Gå til innhold

Kvinneting jeg hater!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker dere hårfjerning?

Jeg hater hår mer enn hårfjerning! Voks er jo en ting, men barbering er jo NULL problem...

Skrevet

Eg går mykje i kjolar/skjørt, og likar og pynte meg til festlege anledningar. Brukar "normalt" undertøy (verken spesielt sexy eller treningstøy). Sminkar meg lite/ingenting i kvardagen. Fjernar ikkje hår på kroppen.

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

Jeg er glad dama mi ikke er som deg :)

Agreed.

Men for guds skyld, det finnes jo mange menn som liker kvinner litt mer "naturlig". :)

Skrevet

Skjørt/kjole føles da virkelig friere enn bukser.

Og selv kan jeg virkelig ikke fordra pupper som hopper og spretter rundt og gjør vondt, så jeg er meget lykkelig over å leve i en tid der BHer (med spiler og alt!) er oppfunnet.

AnonymBruker
Skrevet

Hei allesammen, og takk for svarene deres.Jeg er TS , og skal prøve å svare så godt jeg kan på de spørsmålene som dere stilte :

Er du lesbisk? Du høres sånn ut.

Nei, jeg er 100% hetero.

Jeg er litt som deg, bortsett fra barbering av leggene, det er ikke selvpining (gjør ikke vondt i det hele tatt, hva mener du med det egentlig?) og jeg gjør det fordi jeg ikke synes det er pent med hår på leggene. Men bare om sommeren, går i bukser om vinteren.

Jeg mente at voksing/epilering o.l. er jo selvpining, det gjør jo vondt og alle vet det.

hva vil du oppnå med dette egentlig? kult om du hadde gjort som du vil uten å brife med det, men å brette det ut på denne måten blir bare dumt.

Jeg ville bare lufte tankene litt.

Det finnes da mellomting? :-) Om du ikke liker høyehelte sko, så må du jo ikke velge helt flate...det finnes de med mellomhøy hel, og som er laget både for komfort og estetikk.

Når det gjelder make-up kan du jo velge den moderate versjonen - basic og litt av alt?

Du kan ha tykkere strømper under kjølene og skjørtene, og høye støvletter, eller pene sko?

Synes ikke det er riktig å si at enten får man være en Sex and the City-babe, eller så bør man velge en Trine Skei Grande-look.

Jeg skjønner hva du mener, men nei takk, dette er ikke noe for meg.

Jeg er glad dama mi ikke er som deg :)

Og jeg er glad at jeg ikke har en mann som deg, som tydeligvis kun bryr seg om sånne overflatiske ting(klær,sminke,sko osv)

Men du er kanskje usikker siden du bruker så mye tid på å se ned på andres valg?

Nei jeg er ikke usikker.Jeg har et godt selvbilde.Hadde jeg vært usikker så hadde jeg tydeligvis tatt i bruk alt det overnevnte , akkurat som de fleste damene gjør nå til dags.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Elsker dere hårfjerning?

Jeg foretrekker å være hårløs, men synes opprettholdelsen av det er noe herk jeg kunne vært foruten. Hadde jeg hatt mye penger til overs så hadde jeg tatt laser for lenge siden.

Sminke, kjoler og sexy undertøy liker jeg veldig godt da, glad jeg er kvinne som kan fråtse i dette:)

Jeg elsker hårfjerning ja. Kanskje ikke selve prosessen, men den glatte og deilige huden etterpå. Litt som ved trening, jeg elsker kanskje ikke å trene men fy jeg elsker følelsen etterpå.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eg går mykje i kjolar/skjørt, og likar og pynte meg til festlege anledningar. Brukar "normalt" undertøy (verken spesielt sexy eller treningstøy). Sminkar meg lite/ingenting i kvardagen. Fjernar ikkje hår på kroppen.

Ikke noe av det? :hakeslepp:

• Liker 1
Skrevet

Jeg enig i at hårfjerning er noe dritt skulle ønske jeg slapp å gjøre dette, men jeg gjør det for å føle meg fresh. Resten av tingene du hater elsker jeg. Vondt å gå i høye heler? Verste jeg har hørt.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bryr du deg så mye om hva andre gjør, egentlig? Folk som virkelig føler seg komfortable med seg selv, kaster ikke bort energi på å ha sterke meninger om andres valg. :)

• Liker 4
Skrevet

Er du lesbisk? Du høres sånn ut.

Jeg er lesbisk, og både jeg og kjæresten min er "kjolelesber". Begge har langt hår, elsker sminke, fine klær, kjoler, skjørt osv, klikk-klakk-sko, å se feminin og fin ut :) irriterende når folk tror minst en av oss "må" være macho, ha kort hår, skatebukse, lommebok og snusboks i lommene... Helt greit at andre jenter liker å være macho, men det gjør ikke vi :)

Jeg liker at man kan gjøre så mye med utseendet som kvinne :) Selvfølgelig har gutta det greit når de bare kan stå opp, dra fingrene gjennom håret og se helt greie ut, men det er fint som kvinne å kunne sminke seg, kle seg og style seg til en oppgradering av utseendet! Da føler jeg meg mye mer selvsikker.

• Liker 9
Skrevet

Jeg har det akkurat på samme måte ts, og det har ingenting med at man er lesbe å gjøre, herrelighet.

Sminke er noe av det kjedeligste jeg vet om. Det er rett og slett ufattelig uinteressant. Det skal sies, jeg bruker mascara, men jeg føler ikke noe behov for å sparkle på meg en maske med pudder og alskens andre greier. Jeg har bedre ting å bruke tida mi på helt enkelt.

Jeg er heller ikke spesielt begeistra for høyhelte sko, og bruker kun sko som jeg synes er gode å gå i. Jeg har noen par med høyhelte sko, men disse brukes kun i spesielle anledninger, og jeg prøver alltid å finne noe som er nogenlunde gode på bena. I mitt eget bryllup kommer jeg bare til å bruke ballerinasko, jeg orker ikke å få større ryggplager og vondt i bena enn jeg absolutt må.

Det med string og BH med innlegg og spiler ser ikke jeg på som fryktelig sexy sånn sett, og det er noe jeg bruker, men ingenting er som å ta av seg bh'en når jeg kommer hjem. Jeg liker helst å gå helt bar under t-skjorta når jeg er innenfor husets fire vegger.

Siden jeg ikke kan fordra verken overarmer eller legger/lår, så er det sjelden man får se meg i kjoler, skjørt eller miniskjørt. Upraktisk er det også, og jeg føler meg vanvittig ukomfortabel i slike klær.

Jeg barberer riktignok leggene, men jeg synes det er forferdelig kjedelig, og det kan gå mange uker mellom hver gang. Det er bare hvis jeg skal vise frem leggene at jeg barberer dem, ellers ser jeg ikke behovet.

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Kvinneting jeg hater :

1) sminke : tidsfordriv på høyt nivå , i tillegg ser man falsk ut.Jeg bruker kun leppepomade pga tørre lepper.

2) høyhælte sko : Gud så vondt det er å gå med sånne sko, i tillegg kan man få skader av å bruke dem .Ellers takk, jeg velger heller komfortable flate sko.

3) sexy undertøy : skrekk og gru, så ubehagelig å bruke f.eks. stringtruse eller BH med innlegg og spiler. Hjelpe meg, jeg skjønner ikke hvordan dere klarer det jenter ! Jeg velger heller vanlige truser i svart farge, og når det gjelder BH så blir det sports-BH eller såkalte "tenårings"-BH (myk BH uten spiler og innlegg osv).Men Gud så deilig å gå uten BH og, jeg gjør det siden jeg har så små pupper.

4) kjoler/skjørt/miniskjørt : huff nei, jeg liker helst å være påkledd når jeg er ute, ikke avkledd. Jeg går kun i bukser.

5) hårfjerning : selvpining på høyt nivå.Jeg barberer ikke leggene .

Mannfolk har det så mye lettere som ikke trenger å lide sånn for skjønnheten !!!!!

De trenger jo ikke bruke alt det overnevnte for å se bra ut.

Hver gang jeg er på byen så må jeg bare le av venninnene mine og mange andre jenter som strever med å gå pga de høyhælte skoene de har på seg, som fryser pga de har tatt på seg miniskjørt , som stresser med å fikse på sminken sin titt og ofte , osv..

Og nei, jeg er ikke en stakkars stygg jente som er misunnelig på dere pga dere er så feminine, tvert imot.Jeg bare velger komfort framfor mote ,og syns at naturlig skjønnhet er best.Og jeg får mye oppmerksomhet til tross for at jeg ikke er så feminin som dere.

Jeg er helt enig med deg, ts.

så hater jeg vesker, det er da mye enklere å bruke lommer i bukser, gensere og jakker.

Jeg skal aldri vokse meg eller prøve epilering. Jeg barberer kun med barbermaskin under armene og på leggene, om det har vekst ut litt hår der og jeg tar en spontan avgjørelse om å gå på stranda, badehall, så driter jeg om det er litt hår som synes.

Hater å sole meg, det er da mye mer givende og gøyere å gjøre på noe enn å ligge å ikke gjøre på noe.

Jeg driter i om klærne passer sammen eller ikke. Jeg tar det første jeg ser på meg jeg, og tenker aldri på at det og det må passe sammen, jeg har bedre ting og kjekkere ting å bruke energien på. Og er klærne littegrann skitne så bruker jeg dem en gang til, før jeg vasker dem. Og om klærne er litt utslitt bruker jeg dem fortsatt, eller om det er hull syr jeg det og bruker plagget mer. Men om det blir hull på jeans på kne, syr jeg det ikke, da har jeg hullet der.

Om jeg ikke rekker å gre håret før jeg skal ut døra, ja så lar jeg det være og er heller litt bustete. Og grer meg når jeg kommer hjem eller dagen etter eller flere dager etter. Nok at det ser ok ut, trenger ikke se perfekt ut.

Kvinnfolk skulle vært mer slik som mannfolka er.

Jeg skal aldri bli voksen, jeg skal alltid være en guttejente :) Og drive med det jeg vil og synes er gøy. Feminitet er ikke noe for meg i det hele tatt. Skjønner ikke vits med å gjøre seg selv så perfekt med mote, kjoler, skjørt, sminke og slikt.

Gjest Gjest
Skrevet

Du er nok en utpreget rasjonell person, som ikke ser poenget med å anstrenge seg for å se bra ut. Men jeg tror at de fleste som pynter seg ser på det som en glede. Det er også noe med det å kunne variere looken sin litt, når man har valgmulighetene. Tipper du er en litt nerdete jente, med god utdannelse og en del guttevenner.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er glad jeg liker å se bra ut og å ha det bra! Sminke-shavede legger-fine klær - it makes me feel gooo-od :gjeiper:

Slike ting hjelper for meg og jeg tror om ikke annet at mange hadde hatt godt av å finne mellomtingen her!

Man må ikke gå i høye hæler eller med string!

Men du må heller ikke gå med en kjip sort megatruse og hårete legger!

GROSE!

Det går an å finne en ok stil likevel.

Spørsmål: hvor gammel er du? har du noengang hatt kjæreste? hva slags type var det?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bryr du deg så mye om hva andre gjør, egentlig? Folk som virkelig føler seg komfortable med seg selv, kaster ikke bort energi på å ha sterke meninger om andres valg. :)

SANT!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg er ikke usikker.Jeg har et godt selvbilde.Hadde jeg vært usikker så hadde jeg tydeligvis tatt i bruk alt det overnevnte , akkurat som de fleste damene gjør nå til dags.

Hm - for alle som bruker sminke er sååå usikre på seg selv? For ikke å snakke om å ta på seg en kjole i 20-30 varmegrader?

Hahaha - sorry det er du som er usikker!

Det er og har alltid vært normalt at JENTER (de fleste) liker sminke, kjoler og føle seg fresh&fin!

Så klart det vil være unntak men du kan ikke si det du sier her altså!

LAVMÅL!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ikke noe av det? :hakeslepp:

Nei?

Stussar litt der nede, elles ikkje.

Endret av imli
AnonymBruker
Skrevet

Nei?

Stussar litt der nede, elles ikkje.

Jammen kjære deg - hva med leggene??

Synes du ikke det er ekkelt selv engang?

• Liker 1
Skrevet

Jammen kjære deg - hva med leggene??

Synes du ikke det er ekkelt selv engang?

Har aldri barbert leggane mine. Kvifor skulle det vere ekkelt?

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...