AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #41 Skrevet 3. april 2011 Har aldri barbert leggane mine. Kvifor skulle det vere ekkelt? jeg vet ikke - hehe! Men er man vant til det så er det vel en annen sak.. Hår under armer og på legger må bort for min del + litt til..
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2011 #42 Skrevet 3. april 2011 Noe av det dummeste jeg vet er damer som ikke vil være damer, som ikke liker å pynte seg eller sminke seg. Når man er født som dame og har DEN muligheten til å kose seg og pynte seg i livet..så bortkastet liv. Det styggeste jeg ser er jenter/damer som går som en mann og kler seg som en mann. Og jeg kan da vitterlig både skru og snekre og fikse det meste i hjemmet selv om jeg er ytterst feminim på alle andre områder! 4
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2011 #43 Skrevet 3. april 2011 Har aldri barbert leggane mine. Kvifor skulle det vere ekkelt? He he, jeg blir litt fascinert av jenter som sier de aldri barberer leggene. Dersom jeg lot være å barbere dem, ville det blitt urskogen i Amazonas der nede. Det skulle tatt seg ut!
Gjest imli Skrevet 3. april 2011 #44 Skrevet 3. april 2011 He he, jeg blir litt fascinert av jenter som sier de aldri barberer leggene. Dersom jeg lot være å barbere dem, ville det blitt urskogen i Amazonas der nede. Det skulle tatt seg ut! Alle har vel ulik hårvekst, eg tykkjer ikkje eg har så veldig mykje hår på leggane. Det kan sjølvsagt vere fordi eg er van med å ha dei der, medan du er van med å barbere dei vekk. 2
Gjest Consensio Skrevet 3. april 2011 #45 Skrevet 3. april 2011 Noe av det dummeste jeg vet er damer som ikke vil være damer, som ikke liker å pynte seg eller sminke seg. Når man er født som dame og har DEN muligheten til å kose seg og pynte seg i livet..så bortkastet liv. Det styggeste jeg ser er jenter/damer som går som en mann og kler seg som en mann. Og jeg kan da vitterlig både skru og snekre og fikse det meste i hjemmet selv om jeg er ytterst feminim på alle andre områder! Handler vel ikke om å ikke ville være dame. Jeg er dame jeg, prøver ikke å være noe annet heller, men jeg hater likevel sminke og pynting. Om du syns det er stygt at jeg går kledd i boots og hettegenser får være opp til deg. JEG syns det er behagelig og deilig og jeg ville følt meg som en fisk på land om jeg skulle gått i hæler og kjole. 4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #46 Skrevet 3. april 2011 Alle har vel ulik hårvekst, eg tykkjer ikkje eg har så veldig mykje hår på leggane. Det kan sjølvsagt vere fordi eg er van med å ha dei der, medan du er van med å barbere dei vekk. Du er heldig! Selv har jeg mørke hår som vises veldig godt, så jeg MÅ barbere leggene ellers ser jeg ut som en mann der. Mulig noen liker det, men ikke jeg Har en venninne som kun har noen få bittesmå tynne lyse hår her og der på bena, de vises bare såvidt på nært hold, så jeg er ikke LITE misunnelig på at hun slipper å shave kan du si :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #47 Skrevet 3. april 2011 Noe av det dummeste jeg vet er damer som ikke vil være damer, som ikke liker å pynte seg eller sminke seg. Når man er født som dame og har DEN muligheten til å kose seg og pynte seg i livet..så bortkastet liv. Det styggeste jeg ser er jenter/damer som går som en mann og kler seg som en mann. Og jeg kan da vitterlig både skru og snekre og fikse det meste i hjemmet selv om jeg er ytterst feminim på alle andre områder! Bortkastet liv, fordi jeg ikke doller meg opp? Vet du, jeg kan ikke beskrive hvor glad jeg er for at jeg ikke setter graden av pynt og sminke som standard for hvor meningsfylt livet mitt er. Det høres fryktelig stusslig ut! Uff, stakkars
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2011 #48 Skrevet 3. april 2011 Handler vel ikke om å ikke ville være dame. Jeg er dame jeg, prøver ikke å være noe annet heller, men jeg hater likevel sminke og pynting. Om du syns det er stygt at jeg går kledd i boots og hettegenser får være opp til deg. JEG syns det er behagelig og deilig og jeg ville følt meg som en fisk på land om jeg skulle gått i hæler og kjole. Ja, hettegenser er noe av det styggeste jeg ser. FYSJ! Du har sikkert prøvd kjole eller høye heler og så var det sikkert såå ille og uff og uff...noen folk får aldri voksne smaker, enten det gjelder mat eller klær. 1
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2011 #49 Skrevet 3. april 2011 Bortkastet liv, fordi jeg ikke doller meg opp? Vet du, jeg kan ikke beskrive hvor glad jeg er for at jeg ikke setter graden av pynt og sminke som standard for hvor meningsfylt livet mitt er. Det høres fryktelig stusslig ut! Uff, stakkars Vel, jeg har to universitetsgrader jeg da. Stusslig ut...nei, det er derimot de damer som kler og ter seg som menn!
Tears.of.the.Sun Skrevet 3. april 2011 #50 Skrevet 3. april 2011 Det er forskjell fra kvinne til kvinne, hvor mye man ønsker å pynte seg. For meg er det livsviktig å kunne ta vare på meg selv, kroppen og huden min. Jeg liker å pynte meg, selv om at jeg ikke bruker sminke hver dag. Jeg føler meg også skitten hvis jeg ikke har barbert leggene eller dusjet. Poenget mitt er bare at mennesker er forskjellige, også kvinner. Det er ikke sånn at man er mer eller mindre kvinne av den grunn. 4
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2011 #51 Skrevet 3. april 2011 Det er forskjell fra kvinne til kvinne, hvor mye man ønsker å pynte seg. For meg er det livsviktig å kunne ta vare på meg selv, kroppen og huden min. Jeg liker å pynte meg, selv om at jeg ikke bruker sminke hver dag. Jeg føler meg også skitten hvis jeg ikke har barbert leggene eller dusjet. Poenget mitt er bare at mennesker er forskjellige, også kvinner. Det er ikke sånn at man er mer eller mindre kvinne av den grunn. For meg er kvinner som ikke kler seg som en kvinne ikke en kvinne! Men på den annen side så flytter jo menn fra meg uten ett ord sååå,.....mens sure, tause, grovbygde kjerringer som kler seg som en mann beholder sine menn i flere år. 1
Gjest Consensio Skrevet 3. april 2011 #52 Skrevet 3. april 2011 Ja, hettegenser er noe av det styggeste jeg ser. FYSJ! Du har sikkert prøvd kjole eller høye heler og så var det sikkert såå ille og uff og uff...noen folk får aldri voksne smaker, enten det gjelder mat eller klær. ...ok... og du er sikkert supervakker med bare god smak....
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2011 #53 Skrevet 3. april 2011 ...ok... og du er sikkert supervakker med bare god smak.... Jeg har ihvertfall litt større slingringsrom - og garderobe. 1
Gjest Consensio Skrevet 3. april 2011 #54 Skrevet 3. april 2011 Jeg har ihvertfall litt større slingringsrom - og garderobe. Kan hende at jeg også har en garderobe selv om jeg ikke trives i høye hæler og kjoler veit du Det er ikke enten eller
AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #55 Skrevet 3. april 2011 Vel, jeg har to universitetsgrader jeg da. Og så? Har man to universitetsgrader UTEN å dolle seg opp, så er livet bortkastet? Registrerer forøvrig at du ikke svarte på det jeg sa... I mellomtiden er jeg bare blitt enda mer takknemlig for at jeg ikke har det sånn at meningen med livet er å finne i sminkepungen og klesskapet
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2011 #56 Skrevet 3. april 2011 Kan hende at jeg også har en garderobe selv om jeg ikke trives i høye hæler og kjoler veit du Det er ikke enten eller Å, du har da tydeligvis lite av en ting eller det er vel helt utelukket... Jeg har i tillegg fjellustyr og - klær/sko i min garderobe..i tillegg til 10 cm høye heler. Jeg har til og med gått i fjellet med høye heler, og det gikk helt greit. Nå har jeg ekte fjellesko bare så det er forstått. Jeg er ikke opptatt av merker og sånt, men av mangfold.. Men de fleste kvinner jeg ser som kler seg som en mann har også en meget liten garderobe og går så og si med det samme hver dag.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2011 #57 Skrevet 3. april 2011 Kan hende at jeg også har en garderobe selv om jeg ikke trives i høye hæler og kjoler veit du Det er ikke enten eller Å, du har da tydeligvis lite av en ting eller det er vel helt utelukket... Jeg har i tillegg fjellustyr og - klær/sko i min garderobe..i tillegg til 10 cm høye heler. Jeg har til og med gått i fjellet med høye heler, og det gikk helt greit. Nå har jeg ekte fjellesko bare så det er forstått. Jeg er ikke opptatt av merker og sånt, men av mangfold.. Men de fleste kvinner jeg ser som kler seg som en mann har også en meget liten garderobe og går så og si med det samme hver dag.
Anglofil Skrevet 3. april 2011 #58 Skrevet 3. april 2011 Det finnes da vel ingen motsetning mellom å være kvinner og ikke bruke mye sminke og høye hæler? Jeg kan ikke fordra kjoler, skjørt, høye hæler eller masse sminke. Allikevel liker jeg å føle meg fin, være velstelt og bruke klær som jeg både synes er komfortable og fine. Jeg er like mye kvinne og jente som de som bruker dobbelt så mye sminke, jeg bare har andre prioriteringer og valg. Jeg har en stor garderobe, jeg elsker klær, men det betyr derimot ikke at jeg må bruke skjørt for å føle meg eller være kvinne. Mvh Yvonne 1
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2011 #59 Skrevet 3. april 2011 Og så? Har man to universitetsgrader UTEN å dolle seg opp, så er livet bortkastet? Registrerer forøvrig at du ikke svarte på det jeg sa... I mellomtiden er jeg bare blitt enda mer takknemlig for at jeg ikke har det sånn at meningen med livet er å finne i sminkepungen og klesskapet Vel, jeg registrerer ihvertfall at du har tungt for det...jeg har aldri sagt at meningen med livet er å finne i hverken sminkepung eller kleskapet. Mitt poeng var nettopp at man kan ha gjort andre ting i livet OG fordypet seg i selv om man kler seg om en ekte kvinne!! Man mister ikke intelligensen av å kle seg som en kvinne! Men ser man ut som en mann så er det kanskje vanskelig, selv om det i våre dager burde være mulig å finne noe feminimt for alle kvinner.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2011 #60 Skrevet 3. april 2011 Jeg registrerer også at ts visstnok ikke er så unik som hun selv tror. Man er jo mere unntaket OM man kler og pynter seg som en kvinne!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå