Gå til innhold

Kvinneting jeg hater!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mot strømmen? Minst en tredel av den kvinnelige befolkningen driter da i hva de kler seg i. :P

Ja jeg ser det :grinele: huff :jolie:

Videoannonse
Annonse
Gjest Consensio
Skrevet

En trededel av verdens kvinner har kanskje ikke råd til å kjøpe seg klær som er fine nok for gutta her.

Så sant, så sant

Skrevet

Er du lesbisk? Du høres sånn ut.

haha. Det var min første tanke :P

AnonymBruker
Skrevet

Kvinneting jeg hater :

1) sminke : tidsfordriv på høyt nivå , i tillegg ser man falsk ut.Jeg bruker kun leppepomade pga tørre lepper.

2) høyhælte sko : Gud så vondt det er å gå med sånne sko, i tillegg kan man få skader av å bruke dem .Ellers takk, jeg velger heller komfortable flate sko.

3) sexy undertøy : skrekk og gru, så ubehagelig å bruke f.eks. stringtruse eller BH med innlegg og spiler. Hjelpe meg, jeg skjønner ikke hvordan dere klarer det jenter ! Jeg velger heller vanlige truser i svart farge, og når det gjelder BH så blir det sports-BH eller såkalte "tenårings"-BH (myk BH uten spiler og innlegg osv).Men Gud så deilig å gå uten BH og, jeg gjør det siden jeg har så små pupper.

4) kjoler/skjørt/miniskjørt : huff nei, jeg liker helst å være påkledd når jeg er ute, ikke avkledd. Jeg går kun i bukser.

5) hårfjerning : selvpining på høyt nivå.Jeg barberer ikke leggene .

Mannfolk har det så mye lettere som ikke trenger å lide sånn for skjønnheten !!!!!

De trenger jo ikke bruke alt det overnevnte for å se bra ut.

Hver gang jeg er på byen så må jeg bare le av venninnene mine og mange andre jenter som strever med å gå pga de høyhælte skoene de har på seg, som fryser pga de har tatt på seg miniskjørt , som stresser med å fikse på sminken sin titt og ofte , osv..

Og nei, jeg er ikke en stakkars stygg jente som er misunnelig på dere pga dere er så feminine, tvert imot.Jeg bare velger komfort framfor mote ,og syns at naturlig skjønnhet er best.Og jeg får mye oppmerksomhet til tross for at jeg ikke er så feminin som dere.

Ts, jeg er for så vidt enig med deg, men jeg ser ikke hvordan det kan være nødvendig å se ned på andre som liker det du og jeg ikke liker. For å drøfte anførslene du kommer opp med:

Sminke: ikke noe jeg bruker spesielt mye tid på. Jeg er selve definisjonen av arisk, med lyseblondt hår og så og si usynlige øyenbryn- og vipper, og bruker derfor litt maskara og tegner litt forsiktig på øyenbrynene. Gjør jeg ikke det ser jeg ut som en albino :D

Høye hæler: bruker som regel converse eller joggesko til daglig, og ballerina sko om sommeren. Og jeg er 156 høy/lav! Likevel gidder jeg ikke bruke høye hæler, det er forbeholdt svært spesielle anledninger (kommer ikke på noen akkurat nå, så da kan det umulig være så spesielt;))

Sexy undertøy: tja, "sexy" er jo noe subjektivt da. Jeg har alt mulig undertøy i skapet mitt; hotpants i både bomull og blonder, sportsundertøy og stringtruser, alt for en hver anledning. Når jeg bruker trange jeans (noe jeg som oftest gjør) bruker jeg string for å unngå trusemerker. Jeg foretrekker stringtruser ovenfor truser som slir inn i rumpa, siden de ikke skal være der! Jeg synes også vanlig bh er mer komfortabelt enn sports-bh.

Kjoler og skjørt: har du hørt om å bruke strømpebukse under skjørtet? Da er du ikke avkledd, men påkledd. Jeg liker å bruke skjørt og kjoler om vinteren, får jeg får som regel plass til superundertøy under strømpebuksa, noe jeg ikke får under vanlige jeans.

Hårfjerning: jeg er enig i at voksing og epilering kan være vondt, men ikke barbering (med mindre du er skikkelig emo og kutter deg selv hele tiden da). Som nevnt under punktet "sminke" er jeg super-arisk, og har derfor helt lyst kroppshår. Det gidder jeg faktisk ikke å barbere bort, men kan godt forstå at de som har mørkt kroppshår vil fjerne det (som f eks de jentene med "bart").

Nei ts, jeg synes det er litt irriterende at du tar opp disse anførslene og mener at dine subjektive meninger liksom skal være allmenne oppfatninger. Greit at du har dine meninger, for det har jeg også, men jeg synes det blir utrolig teit når du rakker ned på mennesker som tar andre valg enn deg selv. Da kan du bare forvente å få det samme tilbake!

• Liker 1
Skrevet

Hehe!

jaja, fint for deg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...