Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok


Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Da var nok en arbeidsuke over. Planer for helga?

Ja, hurra for helg!

Det ble lugnt i går, middag og film hos ei venninne. I dag har jeg trent og fått kjøpt meg støvsuger :P Middag med venninner i kveld, sikkert litt vin også, men blir nok rolig.

5 uker til jul nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hjemme igjen etter en helg i hjembygda :) Mammas pizza på fredag, nachos og film med jentene i går, og i dag var jeg på barselsbesøk hos ei venninne som fikk bebis for fire uker siden. Avslappende og sosial helg, akkurat sånn det bør være!

Hjemme hos mamma og pappa lavet det ned i dag, skikkelig store snøfiller. Og her i Oslo var det bare regn og grått og trist ... Spørs vel hvor mye snø det blir til jul!

Ser ut som at det blir en ny hektisk uke nå. De fire ukene som er igjen til jul kommer til å fly avgårde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Høres ut som du har det så koselig når du er i hjembygda :)

Er alltid digg å komme hjem til mammas mat, da.. Skal du ha noe fri framover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene har gått i ett her i det siste. Jeg merker at jeg kanskje er i en liten bølgedal når det gjelder motivasjon på jobb akkurat, kanskje ikke såpass at jeg driver og ser meg om etter noe annet ennå, men med mye overtid, mye ansvar og mye stress og prosjekter, uten at jeg synes jeg ser så mye i form av belønning for at jeg jobber så hardt, så blir man jo kanskje litt demotivert. Jeg vet jo at jeg ikke akkurat har så god lønn, og da føles det litt som at jeg strever mye uten å få så veldig mye igjen for det. Men får se det an, det ser ut til at det begynner å roe seg litt nå, så det kan vel hende at det føles bedre snart.

Godt det nærmer seg jul i alle fall! Bare snaue tre uker igjen til jeg tar juleferie, skal ha fri 22., 23, og 2. januar, samt at vi jo har stengt 24. og 31. Så litt fri blir det da.

Nå skal jeg snart ut på tur med ei venninne, selv om det er mørkt og trist ute, blir det nok godt å komme seg ut litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Og vips var det bare fem arbeidsdager igjen til juleferie. Gleder meg noe helt vilt til det, blir godt å komme hjem til mamma og pappa og bare slenge meg på sofaen, spise god mat og godteri, se julefilmer og bare slappe av.

Denne helga har jeg tatt det helt rolig, etter julebordet forrige helg har det ikke fristet så mye med alkohol. Så jeg har slappet av masse, trent, kjøpt julegaver og hengt med gode venninner. Og bakt lussekatter. Og spilt HayDay. Er jo helt hekta!

Nå skal jeg pakke inn julegaver, støvsuge og vaske litt, så blir det nok senga om ikke så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du fri hele jula eller må du jobbe i romjula?

Skal jobbe 29 og 30. Regner med det kommer til å være ganske greit, mange kunder som har stengt i romjula, så tror det kommer til å være ganske rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, er ferdig med alle julegaver! :)

Kjennes riktig bra, nå kan jeg bare slappe av helt frem til jul.

Har begynt å hoste litt da, det er ikke bra ... Men skal drikke masse te og spise c-vitaminer, så håper jeg at jeg klarer å stagge det. Pleier å gå seg til! Har *bank i bordet* ikke hatt en sykedag fra jobb på over to år, rent bortsett fra den ene dagen i fjor da jeg måtte operere tanna mi. Ellers null sykdom. Det er jeg stolt av, og det vil jeg at skal fortsette!

Bare to dager igjen til juleferie nå, gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!! Jeg mangler 1 gave, så er jeg ferdig.

Har det vært en hektisk uke på jobb?

Godt at det bare er 2 dager igjen til juleferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt god jul ja! :)

Jeg er hjemme igjen i byen igjen etter en uke hos mamma og pappa. Det har vært veldig koselig og veldig avslappende. Fikk fine julegaver også! Men har spist altfor mye, nesten bare ligget på sofaen og er kjempeoppblåst :( Blir bra å komme inn i sunne vaner snart! Men først er det jo nyttårshelg ...

Skal jobbe i morgen og tirsdag, men satser på det blir rolig så jeg kan gå hjem kl. 15. Så har jeg fri til neste mandag igjen, da begynner (dessverre) hverdagen igjen for fullt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår til alle! :)

Var på en veldig morsom fest i går med ei venninne og hennes kolleger. Danset masse og snakket med masse hyggelige folk, dro vel hjem sånn i fire-tida, men jeg hadde egentlig ikke lyst, var en av de festene jeg hadde masse energi og kunne holdt på til tidlig morgen! Blir jo 30 nå i år, men ingen skal klandre meg for at jeg ikke fortsatt kan feste i alle fall :P

Kjennes litt tyngre ut i dag, har pendlet mellom sofa og seng i dag. Sliten! Men var verdt det.

Heldigvis har jeg fri i morgen også, så da kan jeg ta oppvask og rydding da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Igang med hverdagen igjen nå. Det kjennes greit, men det virker lenge til påske og fri igjen! Tar muligens noe ferie før den tid, har overført et par uker fra i fjor, så må ta ut minst 5 uker ferie i år. Men får se, gidder ikke ta ferie uten grunn heller.

Kjenner meg litt småpjusk i dag, har hostet mye og det klør i halsen. Men jeg er jo aldri sjuk, og det vil jeg at det skal fortsette med. Så jeg spiser hvitløk og drikker te for harde livet, så håper jeg det gir seg fort.

Blir nok snart senga, i sted sovnet jeg sittende rett opp og ned i sofaen, med hendene på hodet (vanlig avslappingsstilling for meg), og med PC-en på fanget og TV-en på ... Sovner ganske lett, ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Misunner deg all ferien din altså. Jeg går jo i minus hvert år nesten, siden jeg reiser så ekstremt mye. Har du lagt noen ferieplaner i år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...