Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok


Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hjemme igjen etter et par dager i hjembygda hos mamma og pappa. Godt å slappe av litt og spise mammas mat. Fikk lammelår på lørdag, og det er noe av det beste jeg vet. Mmmm, nam lam!

I dag har jeg gått tur med et par venninner og ellers nytt påskesolen.

Godt det er fri i morgen også! Håper kanskje jeg skal få en ny date igjen i morgen, hvis ikke skal jeg nok gå en tur og ellers bare slappe av. Kanskje vaske litt her ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du har hatt noen fine dager hjemme. Du får nyte siste feriedagen idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodmer:

Tror jeg jammen meg er i ferd med å bli litt betatt! Kryss i taket, det skjer ikke ofte hos Vofsi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Love is in the air! Var du på date?

Møtte han igjen mandag ja, det var så utrolig koselig! Merker jeg har dårligere konsentrasjon om dagen, sover dårlig og har dårlig matlyst. Typisk hvordan det pleier å være ...

Nå skal han snart på ny jobbperiode, men jeg satser på at han kommer på middag onsdag til uka. Og da blir det nok ganske utvilsomt overnatting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag igjen! Men bra at helgeværet har holdt seg. Blir vel dårligere igjen i morgen ...

Var en veldig bra helg! På lørdag sprang jeg Sentrumsløpet, og jeg er ganske fornøyd med resultatet, ikke at tiden var så bra, men jeg klarte å jogge hele runden, så det er jeg fornøyd med :)

På kvelden var jeg innom en bursdagsfest før jeg dro til noen venninner og drakk litt, holdt ut til rundt kl 3, på tross av en mil i beina fra før på dagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det kaldere igjen. Men tok meg en kjapp joggetur etter jobb, selv om den ikke ble særlig lang - kjenner fortsatt mila fra lørdag i beina :P

Så digg med en fridag på torsdag. Angrer egentlig litt på at jeg ikke har bedt om fri på fredag, det hadde vært enda diggere.

Joda, det blir middagsdate hos meg i morgen :) Jeg kjenner jeg begynner å bli nervøs igjen! Men det var jo veldig veldig koselig sist, så jeg håper det blir det i morgen også ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg med hjemmedate ikveld!! :biggrin:

Bajs, det ble ingen date i går, fikk melding av han på morgenen, han var blitt syk :( Ble så klart skuffa, men han lurte på om vi kunne ses senere denne uken, så derfor blir det lørdag i stedet!

Begynner fort å tenke at "tja, er han egentlig syk, eller fikk han kanskje et bedre tilbud i kveld?", men det nytter jo ikke å tenke sånn, han ville jo uansett se meg igjen. Er bare så veldig mye usikkerhet og tanker knyttet til alt dette her! Og når man ikke har så gode erfaringer med mannfolk fra før, er det lett å tenke det verste. Slitsomt, men får bare prøve å slappe av og ta det som det kommer.

Godt med en fridag i dag! Jeg sov til nærmere ti, nå har jeg nettopp spist frokost og sitter med kaffekoppen. Ingen spesielle planer i dag, muligens lunsj med noen venninner og treffe en annen venninne senere i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at du tenker sånn men prøv å la være. Det gjør det ikke bedre å tenke sånn. Håper dere får en hyggelig date i helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Tviler på han hadde foreslått en ny date om han ikke var interessert! Tro meg, dette kan jeg alt om :)

Kanskje han hadde spist en dårlig curry og var dårlig i magen hehe. God helg hvertfall! Og kos deg på date i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan var daten?

Veldig veldig koselig :rodmer:

Han hadde til og med roser til meg! Smeltet litt av det, ja.

Retten jeg lagde, ble ikke helt vellykket, men smaken var god, og det er jo det viktigste :P

Og ja, han overnattet ;)

Ser ut til at vi ses til helga igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig veldig koselig :rodmer:

Han hadde til og med roser til meg! Smeltet litt av det, ja.

Retten jeg lagde, ble ikke helt vellykket, men smaken var god, og det er jo det viktigste :P

Og ja, han overnattet ;)

Ser ut til at vi ses til helga igjen :)

Sååååå koselig da!!

Godt å høre at dere hadde en fin kveld sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...