Gå til innhold

Kvinneting jeg hater!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinneting jeg hater :

1) sminke : tidsfordriv på høyt nivå , i tillegg ser man falsk ut.Jeg bruker kun leppepomade pga tørre lepper.

2) høyhælte sko : Gud så vondt det er å gå med sånne sko, i tillegg kan man få skader av å bruke dem .Ellers takk, jeg velger heller komfortable flate sko.

3) sexy undertøy : skrekk og gru, så ubehagelig å bruke f.eks. stringtruse eller BH med innlegg og spiler. Hjelpe meg, jeg skjønner ikke hvordan dere klarer det jenter ! Jeg velger heller vanlige truser i svart farge, og når det gjelder BH så blir det sports-BH eller såkalte "tenårings"-BH (myk BH uten spiler og innlegg osv).Men Gud så deilig å gå uten BH og, jeg gjør det siden jeg har så små pupper.

4) kjoler/skjørt/miniskjørt : huff nei, jeg liker helst å være påkledd når jeg er ute, ikke avkledd. Jeg går kun i bukser.

5) hårfjerning : selvpining på høyt nivå.Jeg barberer ikke leggene .

Mannfolk har det så mye lettere som ikke trenger å lide sånn for skjønnheten !!!!!

De trenger jo ikke bruke alt det overnevnte for å se bra ut.

Hver gang jeg er på byen så må jeg bare le av venninnene mine og mange andre jenter som strever med å gå pga de høyhælte skoene de har på seg, som fryser pga de har tatt på seg miniskjørt , som stresser med å fikse på sminken sin titt og ofte , osv..

Og nei, jeg er ikke en stakkars stygg jente som er misunnelig på dere pga dere er så feminine, tvert imot.Jeg bare velger komfort framfor mote ,og syns at naturlig skjønnhet er best.Og jeg får mye oppmerksomhet til tross for at jeg ikke er så feminin som dere.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker derimot det du skriver du hater :)

• Liker 17
Skrevet

Er du lesbisk? Du høres sånn ut.

• Liker 7
Skrevet

Enig i deg i nummer 1 og delvis nummer 3. String er ikke særlig godt å gå med. Men det finnes en god del truser som er både sexy og behagelig. Jeg har masse av det, men string skyr jeg som ilden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt som deg, bortsett fra barbering av leggene, det er ikke selvpining (gjør ikke vondt i det hele tatt, hva mener du med det egentlig?) og jeg gjør det fordi jeg ikke synes det er pent med hår på leggene. Men bare om sommeren, går i bukser om vinteren.

Men i motsetning til deg så bryr jeg meg overhodet ikke hva andre kvinner foretrekker, jeg gjør som jeg vil og andre gjør som de vil. Kanskje du skulle prøve det, så føles det kanskje enda mer ok å være akkurat som du er? ;)

• Liker 8
Skrevet (endret)

Jeg elsker derimot det du skriver du hater :)

Jeg også :)

Deilig å føle seg vellstelt og fin.

Endret av Bambi85
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

jeg er tildels enig med deg i alle punktene utenom kjoler og skjørt. for min del er kjoler og skjørt langt mer komfortabelt enn bukser, så bukser bruker jeg ikke. er jo så godt med "frie føtter".

jeg kan også bruke sminke hvis jeg vil, men da holder jeg det naturlig. noen dager ser man at jeg har hatt det tungt i det siste og da har jeg en tendens til å bli veldig grå og se sjuskete ut - da tar jeg gjerne på meg bittelitt øyesminke og føler meg med en gang litt mer fresh.

dessuten tror jeg ikke at de fleste kvinner som er tilhengere av tingene du ramset opp ser på de som fæle ting - de liker sikkert å holde på med sminke og gå i høye hæler. det er uansett ingen som tvinger dem, så klage får dem ikke gjøre!

Skrevet

Er du litt uvitende? Det høres sånn ut, lesber er ikke bare macho.

• Liker 26
Skrevet

hva vil du oppnå med dette egentlig? kult om du hadde gjort som du vil uten å brife med det, men å brette det ut på denne måten blir bare dumt.

• Liker 6
Gjest Fikira
Skrevet (endret)

Slettes ikke selvpining når man trives med å drive med det.

Helt greit at du ikke liker det.

Og man kan kle seg feminint uten høye hæler og minkskjørt. Jeg klarer hvertfall det :)

Edit: Skrivefeil o'plenty

Endret av Fikira
Skrevet

Godt alle er forskjellige :)

Jeg elsker alts som står skrevet der, selvom jeg er uenig med TS, for jeg syns det blir litt feil å skrive kvinneting, kanskje typiskekvinneting er mer riktig.

Det er jo mange kvinner som ikke liker disse tingene over..

Skrevet

Kvinneting jeg hater :

1) sminke : tidsfordriv på høyt nivå , i tillegg ser man falsk ut.Jeg bruker kun leppepomade pga tørre lepper.

2) høyhælte sko : Gud så vondt det er å gå med sånne sko, i tillegg kan man få skader av å bruke dem .Ellers takk, jeg velger heller komfortable flate sko.

3) sexy undertøy : skrekk og gru, så ubehagelig å bruke f.eks. stringtruse eller BH med innlegg og spiler. Hjelpe meg, jeg skjønner ikke hvordan dere klarer det jenter ! Jeg velger heller vanlige truser i svart farge, og når det gjelder BH så blir det sports-BH eller såkalte "tenårings"-BH (myk BH uten spiler og innlegg osv).Men Gud så deilig å gå uten BH og, jeg gjør det siden jeg har så små pupper.

4) kjoler/skjørt/miniskjørt : huff nei, jeg liker helst å være påkledd når jeg er ute, ikke avkledd. Jeg går kun i bukser.

5) hårfjerning : selvpining på høyt nivå.Jeg barberer ikke leggene .

Det finnes da mellomting? :-) Om du ikke liker høyehelte sko, så må du jo ikke velge helt flate...det finnes de med mellomhøy hel, og som er laget både for komfort og estetikk.

Når det gjelder make-up kan du jo velge den moderate versjonen - basic og litt av alt?

Du kan ha tykkere strømper under kjølene og skjørtene, og høye støvletter, eller pene sko?

Synes ikke det er riktig å si at enten får man være en Sex and the City-babe, eller så bør man velge en Trine Skei Grande-look.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker alle tingene du hater. Sminke kan jeg godt gå uten men det er gøy å ha muligheten til å sminke seg på en dårlig dag. Sexy undertøy er da ikke ubehagelig? Er ganske gøy å kle av seg forran kjæresten når man har noe sexy å vise frem. Jeg går med string fordi det er mest behagelig, hotpants synes jeg at er ubehagelig så det går jeg med sjeldent.

Høye heler er faktisk ikke vondt å gå i når man kan det og er vant til det :)

Og, ingenting er så lett og deilig å ha på seg som en lett sommerkjole!

Hårfjerning er da heller ikke selvpining...

Nei jeg er glad vi er forskjellige!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er glad dama mi ikke er som deg :)

• Liker 10
Skrevet

Jeg også :)

Deilig å føle seg vellstelt og fin.

True that!

TS: du burde jo egentlig levd for noen ti-år siden, du.

Gjest stillness
Skrevet

Vær deg selv sier nå bare jeg,men du virker litt nedlatende på måten du har skrevet innlegget.

Alle er forskjellige og at disse tingene ikke er viktige for deg er din sak,men det er vel ingen grunn til å le av andre fordi de syns det er viktig.De du ler av gjør det vel fordi de ønsker å se bra ut og det er det ingenting galt i vel?

Men du er kanskje usikker siden du bruker så mye tid på å se ned på andres valg?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

True that!

TS: du burde jo egentlig levd for noen ti-år siden, du.

70-tallet f.eks? Right on man.

Gjest Consensio
Skrevet

:skratte: man må være lesbisk for å hate slike ting? Kjenner du mange lesber? For mange av de som jeg kjenner bare eeeeelsker sminke, sko og alt annet.

Jeg er derimot helt enig med TS (og jeg er hetero :sjokk: ). jeg sminker meg ikke, går aldri med sko med høye hæler, går i undertøy som er behagelig, driver med typiske gutteting.

Og mannen min elsker meg som jeg er og klarer knapt å holde fingrene unna meg (enda et :sjokk: )

• Liker 11
Skrevet

Der fikk du meg til å le. Det er en myte at alle lesbiske kvinner ser ut/oppfører seg som menn.

Forresten så elsker jeg også alle de tingene ts nevner :)

Gjest Anjelika
Skrevet

Elsker dere hårfjerning?

Jeg foretrekker å være hårløs, men synes opprettholdelsen av det er noe herk jeg kunne vært foruten. Hadde jeg hatt mye penger til overs så hadde jeg tatt laser for lenge siden.

Sminke, kjoler og sexy undertøy liker jeg veldig godt da, glad jeg er kvinne som kan fråtse i dette:)

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...