Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok


Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Gjest Anastasia

Hvordan går det med deg frøken? Virker som du takler kjærlighetssorg 100 ganger bedre enn det jeg gjør. Selv om alle reagerer forskjellig.

Kos deg i helgen, og dra på date om du føler for det :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fullførte andre sesong av OITNB i går, ble faktisk fem episoder i går - fikk omtrent liggesår til slutt :P Blir lenge å vente på neste sesong, men det er en serie jeg virkelig har fått sansen for! Liker hvordan alle karakterene er så veldig forskjellige, og man føler at man blir så godt kjent med dem.

Akkurat dusjet etter trening nå, skal rydde og vaske litt her nå, venter noen venninner hit i kveld på spillkveld. Det blir nok hyggelig. Om jeg får tid, skal jeg også bake blåbærmuffins, ellers blir det i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har jeg vært på date med en fra Tinder. Sitter igjen med VELDIG blandede følelser.

En hyggelig fyr, og jeg synes praten gikk lett, men dårlig tegn at han ville bryte opp etter bare en og en halv time. Greit nok at han har en liten kjøretur hjem, men likevel.

Så jeg tror ikke jeg hører noe mer fra han, og jeg tar nok ikke kontakt selv, selv om jeg godt kunne tenkt meg å treffe han igjen. Grunnen til det er at jeg rett og slett ikke orker en ny avvisning nå, og det blir mer direkte om jeg skulle ta kontakt med han og han må si det, enn at ingen av oss tar kontakt nå.

Det var i alle fall hyggelig å møte en fyr igjen og se at det fortsatt finnes oppegående, greie menn der ute, men når han da sikkert ikke er interessert, er det lett å begynne å tenke på han forrige igjen og tenke på hvor fint det var med ham, alt det fine han sa til meg osv. Og alle de tankene sammen med at det viste seg at han faktisk ikke ville ha meg likevel ...

Jeg skulle ønske jeg kunne vite om jeg faktisk var klar til å begynne å date igjen eller ikke. På den ene siden tenker jeg at jeg fortsatt tenker altfor mye på han forrige og sikkert ikke er over han ennå, og at det da kanskje blir feil å begynne å møte nye, men på den andre siden tenker jeg at det var hyggelig å møte han karen i dag, og at selv om han da kanskje ikke syntes det samme, så kunne jeg tenke meg å fortsette å treffe nye menn og se om det kan være noen det kan klaffe med etter hvert. Men det tar på å date, når man risikerer å bli avvist, og allerede er i en litt emosjonell bølgedal etter forrige avvisning, blir det gjerne enda litt vondere.

Jeg blir rett og slett ikke klok på hva jeg bør gjøre med meg selv og følelseslivet mitt fremover ... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært en litt rar uke dette.

Jeg dro hjem til mamma og pappa på onsdag, på torsdag var jeg i begravelse til moren til en nær venninne. Det var utrolig trist, hun døde veldig brått. Veldig fin seremoni, og godt å se venninna mi, selv om det også var trist og ille. Jeg tenker utrolig mye på henne og familien om dagen, kan ikke forestille meg hvordan det må være å miste en forelder sånn. Det kommer nok til å skje meg etter hvert også, man skal jo helst overleve foreldrene sine, men det er jo ikke noe man kan gå rundt å tenke på til daglig. Må bare ta hver dag som den kommer og sette pris på alle venner og familie som man har rundt seg. Fint å få litt tid sammen med mamma og pappa disse dagene også, har en del dårlig samvittighet for at jeg ikke besøker dem oftere.

Fikk mamma hekta på Quizkampen da, hun som ikke skjønner seg særlig mye på mobiltelefoner og teknologi og slikt :P Men hun elsker quiz og slikt, så det er midt i blinken for henne :)

Blir en rolig helg dette. Jeg skulle egentlig ha middag her i dag, med 4-stjerners-jentene, men det ble avlyst på grunn av dødsfallet. Så i går hadde jeg seriemaraton, har begynt å se på Girls. Nå skal jeg snart ut på en liten joggetur, så har jeg tenkt å bake brød senere i dag, kanskje en liten sushidate med ei venninne mot kveldinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke sett å Girls.. Bra serie?

Planer for helgen?

Ja, jeg liker den! Ikke så spennende som OITNB, men verdt å se :)

Jeg har akkurat spist frokost etter en fin joggetur i sola nå. Skal snart til byen og se etter bryllupsgave, ei god venninne gifter seg neste helg. Blir stas!

Skal egentlig også møte ei venninne til kaffe i byen, men har foreløpig ikke hørt fra henne. I kveld skal faktisk ei venninne og jeg på Sukkerfest :P Siden vi begge er single nå og henger litt på Sukker, tenkte vi "what the hell, det må jo også prøves", så det blir altså lørdagskvelden. Vi har begge lave forventninger og tenker at det sikkert blir superkleint, så får vi heller håpe vi blir positivt overrasket :)

I morgen har jeg en date med en fra Sukker faktisk. En date jeg har veldig lite forhåpninger om, men det blir sikkert hyggelig, virker som en grei kar.

Føler meg litt mer ovenpå igjen etter den siste tidens følelsestull nå! Og det føles bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært på sukkerfest! :laugh: Det var for et par år siden, litt kleint, men uansett en hyggelig fest. Det kleineste var når man fikk utdelt kortene med bilder av beste matcher på og skulle finne dem :fnise:

Kos deg masse, både i kveld og på date :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Venter spent på oppdatering om sukkerfesten* :Nikke:

Det var en morsom fest! Venninna mi og jeg fant fort ei jente og to karer vi hang med, så hang vi med dem hele kvelden, veldig hyggelige folk. På dansegolvet fikk jeg også svingt meg veldig med en fyr, som var sabla god på sving, så det var innmari moro! Resulterte ikke i noe dater eller hook-ups eller den slags, men det synes jeg egentlig var like greit. Alt i alt en morsom kveld! Fikk nok å drikke, så søndagen var litt slitsom. Venninna mi og jeg dro og spiste brunch på Nighthawk, og drakk kaffe i sola etterpå. Skikkelig sommervær i helgen!

Så dro jeg jo på date med han fra Sukker - hyggelig og grei fyr, men vi er nok altfor forskjellige. Fikk melding om at han ville ta meg ut på middag neste helg, men jeg måtte bare avvise ham da, ikke så kult, men han tok det fint. Han fortjener noen bra, det blir bare ikke meg!

Fullt kjør fram til helga nå, og da skal jeg i bryllup! Gleder meg til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Høres ut som en artig fest om ikke annet :) Han du danset sving med, var han fra Valdres tilfeldigvis? Jeg var på date med en gærning fra sukker i fjor som var sånn svingentusiast. Ikke normal i hodet!

Kos deg i bryllup i helga :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en artig fest om ikke annet :) Han du danset sving med, var han fra Valdres tilfeldigvis? Jeg var på date med en gærning fra sukker i fjor som var sånn svingentusiast. Ikke normal i hodet!

Hehe, nei, jeg tror han var fra Oslo, han hadde ikke noe dialekt eller sånn i alle fall! Virka som en OK kar, men ikke min type.

Ble bra bryllup i helga! De ble godt gift, og så fulgte en utrolig god bryllupsmiddag. Ble mye taler og litt dans før det plutselig var på tide å dra hjem. Første gangen jeg er i bryllup i Norge, har bare vært i USA tidligere.

Ellers er det hektisk på jobb om dagen, blir mye overtid. Gleder meg til helg! Får besøk av ei venninne og ei annen venninne av meg fra og med i morgen, de skal bo hos meg til søndag. Blir nok trangt, men koselig på mine 34 kvadrat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig hyggelig helg med besøk. På fredag hadde jeg massasjetime rett etter jobb, med en skravlete, men flink massør. Jeg ble i alle fall helt mørbanka og var dautrøtt på kvelden og også i går.

Ble vors hos meg og en tur ut i går, det var hyggelig, men tror jeg fikk litt for mye å drikke, ble litt i emosjonell ubalanse. Sånn egentlig føler jeg at jeg er kommet over denne idioten, men når man drikker litt, er det lettere å begynne å tenke litt negativt og få utløp for litt følelser likevel ... Jaja, så lenge det går greit i hverdagen, skal jeg være fornøyd.

Besøket dro i to-tida i dag, så jeg har ellers bare slappet av i dag og besøkte ei venninne nå i kveld. Nå blir det senga, blir nok fullt kjør på jobb igjen i morgen. Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har det vært en hektisk uke?

Planer for helgen?

Hektisk uke, ja! Det skjer mye på jobb for tiden, så blir en del overtid. Ukene flyr avgårde, busy på jobb og også på fritiden, har noe som skjer hver helg frem til midten av november :P

Men liker at det skjer ting, har jo sånn sett et rikt sosialt liv, og det er veldig fint :)

I går var jeg på Oktoberfest! Ikke vært på det før, det var moro, ble mye øl. Ble kjent med en del nye folk, som var kjempehyggelig, og ble matchet med en fyr som jeg skal på blind date med om et par uker :P Haha, jeg er i alle fall ikke pyse, det synes jeg at jeg må få si! Snart kan jeg vel gi ut bok om dating , begynner å få en god del erfaring nå :P

Sliten i dag, men i kveld er det pån igjen. Skal på innflytningsfest til en kompis av ei venninne. Nok en sjanse til å møte flere nye folk, siden hun bare kjenner han som skal ha festen, og jeg kjenner ingen. Blir nok en hel del roligere enn i går, det gjør meg isåfall ingenting, denne kroppen er ikke 20 år lenger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Oktoberfest var sikkert gøy. Var det på Chateau Neuf eller? Så spennende med blind date. Du er tøff.

Ha en fin kveld på fest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en uke er over. Snart midten av oktober allerede. Hjelp, tiden flyr.

Tøff du er da.. Jeg har vært på blind date en eller to ganger. Skummelt men litt gøy og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...