Gå til innhold

Vil ha kroppen til Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg begynner å lure på om de som forsvarer fotballfruen er fan fra bloggen hennes. Ærlig talt, ser dere ikke at denne jenten veier altfor lite, og ikke er et sunt forbilde?

Snur man på flisen så vil jeg heller ikke si at folk som Mo'Nique, kjent fra filmen "Precious" er noe godt forbilde heller. Det er noe som heter en mellomting, og hverken Mo'Nique eller Caroline er definisjonen på det ordet.

Det er ikke mange kg'ene, jeg vil si ytterst få, kanskje 3-4 kg før Caroline kunne deltatt på Supersize vs superskinny. Folk må tåle å høre sannheten om den de idoliserer, for å idolisere feil person kan være direkte farlig.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er trist at hun har blitt et forbilde for unge jenter. Det er ikke sunt å holde på sånn, uansett hva man måtte mene om hva som er pent og ikke. Jeg kjenner forresten ingen som synes bein og knokler er pent, eller jo; jenter med spiseforstyrrelser.

Det handler ikke om at hun er tynn, men om at hun kjemper hardt for å bli det, og opprettholde denne kroppen. Man ser lett at hun burde veie noen kilo mere, og at hun ikke er så tynn fra "naturens side".

Jeg synes forøvrig dette ekteparet er noe forstyrret i tankegangen sin. Tenker da på måten de misjonerer for lavkarbolivet sitt... Lurer på hva de hadde sagt om de hadde sett at en ung lettpåvirkelig jente hadde utviklet spisefortyrrelser av å lese bloggen hennes.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ikke silikon :) litt rart av deg å bare konkludere me det.

Ser Veldig ut som hun har silikon..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er trist at hun har blitt et forbilde for unge jenter. Det er ikke sunt å holde på sånn, uansett hva man måtte mene om hva som er pent og ikke. Jeg kjenner forresten ingen som synes bein og knokler er pent, eller jo; jenter med spiseforstyrrelser.

Det handler ikke om at hun er tynn, men om at hun kjemper hardt for å bli det, og opprettholde denne kroppen. Man ser lett at hun burde veie noen kilo mere, og at hun ikke er så tynn fra "naturens side".

Jeg synes forøvrig dette ekteparet er noe forstyrret i tankegangen sin. Tenker da på måten de misjonerer for lavkarbolivet sitt... Lurer på hva de hadde sagt om de hadde sett at en ung lettpåvirkelig jente hadde utviklet spisefortyrrelser av å lese bloggen hennes.

Skal ærlig talt si at jeg brukte bloggen hennes som thinspiration for noen måneder siden. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som synes hun har en vakker kropp - betyr det at dere synes det er vakkert når hoftebeina stikker ut på en kvinne?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hørt at hun har hatt spiseforstyrrelser. Kan hend hun sliter med det ennå siden hun trener noe sinnsykt, og er veldig opptatt av hva hun spiser. Så synes ikke hun er noe godt forbilde for noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader!Det der var ikke mye fint.Hun ser ut som hun har vært i konsentrasjonsleir.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Fotballfrue (Caroline Berg Eriksen) har en veldig fin kropp og lurer på hvordan man får en lignende?

http://fotballfrue.no/?p=208 (et stykke ned på siden..)

Hun skriver jo at hun spiser strengt lavkarbo, men dette er ikke så aktuelt for meg da dette kostholdet inneholder mye av det jeg liker minst å spise.. rømme, cottage cheese, fløte, fete oster etc.

Hun løper utrolig mye på mølla ser det ut til - får man sånne definerte lårmuskler av det??

Noen som har noen tips for hvordan jeg kan få en lignende kropp? Synes hun er så fin.

Jeg er 1.68 og veier 55 kg, må vel kanskje ned noen kg for å få en lignende kropp? Hun har aldri skrevet hvor mye hun veier.

Det blir ikke aktuelt for deg å gå ned i vekt for å prøve å få en slik kropp. Du er allerede tynn nok, og bør faktisk tenke på å gå opp noen kilo. Muskler veier mye.

For å få definerte muskler må du trene styrke og spise proteiner.

Du har din egen kroppsfasong, muskelmasse og beinmasse som du er født med. Du kan gjøre mye for å shape kroppen, men du kan aldri forandre utgangspunktet. Derfor kan du aldri bli helt lik en annen person. Men du kan altså bygge og forme kroppen din mye hvis du er villig til å gjøre en innsats.

Så det du må gjøre er:

Tren styrke to-tre ganger i uka

Tren kondis et par ganger i uka

Spis normalt sunt og husk proteiner etter styrketrening

Vær aktiv i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Det verste en kan gjøre er å sikle etter en annen persons kroppsfasong. Vi er alle født med en viss kroppslig "ramme" som bestemmer hvordan vår kropp ser ut. Du kan sulte deg og trene deg i hjel, men du kan aldri bli knall lik henne. Gener bestemmer egentlig svært mye, også når det gjelder bygging av muskler og slanking.

Nå er jo hun storfan av lavkrabo, så kanskje det er noe å vurdere?

Jeg er da ung jeg også, men jeg foretrekker realistiske og sunnere forbilder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Nå har jo ektemannen hennes bedrevet med det samme da og uttalt seg at en del kjente kvinnekropper er feite og burde slanke seg(Beyoncè, Kim Kardashian o.l)...

Beyoncè er sexy og formfull, og har en aldeles beundringsverdig kropp. Å kalle henne feit er en skandale! Ikke rart fotballfrue er såpass tynn som hun er når hun har en ektemann som kommer med slike uttallelser. Synd i henne og flaut på hans vegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Hun har ikke silikon :) litt rart av deg å bare konkludere me det.

Bryster består for det meste av fett. Det er en grunn til at bertene på top model har bryster som 12 åringer. Det er da unntak, men som hun trener tipper jeg på silikon eller heftige push up bher.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei fyyy flate om jeg ville sett ut som henne... Er kjempeglad i den muskuløse kroppen jeg har, og den kan jeg få UTEN å slanke vekk absolutt alt fett. Jeg kan ha store pupper, flat og stram mage, små hofter og rumpe, men likevel former, UTEN å se ut som henne.

Caroline, om du leser dette, beklager om jeg sårer deg, men du er ikke noe godt forbilde for unge jenter som vil søke motivasjon. Din kropp er bygget slik at du kan se ut som du gjør uten å dø av det, men jeg tror ikke andre som pøver ville overlevd den ferden dit......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Caroline fotballfrue er veldig søt, og er utrolig flink med klær, hår og sminke. Men jeg blir trist hvis hun er kroppsideal til unge jenter. Caroline har sikkert funnet sin matchvekt, og hun har sikkert en benbygning etc som passer til slik hun er. Men de aller fleste av oss kan ikke være så magre som henne. Ja, for hun er faktisk ikke slank, men mager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at mange mener at det er slemt å henge ut noen med en egen tråd. Men det var ikke det som var poenget (vil jeg anta, jeg kan jo bare snakke for meg selv). Det er ikke sunt at unge jenter får slike forbilder og tror man bør se sånn ut.

Jeg er utrolig glad jeg ikke har kroppen hennes. Jeg vil ha både former og muskelstyrke. Nå kan det hende akkurat hun er kjempesterk, men det er vanskelig å være så tynn og fortsatt sterk, og jeg vil gjerne ha en kropp som har fått alt den trenger til å fungere optimalt i så mange år som mulig. Da er det ikke noe bra mål å ville slanke seg når man ser normal ut. Med et sånt forbilde blir det vanskelig for mange fjortenåringer å slå seg til ro med at hofter og lår ofte blir bredere i tenåra, og at det er normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så stygg kropp. Nei jeg er ikke sjalu på henne hvis noen lurte. Er ikke så fan av kropper som ser ut til å sulte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Første gang jeg ser hvordan denne fotballfrue ser ut. Jeg ville aldri tatt i henne med ildtang, kroppen hennes minner litt om kroppen til de spinkle gutta på vektløft som til tross for smale kropper har greid å få stramt pølseskinn over det hele.

Direkte avtennende var det, forstår ikke at mannen eller venninner ikke oppmuntrer henne til å spise og trene mer i stede fremfor å sulte i hel. Som mann hadde jeg ikke valgt hennes kropp å kose med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og slutt å kalle henne fotballfrue! Skulle jeg kalt meg snekkerfrue hvis samboeren min var snekker?? Søppelkjørerfrue, butikkmedarbeiderfrue?? Synes slike titler er noe av det tåpeligste som finnes, ikke er det så glamorøst som folk tror heller. En fotballspiller har knapt tid til et liv ved siden av fotballen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og slutt å kalle henne fotballfrue! Skulle jeg kalt meg snekkerfrue hvis samboeren min var snekker?? Søppelkjørerfrue, butikkmedarbeiderfrue?? Synes slike titler er noe av det tåpeligste som finnes, ikke er det så glamorøst som folk tror heller. En fotballspiller har knapt tid til et liv ved siden av fotballen..

Haha OG kjæresten hennes er ikke akkuratt noen forballstjerne heller :P

Jeg skal begynne å tittelere meg selv med "kundemottakerfrue" :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er trist at hun har blitt et forbilde for unge jenter. Det er ikke sunt å holde på sånn, uansett hva man måtte mene om hva som er pent og ikke. Jeg kjenner forresten ingen som synes bein og knokler er pent, eller jo; jenter med spiseforstyrrelser.

Det handler ikke om at hun er tynn, men om at hun kjemper hardt for å bli det, og opprettholde denne kroppen. Man ser lett at hun burde veie noen kilo mere, og at hun ikke er så tynn fra "naturens side".

Jeg synes forøvrig dette ekteparet er noe forstyrret i tankegangen sin. Tenker da på måten de misjonerer for lavkarbolivet sitt... Lurer på hva de hadde sagt om de hadde sett at en ung lettpåvirkelig jente hadde utviklet spisefortyrrelser av å lese bloggen hennes.

Helt enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...