Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok


Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

I kveld er det ny 4-stjerners middag :) Fireretters denne gangen, jeg gleder meg veldig! Vi har det alltid veldig moro på disse middagene våre :)

Vi har foreløpig bare hatt en sesong av middagene. Blitt snakk om å ha en runde til men ikke sikkert enda.

Glad i snø? Og stå på ski?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brrrrrrr, kaaaaldt! Sitter under pleddet og fryser. Tror jeg må ha meg en kopp te å varme meg på snart.

Liker ikke at det er blitt så mye kaldere, synes våren kunne komme snart jeg ... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, snø er vel bedre enn regn. Men jeg blir så suuuur når jeg må gå ute i snøstorm og kald vind.

Uka har vært greit, men er en del å gjøre på jobb om dagen. I morgen kveld skal vi ha nyttårsfest (hadde ikke julebord), det blir sikkert gøy. Ellers har jeg planer om en rolig helg. Kanskje låne ski av en venninne og prøve meg på ski på søndag. Skal se om de passe først, men satser på det. Har ikke gått på ski på sikkert 15 år, så det kan jo bli spennende! Likte det ikke spesielt da, men det var jo i den typiske tida på barneskolen da man hadde skidager, noe jeg ikke hadde sansen for i det hele tatt. Kan jo hende det er litt annerledes nå, når man er voksen og heller ser det som en koselig trimtur :)

Fikk for øvrig en oversikt over overtidssaldoen min per desember. Jeg hadde da nesten 179 overtidstimer til gode ... Så jeg skal få 140 timer utbetalt i februar/mars, resten sparer jeg til fridager, tenker jeg. Kjekke penger det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble det noen skitur på deg?

Ja, faktisk! Og etter over 15 år av skiene var det nokså uvant, men det gikk greit. Verst var det i nedoverbakkene, ble litt knall og fall der. Og hele verden var jo ute i Oslo-marka i dag, så det var jo folk, unger og bikkjer overalt.

Bortover og oppover synes jeg imidlertid det gikk veldig fint. Så om jeg ikke investerer i egne ski helt ennå tenker jeg at jeg sikkert godt kan bli med på flere turer med lånte ski i alle fall.

Dusj og middag ventet da jeg om hjem, og nå har jeg fått i meg en schwær kopp kakao med marshmellows. Kvalm nå ja ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kaaaald. Må snart fikse meg en kopp te.

Har så innmari onsdagsfølelse i dag. Tenkte jeg skulle se på Luksusfellen i kveld, men da får det vente til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kaaaald. Må snart fikse meg en kopp te.

Har så innmari onsdagsfølelse i dag. Tenkte jeg skulle se på Luksusfellen i kveld, men da får det vente til i morgen!

Men det er tirsdag og det betyr at det er Grey's på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er tirsdag og det betyr at det er Grey's på tv.

Ikke for en vofs som snart skal legge seg for å trene tiiiiiidlig i morgen ....

Jeg har helt ærlig falt av Grey's. Det ble såpass mange episoder jeg ikke fikk sett, så da orket jeg ikke å komme innpå igjen. Og etter den derre sang-/musikalepisoden synes jeg det egentlig ble litt småteit ...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, den episoden var klein! Jeg ser Grey's på Viaplay jeg da, og tar opp de nyeste episodene siden Viaplay bare har til 9.sesongen. Blir episodene for dumme eller uinteressante må jeg innrømme at jeg skipper litt da. Synes serien har tapt seg voldsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grey's var så bra da det startet, men jeg falt av for flere sesonger siden. Hvorfor skal alle kule serier absolutt ødelegges :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grey's var så bra da det startet, men jeg falt av for flere sesonger siden. Hvorfor skal alle kule serier absolutt ødelegges :sukk:

Fordi når en serie blir superpopulær så må man melke så mye man kan ut av den. Man kan jo ikke avslutte en serie så lenge den er kjempepopulær, men samtidig er det begrenset hvor mye nytt og spennende man kan komme opp med også uten at det minner om gjenbruk eller ved å stjele ideer fra andre serier. Så blir manusforfattere, producere og skuespillere lei, de får andre tilbud etc. fordi de spiller i en superpopulær serie og dermed er trekkplastere for filmer og andre serier, også faller hele greia gradvis fra hverandre. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg irriterte meg over at Veronica Mars ble borte etter sesong 3, men egentlig ser jeg fordelen med det :fnise: Og helt enig i det du skriver, jeg bare fatter ikke at det er mulig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg irriterte meg over at Veronica Mars ble borte etter sesong 3, men egentlig ser jeg fordelen med det :fnise: Og helt enig i det du skriver, jeg bare fatter ikke at det er mulig :P

Jeg likte Veronica Mars! Synes ikke den tapte seg så veldig egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så har jeg enda klatret litt på jobb. Jeg er nå blitt teamleder for teamet jeg er i. Skal sies at det foreløpig bare er meg og ei til på teamet, men jeg har nå overordnet ansvar for prosjektene og kundene våre. Så det er jo gøy! Det betyr jo sikkert enda mer å gjøre og enda mer overtid, men da kan jeg også delegere litt mer, og heller prøve å fordele eventuell overtid på oss to.

I kveld har jeg hatt besøk av ei venninne, vi lagde søtpotetsuppe. Nam altså, så godt!

Oppskriften ligger ute på matprat.no og anbefales virkelig.

Akkurat gått tur nå, og låra mine er kaaaalde. Blir te nå snart, så tror jeg faktisk ikke det går så innmari lang tid før jeg legger meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte Veronica Mars! Synes ikke den tapte seg så veldig egentlig?

Nei, men er stygt redd for at den hadde gjort det om de hadde fortsatt ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...