Gå til innhold

Vil ha kroppen til Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg tror ikke det er mulig å få en slik kropp kun ved trening og kosthold. En sånn kropp er en stor dose med riktige gener. Personlig synes jeg hun er ALTFOR tynn! Ser helt unaturlig ut. Hodet hennes blir gigantisk i forhold til kroppen..

Selvfølgelig er det mulig å få en slik kropp. Det er bare å trene mye og spise 2 gulrøtter og en halv kylligfilet om dagen. Med ren selvdisiplin kan alle bli skinnmagre, om det er sunt er en annen sak.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var da virkelig ikke pent? Forstår at enkelte er slik genetisk, men å etterstrebe å bli slik?? Men dette er vel prototypen på den type kropp jenter ønsker seg, men som gutter synes er utrolig usexy. Men oppskriften på å bli slik er vel bare å trene mye kondis og styrke, og å spise lite (uansett diett). Bare vær forsiktig med mølla, det ødelegger knærne.

Jeg er like høy som deg, og 2-3 kilo tyngre. Løper en del mil i uka, og jobber hardt for å holde kaloriinntaket oppe, hadde jeg vært tynnere hadde det vært stygt. Vær så snill og jobb med eget selvbilde i stedet for å bli kvitt kilo...

Fotballfrue har allerede store problemer med knærne så det er iallefall ikke sunt å løpe så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i utgangspunktet en som syns tynt er fint. Jeg syns de fleste modeller er pene og jeg er opptatt av å være tynn selv.

Likevel syns jeg den kroppen der var stygg! Hvertfall på det bildet. 5-10 kg til hadde gjort seg. Syns jenta ser beinete og syk ut. Ansiktet blir også stygt pga den lave fettprosenten, beinete og "hardt".

Tynn ja, men ikke så tynn.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue har allerede store problemer med knærne så det er iallefall ikke sunt å løpe så mye.

Tja...forskjell på hvor og hvordan man løper. Jeg har løpt mye hele livet, er ca 30 og har aldri hatt kneproblemer. Men jeg holder meg stort sett i terrenget, og gjerne i kupperte løyper der jeg kan presse oppover. Er jeg på mølla (når det regner) løper jeg alltid med 3-5% helning. Det som er skummelt er monotom løping på mølle eller asfalt, særlig om du i tillegg ikke har riktige sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var unødvendig mange stygge kommentarer om kroppen til Caroline her.

TS var ikke på jakt etter folk som kunne spy ut stygge ting om kroppen til frua, men hvordan hun selv kunne få denne kroppen.

Jeg synes Caroline er en nydelig jente. Hun spiser sunt og trener, men hun er langt fra så ekstrem så mange av dere vil ha det til.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så fæle noen av dere er. TS lurte på hvordan man kan oppnå en slik kropp, ikke hvor stygg og fæl og ekkel dere synes den er....

Og jada, jeg vet hun er en relativt offentlig person, og jeg synes kanskje ikke at det som TS ønsker nødvendgvis er et sunt mål å sette seg (da jeg synes hun virker litt manisk i forhold til trening), men å fullstendig ignorere TS' spørsmål og heller kaste rundt seg med meninger om hvor stygg hun er??

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes hun ser beinete ut, og synes kroppen rett og slett er usexy. Hun trenger litt mer muskler og ikke være redd for å gå opp litt i fettprosent. Tror de fleste gutter ville foretrukket henne i en "mykere" versjon.

Så om alle gutter rett å slett bare elsket damer med en pupp? Skulle vi da kutta av oss den andre for guttenes fornøyelse?

Synes det er så utrolig bullshit med slike kommentarer. Hvorfor skal vi hele tiden rette oss etter hva menn vil ha og hva menn liker? Det toget gidder ikke jeg å hoppe på ihvertfall.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harriet

Synes det var unødvendig mange stygge kommentarer om kroppen til Caroline her.

TS var ikke på jakt etter folk som kunne spy ut stygge ting om kroppen til frua, men hvordan hun selv kunne få denne kroppen.

Jeg synes Caroline er en nydelig jente. Hun spiser sunt og trener, men hun er langt fra så ekstrem så mange av dere vil ha det til.

Så les hvor mye hun trener og hvor lite hun spiser. Det er direkte tragisk at det er lov å ha slike blogger og det er sannelig ikke rart at unge jenter får et helt forskrudd forhold til sin egen kropp.

Må holde meg langt unna slike blogger - det er rett og slett provoserende.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så les hvor mye hun trener og hvor lite hun spiser. Det er direkte tragisk at det er lov å ha slike blogger og det er sannelig ikke rart at unge jenter får et helt forskrudd forhold til sin egen kropp.

Må holde meg langt unna slike blogger - det er rett og slett provoserende.

Hun har selv sagt at hun spiser godt over 2000 kcal. om dagen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harriet

Så om alle gutter rett å slett bare elsket damer med en pupp? Skulle vi da kutta av oss den andre for guttenes fornøyelse?

Synes det er så utrolig bullshit med slike kommentarer. Hvorfor skal vi hele tiden rette oss etter hva menn vil ha og hva menn liker? Det toget gidder ikke jeg å hoppe på ihvertfall.

Om du vil leve resten av livet på beinhard diett og et strengt treningsregime er ditt problem. Man har lov til å påpeke galskapen i slike blogger som det der. Jeg ble direkte sjokkert, og glad jeg ikke har sett det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om alle gutter rett å slett bare elsket damer med en pupp? Skulle vi da kutta av oss den andre for guttenes fornøyelse?

Synes det er så utrolig bullshit med slike kommentarer. Hvorfor skal vi hele tiden rette oss etter hva menn vil ha og hva menn liker? Det toget gidder ikke jeg å hoppe på ihvertfall.

Tåpelig sammenligning...

Var ment som en oppmuntring til andre om at man ikke trenger å se ut som henne for å være "perfekt" i guttas øyne. Det feministtullet kan du ta et annet sted.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så les hvor mye hun trener og hvor lite hun spiser. Det er direkte tragisk at det er lov å ha slike blogger og det er sannelig ikke rart at unge jenter får et helt forskrudd forhold til sin egen kropp.

Må holde meg langt unna slike blogger - det er rett og slett provoserende.

Har lest bloggen til Fotballfrue lenge. Om det er slik hun vil leve livet sitt, så har hun rett til det, uten sure oppstøt fra alle kanter.

Hun har ikke noe ansvar for alle de såkalte lettpåvirkelige jentungene som titter innom bloggen hennes.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg synes det var morsomt at hun villig vekk la ut flere bilder av seg selv i bikini når noen spurte, men å svare på hvor mye de brukte på bryllupet, nei DET ble for privat. Knis!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tåpelig sammenligning...

Var ment som en oppmuntring til andre om at man ikke trenger å se ut som henne for å være "perfekt" i guttas øyne. Det feministtullet kan du ta et annet sted.

Det er standard at "gutta liker..." kortet blir dratt frem. Så jeg er ikke feminist, bare drittlei av det tåpelige argumentet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ondskapsfulle mange her er. Man trenger ikke vær syk for å vær tynn og Caroline ser flott ut. Jeg syns ikke de bilden TS la frem er de fineste jg har sett av kroppen hennes, men hva gir dere rett til å hetse henne på denne måten? Hun virker sunn og flott!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erk, dama ser nydelig ut i en kjole, men det var ikke et så veldig pent syn å se henne i bikini, dessverre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun ser direkte anorektisk ut.

Synes det er synn at hun legger ut slike bilder av seg selv, hun ser jo tydeligvis ikke selv hvor tynn hun er. Mye tynnere nå enn hun var for noen mnd siden, det ser iallefall slik ut :/

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut ifra de bikinibildene på sida hennes... Beklager, men hun ser fryktelig ut!

Jeg satt med :hakeslepp: rett og slett.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er kjempeflott at bloggere fronter en livsstil med trening og sunt kosthold. Det jeg derimot ikke synes er like flott, er måten "Fotballfrue" og spesielt hennes ektemann har frontet det på, da det i manges øyne blir veldig likt en spiseforstyrrelse.

Synes ikke det er bra at noen ønsker å bli undervektig i det hele tatt jeg, uansett hvor "sunn" den såkalte livsstilen er. Trener og spiser man riktig, kan man allikevel se smashing ut og være tynn med en BMI mellom 18,5 og oppover.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt dere, skjerp dere.

Greit nok at dere har meninger men værsåsnill tenk over hva dere sier... Vær litt mer forsiktig med å kommentere andres kropp, alle er forskjellige og har forskjellige meninger. Har selv hatt en lav vekt pga spiseforstyrrelse og synes personlig at hun ser for mager ut, men det har jeg ingenting med! Jeg er sikker på at hun hadde sett enda bedre ut med litt mer på kroppen men jeg trenger ikke si det på en stygg måte!

Jeg må også legge til at hun er temmelig tynn men ser ikke direkte sykelig ut. Man ser faktisk forskjell på noen som er utsulta og en som bare er "tynn"... Selv var jeg tynnfeit og hadde bein stikkende ut og SÅ sykelig ut i ansiktet også. DET gjør ikke Caroline :) Tror uansett ikke det er noe spesielt koslig for NOEN å ha en diger tråd på ett forum hvor folk diskuterer kroppen din! Spesielt ikke med så mange stygge kommentarer. SKJERPINGS :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...