjerneste anelse om hva nasjonalsosialisme er for noe eller muligens at de ønsker å skape en slags guilt by association hos den ideologisk uvitende befolkning.

For å sitere en kjent svart nasjonalsosialistisk og muslimsk leder:

It's just like when you've got some coffee that's too black, which means it's too strong. What you do? You integrate it with cream; you make it weak. If you pour too much cream in, you won't even know you ever had coffee. It used to be hot, it becomes cool. It used to be strong, it becomes weak. It used to wake you up, now it'll put you to sleep. This is what they did with the march on Washington. They joined it. They didn't integrate it; they infiltrated it. They joined it, became a part of it, took it over. And as they took it over, it lost its militancy. - Malcolm X
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den rettigheten er det da ingen som forsøker å krenke. Det muslimene forsøker er vel heller å endre loven slik at den er mer i samsvar med det verdensbilde og verdisyn de besitter? Og når det er oppnådd så vil du fremdeles kunne leve slik du vil innenfor lovens grenser. Enkelt, ikke sant?

Jeg vil ikke leve innenfor grensene til de lovene som radikal islam forfekter. Om norske lover skulle endres slik at de er mer i samsvar med det verdensbilde og verdisyn som radikale muslimer besitter, vil det krenke de rettighetene jeg har i Norge i dag. Hvorfor skulle jeg stilltiende finne meg i det?

Og på hvilket grunnlag har radikale muslimer rett til å forsøke å påtvinge meg det? Jeg og mine forfedre var her før dem. Om de ikke liker måten jeg lever på, og måten mine forfedre har formet landets grunnlov og de grunnleggende rettigheter vi har i dag, så kan de heller dra til et sted som bedre passer deres verdenssyn.

Hvis det landet de kom fra var så fælt at de måtte flykte hit, hvorfor vil de forandre Norge til å ligne mest mulig på hjemlandet? Jo, fordi de vil spre sitt verdenssyn over så store deler av verden som mulig. Koranens bud ifølge dem, er at ikke-muslimer er vantro og må utryddes. Korstoget er forlengst i gang. Se på London, og demonstrasjonstoget der. "Ned med demokratiet, ja til sharia". Om du ønsker det velkommen så er det din mening. Men det er ikke, og kommer aldri til å bli, min. Og så lenge Norge er et demokrati, er det min fulle rett å kjempe mot det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erwin

Jeg vil ikke leve innenfor grensene til de lovene som radikal islam forfekter. Om norske lover skulle endres slik at de er mer i samsvar med det verdensbilde og verdisyn som radikale muslimer besitter, vil det krenke de rettighetene jeg har i Norge i dag. Hvorfor skulle jeg stilltiende finne meg i det?

Og på hvilket grunnlag har radikale muslimer rett til å forsøke å påtvinge meg det? Jeg og mine forfedre var her før dem. Om de ikke liker måten jeg lever på, og måten mine forfedre har formet landets grunnlov og de grunnleggende rettigheter vi har i dag, så kan de heller dra til et sted som bedre passer deres verdenssyn.

Hvis det landet de kom fra var så fælt at de måtte flykte hit, hvorfor vil de forandre Norge til å ligne mest mulig på hjemlandet? Jo, fordi de vil spre sitt verdenssyn over så store deler av verden som mulig. Koranens bud ifølge dem, er at ikke-muslimer er vantro og må utryddes. Korstoget er forlengst i gang. Se på London, og demonstrasjonstoget der. "Ned med demokratiet, ja til sharia". Om du ønsker det velkommen så er det din mening. Men det er ikke, og kommer aldri til å bli, min. Og så lenge Norge er et demokrati, er det min fulle rett å kjempe mot det.

Du snakker som om det skulle være noe spesielt å være nordmann og at de demokratiske prinsipper du mener å forsvare ikke eksisterer.

De radikale muslimer du snakker om er stort sett alle sammen eiere av et lite rødt hefte med gamle kong Sverres segl, hvilket etter dagens norm gjr dem til like gode nordmenn som deg selv, uansett hvor lenge dine forfedre har levd og slitt seg ihjel her på steinknausen. Hvorfor de valgte å forlate sine forfedres jord for å komme hit til landet av melk og honning har absolutt ingenting med norsk politisk virkelighet å gjøre.

Din rett til å uttale deg før loven er endret og den retten ikke lengre finnes er det ingen som har krenket. Det eneste din motpart har gjort er å benytte seg av den samme rett som deg, som gode nordmenn, til å endre det eksisterende lovverk til å være mer i samsvarmed flertallet av nordmennenes verdisyn.

Det som foregår er ikke noe annet enn matematisk demokrati i praksis, der gruppene i samfunnet posisjonerer seg og forsøker å endre det samfunn de er deleiere av.

Hvorfor vil du ta fra dine muslimske landsmenn og medborgere denne retten til påvirkning? Er det andre grupper avlandsmenn i samfunnet du vil ta fra retten til politisk påvirkning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir da mitt andre bidrag her.

Du sier du er en observatør, Erwin. Jeg oppfatter deg mer som en kverulant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...