*Joyce* Skrevet 7. mai 2011 #61 Del Skrevet 7. mai 2011 (endret) Det er ikke så rart at du har fått en psykisk reaksjon, kjære deg. Det var jo ikke sånn de første månedene med lille T skulle være! Men det er godt at det har blitt plukket opp! Da regner jeg med at du får god hjelp og støtte. Det er så viktig, jeg kan ihvertfall skrive under på at det motsatte er noe herk. Ta imot det du får tilbud om, og fortell hvordan du har det!!! Jeg kan ikke understreke det siste nok. Om du ikke klarer selv, så si det til mannen og la ham snakke for deg. Eller skriv det ned og gi det til helsesøster/psykolog/lege/hva det måtte være. Lov meg det? Og ring meg om du trenger det. Jeg har vært gjennom en fødselsdepresjon, tross alt, så kanskje er det noe jeg kan bidra med? Eller send en mail, om det er lettere å skrive. Det synes som regel jeg det er. Tror ikke det er noen smiley her som helt rommer omfanget av den klemmen jeg har lyst til å gi deg nå. Men jeg prøver: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: Endret 7. mai 2011 av *Joyce* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 9. mai 2011 #62 Del Skrevet 9. mai 2011 Håper du har gode folk rundt deg, tenker mye på deg. Det er ikke greit det du går gjennom, jeg har vært der selv to ganger. Gi en lyd hvis jeg kan hjelpe med noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. mai 2011 #63 Del Skrevet 9. mai 2011 :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 9. mai 2011 #64 Del Skrevet 9. mai 2011 Tusen takk for en super dag! Kjempehyggelig var det, og må virkelig gjentas neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 10. mai 2011 #65 Del Skrevet 10. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #66 Del Skrevet 10. mai 2011 Det var leit å høre! Tenker masse på deg, håper mannen tar godt vare på deg : klem: Tusen takk Ja, han gjør så godt han kan Det er ikke så rart at du har fått en psykisk reaksjon, kjære deg. Det var jo ikke sånn de første månedene med lille T skulle være! Men det er godt at det har blitt plukket opp! Da regner jeg med at du får god hjelp og støtte. Det er så viktig, jeg kan ihvertfall skrive under på at det motsatte er noe herk. Ta imot det du får tilbud om, og fortell hvordan du har det!!! Jeg kan ikke understreke det siste nok. Om du ikke klarer selv, så si det til mannen og la ham snakke for deg. Eller skriv det ned og gi det til helsesøster/psykolog/lege/hva det måtte være. Lov meg det? : kose: Og ring meg om du trenger det. Jeg har vært gjennom en fødselsdepresjon, tross alt, så kanskje er det noe jeg kan bidra med? Eller send en mail, om det er lettere å skrive. Det synes som regel jeg det er. Tror ikke det er noen smiley her som helt rommer omfanget av den klemmen jeg har lyst til å gi deg nå. Men jeg prøver: : klemmer: klemmer: : klemmer: : klemmer: :klemmer: : klemmer: : klemmer: : klemmer: : klemmer: Jeg tar i mot det jeg kan, det skal de ha, min helsestasjon; de har utrolig lav terskel for å plukke opp sånne ting og følge opp. Det er utrolig viktig å ha fokus på dette, jeg er veldig glad for å ha fått hjelp. Tusen, tusen takk, kjære, søte, fine du Det betyr mye for meg Håper du har gode folk rundt deg, tenker mye på deg. Det er ikke greit det du går gjennom, jeg har vært der selv to ganger. Gi en lyd hvis jeg kan hjelpe med noe. : klemmer: : klemmer: Jeg har det. Tusen takk, kjære deg Du og *Joyce* altså, skulle ønske vi bodde på samme plass alle tre : klemmer: : klemmer: Takk Tusen takk for en super dag! : ) Kjempehyggelig var det, og må virkelig gjentas neste uke : ) Takk det samme Det var utrolig koselig Jeg er med! Får håpe snuppene er samkjørte og snorker i vei da også : klem: Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 10. mai 2011 #67 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Hei Tusle! Er tilbake i ny forkledning (Tidl. FrkGrønn/Cantaloupe) og må bare oppdatere meg litt siden jeg har "funnet tilbake til" KG Gratulerer så masse med ei lita jente! Det var virkelig koselig å høre Endret 10. mai 2011 av Haley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #68 Del Skrevet 12. mai 2011 Hei Tusle! Er tilbake i ny forkledning (Tidl. FrkGrønn/Cantaloupe) og må bare oppdatere meg litt siden jeg har "funnet tilbake til" KG Gratulerer så masse med ei lita jente! Det var virkelig koselig å høre Velkommen tilbake! Hyggelig å "se" deg igjen, du har vært savnet Tusen takk for det ------------------------------- I natt sov T fra midnatt og til 08.30 Det var godt for a mor også, men noen våknet opp med Pamela x 10 Nå er hun ute og triller med pappaen sin og jeg har nettopp satt burritos i ovnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 12. mai 2011 #69 Del Skrevet 12. mai 2011 Snakk om ammetåke fortsatt, har ikke fått med meg at du har fått ny dagbok jeg.. Men nå har jeg oppdatert meg og har deg på lista igjen Må si du har hatt en tøff tid i det siste, håper virkelig du slipper flere runder nå, også er det veldig godt du har god hjelp rundt deg! Håper ting blir bedre snart Det hørtes forresten fantastisk flott ut med hjemmestrikket dåpskjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 14. mai 2011 #70 Del Skrevet 14. mai 2011 Hjemmestrikket dåpskjole.. Skulle gjerne hatt en flottere dåpskjole jeg også, men vi kjøpte på Kappahl og den fungerer nok utmerket Håper dere får en flott dag Tusle og Tuslefamilien!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #71 Del Skrevet 14. mai 2011 Snakk om ammetåke fortsatt, har ikke fått med meg at du har fått ny dagbok jeg.. Men nå har jeg oppdatert meg og har deg på lista igjen Må si du har hatt en tøff tid i det siste, håper virkelig du slipper flere runder nå, også er det veldig godt du har god hjelp rundt deg! Håper ting blir bedre snart Det hørtes forresten fantastisk flott ut med hjemmestrikket dåpskjole Hyggelig at du er med igjen Takk, det håper jeg også, men nå har jeg vært smertefri over en uke og håper virkelig det vedvarer og depresjonen får jeg hjelp med Jeg har ikke sett den ferdig, gleder meg til å se den på T Hjemmestrikket dåpskjole.. Skulle gjerne hatt en flottere dåpskjole jeg også, men vi kjøpte på Kappahl og den fungerer nok utmerket Håper dere får en flott dag Tusle og Tuslefamilien!!! Ja Det er Mamma som er strikkegeniet, så jeg er heldig der Tusen takk --------------------------------------------------------------- Nå ligger dåpsbarnet ute i vogna si og lader opp Hun har spist hver andre time i natt (det er noe som herjer her på KG tydeligvis )så hu mor er litt trøtt. De to foregående nettene har hun sovet henholdsvis 00.00-05.00 og 19.30-05.00 så jeg skal jo egentlig ikke klage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. mai 2011 #72 Del Skrevet 15. mai 2011 Gratulerer med dåpsbarnet Hvordan gikk dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. mai 2011 #73 Del Skrevet 15. mai 2011 Gratulerer med dåpsbarn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 17. mai 2011 #74 Del Skrevet 17. mai 2011 Hei hei:) Innom for å oppdatere meg litt - så heldig du er som har ei snuppe som sover så lenge av gangen Jeg er usikker på om jeg får tid til å gå tur denne uka her, det må i tilfellet bli enten torsdag eller fredag klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #75 Del Skrevet 18. mai 2011 Gratulerer med dåpsbarnet Hvordan gikk dagen? Takk Selve dåpen var fryktelig. T vrælte gjennom hele opplegget, jeg begynte å gråte etterpå og syns hele greia ble ødelagt, men maten og selskapet etterpå var en suksess, T sov selvfølgelig i flere timer etter kirken Og hun fikk utrolig mye fint Gratulerer med dåpsbarn Takk Hei hei:) Innom for å oppdatere meg litt - så heldig du er som har ei snuppe som sover så lenge av gangen Jeg er usikker på om jeg får tid til å gå tur denne uka her, det må i tilfellet bli enten torsdag eller fredag klem til deg Fredag passer for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 18. mai 2011 #76 Del Skrevet 18. mai 2011 Gratulerer til lille T og til mammaen og pappaen! Godt at det er overstått? Takk for meldingen, men jeg kom på nå at jeg visst glemte å svare på den siste - det ble borte i planene i går. Vi var hos en venninne av meg. Tenker mye på deg om dagen, selv om jeg ikke er her så mye, eller sender melding så ofte. Har litt nok med meg selv for tiden, dessverre. Men jeg sender deg ihvertfall gode tanker og håper at det går bedre snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 19. mai 2011 #77 Del Skrevet 19. mai 2011 Fredag passer for min del Skal vi prøve oss på samme tid som sist - kl.12? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #78 Del Skrevet 23. mai 2011 *Joyce*: til deg. Gleder meg til å besøke deg ~lillefot~: Takk for turen på fredag. Disse turene våre er gull verdt altså! ---------------------------------- T har blitt så sår nå, jeg mistenker såperester i tøybleiene. Hun bruker engangs akkurat nå, så jeg får strippet bleiene. Pappaen har seboreisk eksem (heter det ikke det?) så jeg må følge med litt ekstra, men akkurat nå tror jeg det er såperester. Sårene så ut som kjemiske brannsår (men hun gjorde ingenting av det, men det så grusomt vondt ut) Åh, jeg har så lyst på en av disse, så utrolig lekre! T fikk penger i gave i dåpen sin, og jeg tenker å bruke de på bæretøy. Forresten, jeg har gått ned 25 kilo For ordens skyld; jeg gikk opp 7 i svangerskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #79 Del Skrevet 23. mai 2011 Og ja, jeg har forresten hatt igjen For første etter fødselen, for første gang siden oktober faktisk Det var ikke vondt, men mannen sa han kjente arret mitt, men jeg kjente ikke noe til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 23. mai 2011 #80 Del Skrevet 23. mai 2011 Takk i like måte, vennen! Det blir så bra! Ang. bleiene - bruker dere noe innlegg? Turnerose reagerer kraftig på rispapir (Imse Vimse, ihvertfall), men tåler fleecepapir utmerket (Disana). Hva slags vaskemiddel bruker du? Neutral funket dårlig på bleier hos oss, det samme gjorde Ecover. Blenda Sensitive, derimot, flytende, funker gull. Andre ting... Forebygge med Magic Stick e.l.? Vi bruker Burt's Bees Diaper Ointment i perioder med sårhet (tidvis virker det som om hun skiter ren syre ), og det hjelper fort. Og råsilkeinnlegg om natta! Det er supert! *feilsøking avsluttet* Taitasi Cinderella er leeeekre! Du vet det er designkonkurranse på TI nå? Og hipp, hipp hurra for vektnedgang! Så deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå