Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok


Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Blei dumpa i går :(

Søren altså, nå begynner jeg å miste troen på kjærligheten. Vi hadde det jo så utrolig fint sammen, har aldri følt meg så vel med noen mann noen gang, og etter at jeg hadde datet et 20-talls personer uten at det klaffet med noen, før jeg så endelig møter mannen med stor M, så hadde jeg endelig fått litt troen på at det kanskje var noen for meg også. Og når det ikke engang funker da, når skal det da funke? :(

Jeg så egentlig for meg at dette kunne være det store.

Hadde datet i ca. 3 måneder da jeg tok opp temaet, "tenker du at vi er et par nå, eller hva tenker du?, og da visste han ikke helt hva han skulle si. Han var jo tydelig usikker, men ville at vi skulle fortsette å treffes. Burde vel kanskje skjønt det allerede da, men vi møttes et par ganger etter det før han ga meg på båten nå i går.

"Ikke klar for et forhold", altså, eller som jeg leser det, "Ikke klar for et forhold med deg", aka "Ikke interessert nok". Og siden vi har hatt det så fint som vi har så lenge, han har sagt mye fint til meg og vært kjempesnill og god, så er det ekstra vondt å få den beskjeden nå, etter at han har virket såpass investert så lenge ...

Han har ikke hatt noen lange forhold før, lengste var vel rundt 4 måneder (som jo er omtrent det vi har holdt på nå ...), så jeg vet ikke om fyren bare har vært singel altfor lenge og generelt har vanskelig for å forplikte seg.

Så det gjør vondt nå, jeg hadde fått følelser og så for meg en fremtid med denne mannen. Heldigvis har jeg helt fantastiske venner som jeg kan ringe når som helst, kommer på besøk og holder rundt meg når den verste hulkingen står på. Uten dem hadde jeg vært ingenting nå.

Jeg vet jo det vil gå over, men tror jeg må holde meg unna mannfolk og dating en periode, selv om jeg har så innmari lyst på en kjæreste.

Uff, det er kjipt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ånei.. Det var trist å høre!! Godt å ha venner som stiller opp! Ikke gi opp håpet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Å nei, det var utrolig trist å høre! Jeg er vel den som har blitt dumpet mest i hele verden så vet så altfor godt hva du går gjennom nå. Du fortjener bedre enn som så, når han er så vinglete så er det ikke noe å satse på. Synd han ikke kunne sagt noe før, når dere har datet noen mnd.

Kos deg med noen chick flicks, gode venninner og noe godt i kveld da :hug: Det hjalp hvertfall meg gjennom det verste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg kjenner at det går litt bedre dag for dag. Fikk fylt helgen med vennesamvær, og selv om tårene satt løst, gikk det jo nokså greit. Følte jeg hadde en dårligere dag i går igjen, måtte svelge unna tårene flere ganger på jobb. Hjalp jo ikke at det var så dårlig vær heller.

I dag fikk jeg synsforstyrrelser på slutten av dagen, noe som betyr nært forestående migreneanfall for meg (selv om jeg tror jeg ikke har hatt det på borti 10 år og trodde jeg kanskje hadde vokst det av meg ...), så da dro jeg hjem og la meg. Fikk sovet litt, men drømte dessverre om han ... :( Kjennes bedre i hodet nå, men føler meg utmattet og sliten i kroppen. Har fått spist greit i dag faktisk, har hatt forferdelig dårlig matlyst siden tirsdag forrige uke, da jeg begynte å merke at noe ikke stemte mellom oss. Gikk på vekta i dag tidlig, og så lite har jeg vel ikke veid på minst fem år ...

Så det går mye opp og ned fortsatt, tenker mye på han og så fint vi hadde det. Egentlig har jeg bare lyst til å begynne datingen igjen, komme meg opp på hesten igjen og fortsette jakten på han som faktisk er riktig for meg, men vet ikke hvor lurt det er, når jeg sikkert kommer til å sammenligne alle jeg møter, med han ...

Huff, det er ikke lett, og jeg vet jo at det eneste som hjelper på dette, er tid. Skulle bare ønske jeg kunne spole frem tiden ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Virker som du takler dette mye bedre enn jeg ville gjort Vofsi! Syns du er utrolig sterk :hug:

Men ja, tid er svaret her. Jeg er jo fortsatt lei meg etter 1,5 år.. og jeg sammenligner også alle med exen.

Du får kjenne litt på det, om du er klar til å date igjen eller om du heller skal fokusere på andre ting.

Som Leona Lewis synger: "It will all get better in time"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med deg?

Tja, vet ikke helt hva jeg skal si. Blir feil å si det går bra, men greit kan du vel kanskje si. Er jo ikke sånn at jeg bare griner og griner om dagen, selv om det kommer noen tårer daglig fortsatt.

Nå for tiden kjenner jeg kanskje mer at jeg generelt har det greit, men at jeg bare kjenner en slags tristhetsfølelse i kroppen. Klarer liksom ikke helt å se gleden i ting for tiden. Men det er vel sånn som hører med. Jeg er mer irritabel og negativ enn jeg pleier å være, men det er heldigvis noe i alle fall de nærmeste vennene mine forstår og vet at jeg kommer til å slutte med etter hvert.

Det som jo er positivt, var at det aldri var noen stor omveltning i livet mitt da jeg begynte å treffe han, jeg møtte han jo bare 1-2 ganger i uka og levde mitt liv som vanlig ellers. Sånn sett er det nok lettere å komme tilbake til der jeg var før jeg møtte han.

I går lastet jeg ned Tinder og aktiverte profilen min på Sukker igjen, selv om jeg kanskje har litt blandede følelser for det. Akkurat nå for tiden føler jeg meg nokså bitter på menn, og jeg driver sikkert bare og sammenligner alle jeg ser med han. Jaja, det er jo bare å slette/deaktivere igjen om jeg finner ut at jeg er langt fra klar for det.

Lite planer for helga. Jeg har mest lyst til bare å sitte inne og glane på filmer, så det blir nok en del av det i alle fall. Kanskje møte en venninne i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au, dårlig dag i dag. Ble mye tårer både i går og i dag, vet ikke hvorfor, kanskje jeg bare har hatt mer tid til å tenke nå i helga.

Jeg tenker veldig mye på så fint vi hadde det sammen, jeg klarer ikke å tro på at jeg kommer til å få det like fint med en annen mann, alt var bare så riktig og ting skjedde i helt riktig tempo og jeg har aldri hatt det så fint og avslappet med noen mann før. Det er vondt å tenke på. Han sa så mye fint og gjorde så mye fint, husker jeg fikk roser av han da han kom på middag her første gang, og jeg smeltet jo helt. Det var jo så mye som tydet på at han var interessert i meg, men når jeg så nevnte ordet forhold, stakk han jo med halen mellom beina. Synes det er veldig vanskelig å forstå, men mannen har jo ikke hatt noe seriøst forhold før, så han vet vel kanskje ikke helt hvordan jenter er skrudd sammen og at det faktisk er helt vanlig at hun får følelser etter 3 måneder med jevnlige og fine møter ... Fader ass, dårlig gjort ikke å si fra før når han tydeligvis ikke følte det samme etter så lang tid.

Jeg hadde håpet og kanskje også trodd at ting skulle kjennes nokså greit igjen etter en ukes tid, siden vi jo bare møttes i 4 måneder og det heller aldri ble noe forhold ut av det, men følte jeg fikk litt tilbakefall i går og i dag. Venninna mi sier at jeg er ganske streng med meg selv som forventer det, at det ikke er rart at jeg fortsatt har det tungt, og det har hun sikkert rett i.

Det er bare så innmari slitsomt og tungt og vondt å ha det sånn og tenke og gruble så mye, vil bare at tiden skal gå fort fremover og jeg kan komme meg over dette her, selv om det kjennes vanskelig nå.

Skal snart ut og gå en lengre tur med ei venninne nå, kjenner det er godt å komme seg ut litt, selv om jeg ofte kjenner jeg ikke har energi til annet enn å ligge hjemme på sofaen og se filmer eller bare gråte. Men det blir nok ikke mye bedre av bare å ligge hjemme og ha det vondt, så jeg er jo glad for at jeg har gode venner som tar meg med ut på ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

I know the feeling, for å si det sånn! Man sitter igjen med masse spørsmål og tanker etter et brudd. Får du til å spise? Gå turer, trene?

Husker at jeg ofte gikk tur og hørte på min Girlpower-spilleliste på ipoden og bare gikk og gikk.. var også flink til å pleie meg selv, ville jeg ha burger eller spise middag ute så gjorde jeg det.

Du har ikke hørt noe mer fra han daten heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så leit at det skar seg :( du må bare tviholde på tanken om at du møter noen som er bedre for deg. Han er jo tydeligvis ikke verdt det når han ikke hadde guts til å avslutte det på en ordentlig måte en gang.

Håper du har hatt en fin helg og at ting går bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes fortsatt ting er ganske bajs, men det går da noen dager uten at jeg griner innimellom i alle fall. Skriver med et par på Tinder innimellom, men merker jeg er veldig "mannefiendtlig" om dagen, tror ikke jeg skal møte noen med det første i alle fall.

Er heldigvis nokså opptatt om dagen, så får ikke så altfor mye tid til å tenke i hverdagen. Verre på kveldene når jeg skal legge meg, da kommer tankene.

Har begynt å se på Orange Is The New Black på Netflix, da. Noe å fylle ledig tid med, i alle fall. Aldri vært noe serieperson, og jeg kommer nok aldri til å bli det, kan gå ganske lang tid mellom hver gang jeg ser en episode, men er greit tidsfordriv når man ikke har så mye bedre å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva synes du om OITNB?

Liker den godt! Har sett ferdig første sesong nå. Det er veldig mye lesbiske greier, da, kanskje litt uvant for meg, men liker godt hvordan serien portretterer de forskjellige personlighetene og hva slags bakgrunn de innsatte har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

OITNB er genialt :) Mye lesbeshow men underholdende likevel. Kan anbefale serien Being Erica også, den er ikke på Netflix men du kan streame den. Også tror jeg den går på Tv2 zebra eller noe i helgene. Handler om en jente som har datingproblemer etc. Hjalp meg mye da jeg var på det verste med kjærlighetssorg.

Rolig helg på deg frøken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvveis i uka allerede, bra det snart er helg igjen. Forrige helg ble rolig, og det blir denne også. Skal ha spillkveld med venninner på lørdag, det blir nok en del vin, men blir nok ingen heisatur.

Ellers skal jeg kanskje møte en fra Tinder på søndag. Merker at jeg har litt blandede følelser. Må si jeg fortsatt tenker mye på han forrige, men han svinner vel litt og litt fra minnet, og det går nå til og med flere dager mellom hver gang jeg feller noen tårer. Så det er jo bra at jeg på den måten har kommet meg videre, men jeg er ikke sikker på hvordan det blir å begynne å møte andre, jeg frykter at det blir mye sammenligning med han forrige. Uansett har jeg vel ikke så mye å tape på det, da finner jeg ut om jeg er klar for det eller ikke, så får jeg ta ting deretter.

Blir nok mye opptatt fremover, fant ut at det skjer noe hver eneste helg i september, og tre helger i oktober er holdt av også. Kjekt at det skjer ting, men jeg regner med å ha en og annen dag å slappe av på innimellom også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt med helg? Sikkert litt deilig med rolig helg men jeg skjønner at det er litt bedre å være busy fordi da tenker du ikke så mye på han. Ikke tenk å vite man skal gjøre. Om han bare skal prøve å date igjen eller vente litt. Men det må du nesten vite selv. Du finner fort ut om det føles riktig eller ikke.

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...