Gå til innhold

Vil ha kroppen til Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor skriver alle som AB i denne tråden hele tida? Kan dere ikke ha meninger om dette en gang uten å være anonyme?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skriver alle som AB i denne tråden hele tida? Kan dere ikke ha meninger om dette en gang uten å være anonyme?

Det er da mange som ikke er AB i denne tråden, men som likevel er kritisk til at Fotballfrue fronter et usunt kroppsideal til unge jenter? At noen velger å være AB er da strengt tatt ikke noe nytt, sånn er det i alle tråder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skriver alle som AB i denne tråden hele tida? Kan dere ikke ha meninger om dette en gang uten å være anonyme?

Kan ha noe med at folk spyr ut at man er sjalu hvis man ikke liker kroppen hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ha noe med at folk spyr ut at man er sjalu hvis man ikke liker kroppen hennes.

Ja, og de som roper om sjalusi og "feite kg-damer" er jammen meg AB de og, gitt... ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes hun har en fin kropp jeg, ser sunn og frisk ut. Hun trenger ikke ha spiseforestyrrelser fordi hun er opptat av trening og kosthold!

Ja, men så ser vi jo hva du definerer som bra kropp, du som selv streber etter å bli undervektig. ENOUGH SAID! :kjefte:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at disse bikinibildene av Caroline var litt magre. Men det kan da være en stund siden de ble tatt? Virket som hun hadde lagt ut dette rett før bryllupet sitt, og da er man gjerne stresset og går ned en del. Bildene av henne i bikini fra bryllupsreisen i høst var bedre, og ellers må jeg si jeg synes hun er utrolig søt og har en fin kropp. Leser bloggen hennes og får inspirasjon til å løpe og trene jeg også. Men har ikke noen intensjoner om å bli så tynn som henne. Heller være sunn og fornøyd med den kroppen jeg har.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diamant

Ja, men så ser vi jo hva du definerer som bra kropp, du som selv streber etter å bli undervektig. ENOUGH SAID! :kjefte:

Jeg synes fremdeles at hun har en fin kropp, og det er trist og

se at det går så mange med dårlige holdninger der ute om hva som undervektig og ikke. Slutt og dømme andre med andre kroppsidealer enn deg selv, og vær heller fornøyd med ditt eget selvbilde burde være et motto.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes fremdeles at hun har en fin kropp, og det er trist og

se at det går så mange med dårlige holdninger der ute om hva som undervektig og ikke. Slutt og dømme andre med andre kroppsidealer enn deg selv, og vær heller fornøyd med ditt eget selvbilde burde være et motto.

Jeg er uenig. Kritikk av et kroppsideal som er usunt er viktig. Det samme gjelder om noen hadde hatt som kroppsideal å gå opp til en vekt som var såpass tung at det også var usunt. Kroppsfokuset i dag er ekstremt, og en del kvinnelige skuespillere og modeller er så tynne at det er direkte vondt å se på. At dette skal være et ideal for unge jenter som forsøker å sulte seg ned i vekt er intet mindre enn tragisk. Dette MÅ man sette fokus på, da det går på både selvbilde, selvtillit, trivsel og, ikke minst, egen helse. Det viktigste må være ha en sunn kropp, uten å fokusere for mye på hvor mange kilo man veier.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skriver alle som AB i denne tråden hele tida? Kan dere ikke ha meninger om dette en gang uten å være anonyme?

Vi er ikke mer anonoym enn du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diamant

Jeg er uenig. Kritikk av et kroppsideal som er usunt er viktig. Det samme gjelder om noen hadde hatt som kroppsideal å gå opp til en vekt som var såpass tung at det også var usunt. Kroppsfokuset i dag er ekstremt, og en del kvinnelige skuespillere og modeller er så tynne at det er direkte vondt å se på. At dette skal være et ideal for unge jenter som forsøker å sulte seg ned i vekt er intet mindre enn tragisk. Dette MÅ man sette fokus på, da det går på både selvbilde, selvtillit, trivsel og, ikke minst, egen helse. Det viktigste må være ha en sunn kropp, uten å fokusere for mye på hvor mange kilo man veier.

Nå må du ikke glemme at alle mennesker har kropper som er bygd forskjellig. Derfor mener jeg at ulike kroppsidealer dermed virker logisk. Vi er alle forskjellige, og vi er alle forskjellige bygd. Synes derfor det er så trist at folk skal kritisere de som har andre idealer enn seg selv. Så lenge man har et sunt kosthold som ikke går utover helsen ser jeg ikke noe problem å ha tynne, friske kroppsidealer som f.eks fotballfruen som kroppsideal. Derimot, hvis noen sulter seg til en kropp som henne, da er det ikke greit. Det kommer helt ann på hvordan man er bygd!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit, da skal jeg få uttale meg, og jeg er mann. Jeg synes ikke at det ser noe fint ut i det hele tatt, en beinete kropp er så uatraktivt.

Og hvorfor er det slik at man er sjalu når man påpeker at noen er undervektige? Caroline er ikke normalvektig, det nekter jeg å tro, jeg er helt enig med kommentaren om supersize vs supersize, Caroline kunne godt ha deltatt der.

Caroline hadde sett godt ut hvis hun hadde lagt på seg 8-10 kg. Hun har slitt med anoreksia, og så har hun en mann som mener at kvinner som Beyonce er tjukke? Hun kommer aldri til å bli frisk når hun er gift med en tulling. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ms. Raggsokk

Vi er ikke mer anonoym enn du er.

Hvorfor tør dere ikke diskutere under eget nick da?

Sorry OT, jeg kunne ikke dy meg *plystre*

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du ikke glemme at alle mennesker har kropper som er bygd forskjellig. Derfor mener jeg at ulike kroppsidealer dermed virker logisk. Vi er alle forskjellige, og vi er alle forskjellige bygd. Synes derfor det er så trist at folk skal kritisere de som har andre idealer enn seg selv. Så lenge man har et sunt kosthold som ikke går utover helsen ser jeg ikke noe problem å ha tynne, friske kroppsidealer som f.eks fotballfruen som kroppsideal. Derimot, hvis noen sulter seg til en kropp som henne, da er det ikke greit. Det kommer helt ann på hvordan man er bygd!

Jeg er enig i at man har forskjellig kroppsbygning. Som sagt så er det ikke antall kilo i seg selv som er det viktigste, men at kroppen er sunn. Og når man er så tynn som fotballfruen her er, så begynner jeg å bli skeptisk til hvor sunt det er. Spesielt hvis det er jenter med en annen kroppsbygning som forsøker å se ut som henne ved å sulte seg. Vi har vel alle lest de mer eller mindre kreative slankekurene som "kjendisene" prøver seg på for å holde vekten nede.

Det jeg kritiserer er ikke at andre har andre idealer enn meg selv. Det jeg kritiserer er ekstremt kroppsfokus og usunne idealer. Etter min mening står fotballfruen for begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diamant

Jeg er enig i at man har forskjellig kroppsbygning. Som sagt så er det ikke antall kilo i seg selv som er det viktigste, men at kroppen er sunn. Og når man er så tynn som fotballfruen her er, så begynner jeg å bli skeptisk til hvor sunt det er. Spesielt hvis det er jenter med en annen kroppsbygning som forsøker å se ut som henne ved å sulte seg. Vi har vel alle lest de mer eller mindre kreative slankekurene som "kjendisene" prøver seg på for å holde vekten nede.

Det jeg kritiserer er ikke at andre har andre idealer enn meg selv. Det jeg kritiserer er ekstremt kroppsfokus og usunne idealer. Etter min mening står fotballfruen for begge deler.

Og da må jeg sette spørsmålstegn med hva som egentlig er galt å leve livet sitt slikt hun gjør? Hun spiser sunt og trener regelmessig. Hvis dette er den riktige måten å leve livet sitt på for henne, så ser jeg ikke hva som er usunt og ekstremt ved det. At mange unge idag blir påvirket av kroppsfokus og av de ulike "superdiettene" er det liten tvil om, det kan jeg selv skrive under på. Det viktigste er at folk er realistiske iforhold til kroppen sin, og ikke setter seg mål som ikke er sunt. Det som er sunt for en, kan være veldig usunt for en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jente1990:)

Hun er alt for tynn! Det tror jeg de fleste mener. Hun ser ikke sunn ut og hun er jo en treningsnarkoman til tusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tør dere ikke diskutere under eget nick da?

Sorry OT, jeg kunne ikke dy meg *plystre*

Jeg tør, men jeg vil ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Jeg ville gi jenta en sjanse, og faktisk lese bloggen hennes. Mye gode matoppskrifter da, nam! Resten orker jeg ikke ha noen mening om egentlig, for hun ser flott ut MED klær, men for tynn etter min smak ellers. Tragisk hvis unge jenter tror dette er normalt.

Men jeg kunne ikke la være og le, og bare MÅTTE ta en print screen!

Andre enn meg som ser ironien? :fnise:

2n72zb7.png

(printscreen fra bloggen)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diamant

Nei, det er ikke noe som heter naturlig tynn, og den vekten du streber etter vil gjøre deg til undervektig. Og det er ikke sunt, men du er tydelgvis for umoden og ung til å skjønne dette.

Ta deg en tur og snakk med en lege, og du vil få høre akkurat det samme. Eller en enæringsfysiolog for den saks skyld, samme svar der og. At du vil ned til en usunn vekt er ditt problem, men du må også tåle å høre at ditt kroppsideal ikke er sunt

Er det ikke noe som heter naturlig tynn? virkelig?. Der tar du feil. BMI har ikke alltid rett vet du, de fleste av venninene mine har en BMI som tilsier at de er undervektige, men det er de aldeles ikke. Jeg er iallefall fornøyd med vekten min, og det er det viktigste for meg itilegg til å ha et sunt kosthold. Det samme tror jeg leger min også hadde sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...