Gå til innhold

Vil ha kroppen til Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal ærlig innrømme at jeg syntes hun har en fin kropp, når hun beholder klærne på. Med engang man ser henne i bikini er det ikke noe pent lenger. Magen hennes er absolutt ikke fin i det hele tatt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ærlig innrømme at jeg syntes hun har en fin kropp, når hun beholder klærne på. Med engang man ser henne i bikini er det ikke noe pent lenger. Magen hennes er absolutt ikke fin i det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange feite, misunnelige damer i denne tråden gitt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange feite, misunnelige damer i denne tråden gitt.

Ja...alle har en hemmelig drøm om å se ut som en levende død. Right on! :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange feite, misunnelige damer i denne tråden gitt.

Man er ikke missunnelig pga man har en egen mening ANONYM.

Har ikke hastverk med å se ut som ett lik jeg.

Endret av mirandaa
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange feite, misunnelige damer i denne tråden gitt.

haha, det samme tenkte jeg når jeg leste denne tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja...alle har en hemmelig drøm om å se ut som en levende død. Right on! :fnise:

Man er ikke missunnelig pga man har en egen mening ANONYM.

Har ikke hastverk med å se ut som ett lik jeg.

Dette er unødvendig. Det går helt fint an å formidle at dere ikke liker kroppen hennes, og at hun er et usunt forbilde uten å gå så langt.

Slike kommentarer er både barnslige og slemme.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er unødvendig. Det går helt fint an å formidle at dere ikke liker kroppen hennes, og at hun er et usunt forbilde uten å gå så langt.

Slike kommentarer er både barnslige og slemme.

Min mening, tåler du det ikke så se en annen vei. Men å reagere på at en person kaller alle sammen for misunnelige ,det gidder du ikke :filer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diamant

Synes hun har en fin kropp jeg, ser sunn og frisk ut. Hun trenger ikke ha spiseforestyrrelser fordi hun er opptat av trening og kosthold!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får huden full om man skriver om alle de feite, dvaske, ekle damene som finnes i samtidens Norge. Da burde det vel også gå andre veien. :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får huden full om man skriver om alle de feite, dvaske, ekle damene som finnes i samtidens Norge. Da burde det vel også gå andre veien. :D

Blir en smule feil å dømme folk som man overhode ikke vet hvordan ser ut pga en mening vs en som legger ut bilder av seg selv på bloggen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir en smule feil å dømme folk som man overhode ikke vet hvordan ser ut pga en mening vs en som legger ut bilder av seg selv på bloggen sin.

Beyonce er jo også en offentlig person, men det blir jo ramaskrik om noen kaller henne lubben?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha,ha, enig. Mange misunnelige her. Synes kroppen hennes er stygg i bikini osv.

Har dere bedre kropp i bikini da?

Her sitter sikkert store og utrente jenter å rakker ned på henne, samtidig som de smugtitter på bloggen hennes, og er grønne av misunnelse.

Jeg er en del eldre enn henne, men har vært naturlig slank hele livet. Ikke alle har spiseforstyrrelse selv om de er slanke. Nesten alle i vår familie er sånn, selv etter vi har fått barn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns ikke dette var en fin kropp.

E selv slank og trener mye :trene: , så noe misunnelse er det ikke fra min side. :)

Men alle har hver sin smak. Takk gode gud for det :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange feite, misunnelige damer i denne tråden gitt.

Tenker du at man må være feit og misunnelig og misfornøyd med seg selv for å mene at Fotballfrue er for mager og fordi man er skeptisk til de signaler og råd hun gir unge usikre jenter? Jeg er i allefall verken feit eller misunnelig. Jeg kunne godt vil kvitte meg med 2-5 kg og gå ned en buksestørrelse, uten at det er noe stress og big deal, men aldri aldri aldri om jeg ville bytte min egen kropp mot hennes eller noen som er tilsvarende hennes. Jeg blir trist når jeg ser hvor mager hun er, og jeg blir trist når jeg tenker at det kan bli vanskelig for henne å bli gravid hvis hun etterhvert vil ønske seg det, og ikke minst, så kan jeg bli trist på hennes vegne med tanke på at hun sikkert vil få en liten krise hvis hun skulle bli gravid fordi kroppen da blir veldig langt fra henne og mannen hennes sitt ideal. Håper at de begge er inneforstått med at kroppen hennes vil bli forandret under og etter en eventuell graviditet og at hun ikke vil ta dårlige valg i ren frustrasjon over forandringer som vil komme med en eventuell graviditet eller med alder. Så håper jeg inderlig at hun ikke går ytterligere ned.

Og, en ting er at hun er tynn, spiser fett og unngår karbohydrater, og trener mye. En annen ting er det voldsomme fokuset hun har på disse tingene. Hun har et enormt publikum, og dessverre er målgruppa hennes usikre fjortiser som leter etter de kjappe løsningene uten tanke på konsekvenser eller morgendagen. Det er betenkelig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir stadig like overrasket hver gang jeg ser at noen slenger ut beskyldninger om sjalusi og misunnelse når det er noe man ikke liker eller ikke støtter.

Man er ikke sjalu og misunnelig om man ikke finner kroppen hennes kvinnelig, sunn og feminin, man er faktisk fornuftig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ha,ha, enig. Mange misunnelige her. Synes kroppen hennes er stygg i bikini osv.

Har dere bedre kropp i bikini da?

Her sitter sikkert store og utrente jenter å rakker ned på henne, samtidig som de smugtitter på bloggen hennes, og er grønne av misunnelse.

Jeg er en del eldre enn henne, men har vært naturlig slank hele livet. Ikke alle har spiseforstyrrelse selv om de er slanke. Nesten alle i vår familie er sånn, selv etter vi har fått barn.

Er nok mere trent enn deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha,ha. Ja, hun er nok mer trent enn meg. Trener selv en del, men vil nok påstå jeg har litt andre verdier også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha,ha, enig. Mange misunnelige her. Synes kroppen hennes er stygg i bikini osv.

Har dere bedre kropp i bikini da?

Her sitter sikkert store og utrente jenter å rakker ned på henne, samtidig som de smugtitter på bloggen hennes, og er grønne av misunnelse.

Jeg er en del eldre enn henne, men har vært naturlig slank hele livet. Ikke alle har spiseforstyrrelse selv om de er slanke. Nesten alle i vår familie er sånn, selv etter vi har fått barn.

Hvorfor må det alltid ligge misunnelse bak hvis man kritiserer noe? Slike påstander er bare tåpelige, og antagelig skrevet i et forsøk på å provosere eller latterliggjøre andres meninger. Jeg er overhodet ikke misunnelig på fotballfruen, verken på hennes kropp eller hennes liv. Det er også forskjell på å være slank og mager.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha,ha, enig. Mange misunnelige her. Synes kroppen hennes er stygg i bikini osv.

Har dere bedre kropp i bikini da?

Her sitter sikkert store og utrente jenter å rakker ned på henne, samtidig som de smugtitter på bloggen hennes, og er grønne av misunnelse.

Jeg er en del eldre enn henne, men har vært naturlig slank hele livet. Ikke alle har spiseforstyrrelse selv om de er slanke. Nesten alle i vår familie er sånn, selv etter vi har fått barn.

Det er da mange slanke mennesker rundt om, noen er naturlig slanke, andre må jobbe litt for det. Og det er bra, det er sunt og fint å være slank. Men jeg er usikker på om det er sunt og fint å fronte et kroppsideal (til unge jenter) som det Fotballfrue (og mannen hennes!!) gjør. For jeg og flere med meg stiller spørsmål om når "slank" bikker over til "mager". Og på samme måte som det ikke er noe bra å være for tykk er det jammen meg heller ikke noe bra å være for mager. Og hun går ikke rundt og bare er naturlig mager, hun jobber tydeligvis steinhardt for det, skriver detaljert om matinntak og trening, og legger ut bilder så vi får se kroppen hennes. Det ligner spiseforstyrrelse, og det plager meg at dette slukes av unge jenter som har henne som forbilde. I mine øyne har magerhet og kosthold/treningen hennes passert det jeg ville kalle for "sunt forbilde" og er i mine øyne heller usunt forbilde for unge jenter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...