Gå til innhold

Vil ha kroppen til Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes Fotballfrue (Caroline Berg Eriksen) har en veldig fin kropp og lurer på hvordan man får en lignende?

http://fotballfrue.no/?p=208 (et stykke ned på siden..)

Hun skriver jo at hun spiser strengt lavkarbo, men dette er ikke så aktuelt for meg da dette kostholdet inneholder mye av det jeg liker minst å spise.. rømme, cottage cheese, fløte, fete oster etc.

Hun løper utrolig mye på mølla ser det ut til - får man sånne definerte lårmuskler av det??

Noen som har noen tips for hvordan jeg kan få en lignende kropp? Synes hun er så fin.

Jeg er 1.68 og veier 55 kg, må vel kanskje ned noen kg for å få en lignende kropp? Hun har aldri skrevet hvor mye hun veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ms. Raggsokk

Eh. Hun er etter mitt syn for tynn og for fiksert på kosthold (ut fra bloggen altså - kjenner ikke dama utenom det). Godt vi har ulike forbilder ;)

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Canis lupus

Du må trene hver eneste dag, gjerne 2 timer. Jogge i en time. Nesten ikke spise en dritt og leve på kaffe og energidrikker (hvis ikke kollapser du).

Overhode ikke verdt det.. Heller 10kg for tykk enn å ha kroppen hennes..

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har kun definerte lårmuskler pga. lav fettprosent, ikke pga. godt utviklet muskulatur. Kjør på med kardio og lavkarbo-/lavkalorikosthold og du vil bli som henne. Enig med Raggsokk om at hun ikke er noe sunt forbilde med feil fokus på å være tynn.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få en slik kropp må du spise sunt, men gå litt i underskudd samtidig som du trener styrke og får i deg nok proteiner(for å få lavere fettprosent og mer muskler). :) Tror ikke det er mer komplisert enn som så, bortsett fra at du bør være litt heldig med genene dine fra naturen sin side..

Hun har jo helt nydelig kropp, da. :hjerte:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror ikke det er mulig å få en slik kropp kun ved trening og kosthold. En sånn kropp er en stor dose med riktige gener. Personlig synes jeg hun er ALTFOR tynn! Ser helt unaturlig ut. Hodet hennes blir gigantisk i forhold til kroppen..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg tror ikke det er mulig å få en slik kropp kun ved trening og kosthold. En sånn kropp er en stor dose med riktige gener. Personlig synes jeg hun er ALTFOR tynn! Ser helt unaturlig ut. Hodet hennes blir gigantisk i forhold til kroppen..

Nettopp. Det er unaturlig (for lavt energiinntak i forhold til forbruk), ikke gener.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det er kroppen hennes du ønsker deg. Hodet kan ikke være mye tess. :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oiii..

Hun må jo være syk?!

Pen kropp har hun ihvertfall ikke..

Stakkars jente.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp. Det er unaturlig (for lavt energiinntak i forhold til forbruk), ikke gener.

Enig at grunnen til at hun er FOR tynn er pga for lavt energiinntak. Men uansett, hun har en kroppsbygning som er smal og liten fra naturens side. Kan ta meg selv som eksempel. er 170cm og veier 55 kg, normal slank. Men jeg kunne aldri i verden fått så smale hofter uansett hvor lite jeg hadde spist og trent..

Nå vet jeg jo ikke hvordan trådsstarter er bygd da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det er kroppen hennes du ønsker deg. Hodet kan ikke være mye tess. :fnise:

Hva mener du? At hun er dum? For det tror jeg altså ikke. Nå har jeg i nesten et år fulgt bloggen hennes, til tross for at jeg har omtrent ingenting til felles med henne og er ca. 20kg tyngre enn henne (går jeg utifra).

Hun virker som om hun er ganske reflektert og etter det jeg kan skjønne, normalt klok. Hun virker i tillegg kjempegrei og jeg synes at hun er flink som ikke skriver hva hun veier o.l. Det er heller ingenting feil med kostholdet eller treningsmengden hennes utifra det hun skriver på bloggen sin.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns ikke du skal gå utifra andre for å få motivasjon til å bli slankere. Og vekt kan man ikke sammenligne på forskjellige personer, ettersom alle har forskjellige gener og er forskjellig bygd.

Etter min mening er hun FOR slank, nesten anoretisk, og er utrolig fiksert på å ha en tynn kropp.

Det du bør finne ut av er hvordan du selv kan få på en realistisk måte den kroppen du ser for deg på den EGEN kropp. Hvis du ikke er overvektig ville jeg ikke tatt i betraktning hvor mange kilo du vil det, men tren og spis sunt, sunn fornuft. Husk at muskler veier mer enn fett.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da virkelig ikke pent? Forstår at enkelte er slik genetisk, men å etterstrebe å bli slik?? Men dette er vel prototypen på den type kropp jenter ønsker seg, men som gutter synes er utrolig usexy. Men oppskriften på å bli slik er vel bare å trene mye kondis og styrke, og å spise lite (uansett diett). Bare vær forsiktig med mølla, det ødelegger knærne.

Jeg er like høy som deg, og 2-3 kilo tyngre. Løper en del mil i uka, og jobber hardt for å holde kaloriinntaket oppe, hadde jeg vært tynnere hadde det vært stygt. Vær så snill og jobb med eget selvbilde i stedet for å bli kvitt kilo...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dorey

Uff, hun ser jo direkte syk ut. Det er like før hun knekker på midten.

Det er virkelig skremmende at det er slike som henne som er forbildet til unge jenter.

Og dessuten, hvor er midjen hennes? Kvinner med guttekropper er ikke spesielt attraktivt i mine øyne i allefall.

Endret av Dorey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill da, pupper på stilk er vel ikke veldig attraktivt vel? Synes det lyser spiseforstyrrelser av den kroppen!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...