Vofsitofsi Skrevet 26. juni 2014 Forfatter #1741 Del Skrevet 26. juni 2014 Fytterakkern for et vær! Det smalt jo som bare juling her i stad, ble reint redd jeg Snart helg igjen! Og bare en uke igjen å jobbe før jeg tar ferie A jobber hele helga, så vi ses ikke før til uka igjen, litt usikker på hva jeg skal finne på i helga, men satser på det plutselig dukker opp noe. Uansett skal jeg i alle fall se om jeg får kjøpt meg ny mobil - har jo litt ekstra å rutte med nå som både skattepengene og feriepengene kom inn på konto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 27. juni 2014 #1742 Del Skrevet 27. juni 2014 Har det vært uvær i Oslo? Hold ut, ikke lenge igjen til ferien nå Så koselig at alt går bra med deg og A! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. juni 2014 #1743 Del Skrevet 28. juni 2014 Ikke godt å ikke ha så mange planer en helg og? Synd det er så dårlig vær ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 28. juni 2014 Forfatter #1744 Del Skrevet 28. juni 2014 Sto opp for ikke så lenge siden, var på bursdagsfest, og det ble ganske sent. Men moro var det! Nettopp spist frokost, skal snart møte ei venninne i byen, vi skal shoppe litt. Jeg trenger liggeunderlag til teltturen vi skal på blant annet. Blir nok en rolig kveld med venninna mi i kveld, middag og film og slappe av. Det blir digg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 28. juni 2014 #1745 Del Skrevet 28. juni 2014 Så gøy med telt-tur! Hvor skal du? Jeg har også tenkt meg på telt-tur, står mellom et sted i skogen eller noen av øyene i Oslo-fjorden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. juni 2014 #1746 Del Skrevet 30. juni 2014 Siste arbeidsuka før sommerferien? Blir det noe date på deg før du tar ferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 1. juli 2014 Forfatter #1747 Del Skrevet 1. juli 2014 Siste arbeidsuka før sommerferien? Blir det noe date på deg før du tar ferie? Ja, nå er det bare tre dager igjen! Synes det går sakte, synes det virker som en evighet siden helga allerede ... Skal møte Mr. A i morgen igjen, gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. juli 2014 #1748 Del Skrevet 2. juli 2014 Kos deg på date med A ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 2. juli 2014 #1749 Del Skrevet 2. juli 2014 Lykke til på date! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 3. juli 2014 Forfatter #1750 Del Skrevet 3. juli 2014 Bare en dag igjen til ferie! Det blir syyykt etterlengtet. Ble overtid i dag, er så mye som må ordnes med før jeg tar ferie. Var som vanlig fantastisk hyggelig med A i går. Det er vel litt sånn der at jeg begynner å lure på om vi kanskje egentlig er et slags par nå, men vi har ikke snakket noe om status eller noe slikt ennå, så jeg tar ikke noe for gitt. Må vel bare kvinne meg opp og ta den praten etter hvert! Koser meg i alle fall glugg ihjel med ham, både fysisk og intellektuelt Akkurat spist middag nå, tenkte egentlig trene litt, men jeg er supertrøtt og det er fare for at jeg dupper av på sofaen snart. Må vel egentlig begynne så smått å pakke til helga, siden det skjer litt de neste dagene, reiser jo til Bergen på søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. juli 2014 #1751 Del Skrevet 3. juli 2014 Ikke lyst til å kanskje vite det før du drar på ferie? Om dere er et par eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 3. juli 2014 #1752 Del Skrevet 3. juli 2014 Ikke lenge igjen til ferie for deg nå! Vel fortjent Vofsi Har dere ikke snakket om noe forholdgreier i det hele tatt? Har han ikke sagt noe om han ønsker et forhold eller ei? Folk er jo forskjellig og jeg skjønner det er vanskelig å ta opp, men jeg ville tatt det opp tror jeg. Men så er jeg veldig direkte, forstår hvis du vil se det an! Kos deg masse ferien og prøv å ikke tenk så mye på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #1753 Del Skrevet 10. juli 2014 Hjemme igjen etter noen fine dager i Bergen. Bursdagsfesten på mandag ble super, vi la oss halv åtte tirsdag morgen og sto opp halv fem på ettermiddagen. Lenge siden jeg har vært med på en all-nighter, men det var så moro at vi ikke kunne legge oss! I går gikk vi litt rundt i byen, men det var helt sykt varmt. Dro rett til ei venninne da jeg kom hjem til byen, vi spiste middag og dro deretter til St. Hanshaugen, der noen venner av henne så fotball. Litt kjedeligere kamp enn det var på tirsdag ... I dag skal jeg pakke om bagen (reiser til Stockholm i morgen!), trene og rydde litt, før jeg stikker til A i kveld. Blir fort bading enten i dag eller i morgen i alle fall - VAAARMT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. juli 2014 #1754 Del Skrevet 11. juli 2014 Høres ut som om du nyter ferien!! Veldig bra!! God tur til Stockholm!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 15. juli 2014 Forfatter #1755 Del Skrevet 15. juli 2014 Tilbake igjen på sofaen i byen, etter en tur til Stockholm og deretter en snartur hjem til mamma og pappa Stockholm var fint! Vi bodde på et sentralt hotell, så det var gangavstand til omtrent alt. Det ble mye god mat og litt shopping, fin venninnetur Dro hjem en tur til mamma og pappa i går, tror de synes det var hyggelig at jeg kom, men siden jeg har litt og styre med hjemme her, ble det til at jeg dro hjem igjen nå i kveld. Har vært og kjøpt meg ny mobil da, det er gøy! Ble Samsung S4. Ikke så mye som skjer de neste dagene, tenker jeg, skal få ryddet og vasket og fikset litt her hjemme. A jobber disse dagene, men har et lite håp om kanskje å få sett han litt i helga. Ellers blir det ikke før om en stund, siden jeg reiser på fjelltur med venninner fra mandag til fredag neste uke. Uansett godt å være litt hjemme også, uten noen store planer, jeg har fartet en del allerede i ferien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. juli 2014 #1756 Del Skrevet 16. juli 2014 Ble det noe shopping i Stockholm? Du får nyte dagene i hovedstaden! Godværet er tilbake igjen nå så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 19. juli 2014 #1757 Del Skrevet 19. juli 2014 Stockholm er koselig! Gjorde du noe spesielt der eller var det bare shopping og kos? Har jo vært der mye selv siden faren min er derfra. Grattis med ny tlf, da har vi lik Bare ikke knus din sånn som jeg gjorde rett etter jeg hadde kjøpt den. Har du mer ferie eller er det tilbake til jobb neste uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 27. juli 2014 Forfatter #1758 Del Skrevet 27. juli 2014 Så var ferien over Begynner på jobb igjen i morgen. Det har gått så altfor fort! Føler meg ikke helt motivert til å begynne på jobb igjen, men får vel bare bite tenna sammen. Forrige uke var jeg med tre venninner på tur i Rondane, vi sov i telt og gikk turer i fjellet. Ganske utfordrende, både med turene og med været. Været i fjellet skifter virkelig på null komma niks, vi ble flere ganger overrasket av øsende regnvær når det var superdeilig og varmt når vi gikk ut på morgenen. Fikk meg også et saftig jordvepsestikk på turen, som heldigvis begynner å bli bedre igjen nå. Ser ut som det er litt overskyet i dag. Hadde egentlig planer om bading med ei venninne i ettermiddag, men vi får nå se hvordan det blir med været. Ellers har jeg mistanke om at det blir en slapp dag på sofaen ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 27. juli 2014 #1759 Del Skrevet 27. juli 2014 Så flink du er til å gå tur. Jeg har veldig lyst på telt-tur selv. Håper du har hatt en fin søndag og at batteriene er ladet opp til jobb igjen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. juli 2014 #1760 Del Skrevet 29. juli 2014 Åssen er det å være tilbake på jobb etter ferien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå