Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok


Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Nok en helg er over. Denne helgen hadde jeg ei venninne på besøk på fredag, med taco og Idol. Bare slang oss på sofaen og slappet av, liker at jeg har venner som jeg kan bare være helt avslappet med, som ikke krever noe som helst ekstra energi :)

Så var det hyttetur på lørdag, ei venninne som fylte 30 forrige uke som arrangerte. Veldig koselig! Smådårlig vær da, regnet en god del.

Denne uken kommer vel også bare til å fly, bare i dag og fredag jeg ikke har planer (foreløpig).

Blitt kaldt ute, synes jeg, må nok gå til innkjøp av te og supper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hatt en fin helg?

Fin helg, ja! Bursdagsfeiring for to gode venninner på lørdag, og i går var jeg på John Legend-konsert i Spektrum. Flink kar, det der!

Kjennes dessverre ut som jeg har begynt ei skikkelig helvetesuke på jobb nå ... Siden jeg hadde planer i kveld, måtte jeg gå tålelig tidlig i dag, men i morgen er det kundemøter og leveringer og gudene vet hva, tror jeg bare må satse på å komme tidlig og gå sent. Gleder meg til et par dager fri i forbindelse med helga om to uker, da reiser jeg til Trondheim og besøker broren min og hans familie, og først og fremst henge litt med nevøen min, som er 1 år i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, John Legend! Jeg var på flere av konsertene hans før han ble kjent, men jeg har alltid vært skeptisk til lyden på konsertene i Spektrum, så jeg valgte å la være. Tror heller ikke at Spektrum kan komme helt opp til følelsen av å stå 2-3 m unna scenen på Rockefeller eller Sentrum Scene :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner det er høst om dagen, særlig nå som det regner så iltert ... Frister lite å være ute og gå tur eller slikt på kveldene, sofaen med te frister mye mer :P

I dag tidlig var jeg hos tannlegen, måtte ordne opp noe etter en operasjon jeg hadde i ei tann i desember - 1350 kr rett fra kontoen ... Fytterakkern, at det skal være så himla dyrt.

Sliten i kveld, så bare ligger på sofaen. Vært mye å gjøre på jobb disse dagene, og jeg kjente at jeg faktisk ble litt sliten etter tannlegebesøket - er jo faktisk ikke bare bare å gape høyt i 45 min med bedøvelse og alskens i kjeften!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, John Legend! Jeg var på flere av konsertene hans før han ble kjent, men jeg har alltid vært skeptisk til lyden på konsertene i Spektrum, så jeg valgte å la være. Tror heller ikke at Spektrum kan komme helt opp til følelsen av å stå 2-3 m unna scenen på Rockefeller eller Sentrum Scene :laugh:

Ja, det var en fin konsert, men blant annet savnet jeg storskjerm - skjønner ikke helt hvorfor de ikke hadde det, når vi satt såpass langt oppe og borte fra scenen, var det ikke så lett å se den lille karen! Kan tenke meg det hadde funket bedre på Sentrum Scene, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er enda en arbeidsuke over. Og bare 2 mnd igjen jul. Begynt med julegaver?

Planer for helgen?

Jommen er det bare to måneder igjen til jul, ja. Niks, har ikke begynt med gaver, men tenker jeg begynner snart, greit å slippe unna verste julestria :P

Var på date i går, med en jeg ble satt opp med av kjæresten til ei venninne av ei venninne. Andre gangen jeg møter han, og det var veldig hyggelig, men jeg er ganske så sikker på at jeg bare klarer å se han som en venn - vi har mye til felles og jeg har det veldig hyggelig med han, men det er liksom bare ikke noe mer! Det er jo synd, men sånn er det. Jeg kunne imidlertid godt tenke meg å ha han som venn, siden vi har så mye til felles, men jeg vet ikke om han er interessert i det. Jeg fikk melding av han nå i dag tidlig, jeg tror kanskje han er mer interessert i noe annet enn det jeg er. Så jeg får vel bare si det som det er, så får vi se.

Det blir nok en god gåtur med ei venninne i dag, før hun kommer til meg på middag og vi skal på en fest med kolleger av henne senere i kveld. Har tenkt å lage kyllingfilet med blåmuggost og bacon, fikk det hos ei venninne for en stund siden, og det var bare så fantastisk godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med konsert :) Hehe den lille karen, var han så liten altså? Skjer det noe gøy i helgen?

Han var jo liten fordi vi satt så langt borte fra scenen! :P Hvor høy han egentlig er, vet jeg ikke, men er nok en vanlig gjennomsnittlig høyde på han i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var jo liten fordi vi satt så langt borte fra scenen! :P Hvor høy han egentlig er, vet jeg ikke, men er nok en vanlig gjennomsnittlig høyde på han i alle fall :)

Han er ikke voldsomt høy heller, 1.74 eller 1.75, så litt under den norske gjennomsnittsmannen. :)

Dagens middag hørtes veldig god ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare to dager igjen på jobb nå, så tar jeg meg en langhelg i Trondheim :) Skal besøke nevøen min på ett år! Også broren min og samboeren hans da. Men blir nok ikke tvil om hvem som blir i sentrum :P

Gleder meg også til å se igjen noen gode venninner fra da jeg studerte i Trondheim. :)

Ei annen god venninne fikk baby i dag :)

Veldig koselig altså! Samtidig kjenner jeg litt på at jeg føler jeg begynner å få litt hastverk om det skal bli så jeg noen gang skal bli mor. Ikke at jeg egentlig kan si at jeg 100 % sikkert vil det, har jo aldri vært i et forhold som har vært langvarig nok til at jeg har kjent på om det er riktig eller ikke. For isåfall skal det stå en bra og trygg mann ved min side, ellers blir det garantert ikke noe.

Mistenker at det blir hund først, deretter unge. Uvisst om det blir mann eller hund først :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Kos deg i Trondheim! Du er ikke den eneste som føler barnepresset. Men det kommer aldri til å skje for min del siden ingen menn vil ha meg så..

Satser på hund :) De er hvertfall trofaste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra T-town! En kjedelig og lang togtur hjem riktignok. Ikke nok med at toget var forsinket med 30 min, men sånn omtrent 10 min før toget gikk, oppdaget jeg at jeg ikke hadde telefonen min. Lette febrilsk i lommer, veske og i bilen, men den var ikke der, så jeg måtte bare reise uten. Hadde imidlertid vært på butikken en tur rett før vi dro, så broren min dro rett dit etter han hadde kjørt meg, og der var den sannelig. Fikk beskjed om det straks jeg var hjemme igjen og på nett. En gutt som hadde funnet den ute og levert den der. Takk og lov for at det fortsatt finnes ærlige, snille folk! Men det ble en kjedelig togtur uten mobil, var bare et blad og noen skravlete gamle damer i setene bak meg som underholdt meg :P Uansett veldig veldig veldig glad for at telefonen er funnet og i god behold!

Ellers var det en veldig koselig helg. Helt objektivt, altså - jeg tror nevøen min må være verdens søteste unge! :)

Han er bare så utrolig blid og smiler og ler og tuller, helt herlig, altså. Har vært heldig med han!

Var også veldig koselig å se ei av mine beste venninner igjen, som bor i Trondheim. Vi ses ikke så ofte og snakkes bare innimellom på Face, men er alltid utrolig koselig å henge med henne igjen - gammelt vennskap som ikke ruster!

Har heldigvis fri i morgen også. Ingen store planer, men tror jeg kanskje skal få gjort litt husarbeid og kanskje bakt litt. Godt med enda en dag fri før jeg skal på jobb igjen i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt å høre at det var en bra tur. Lenge siden jeg har tatt toget dit nå. Men jeg må alltid ha med meg bok, blader og nettbrett.

Utrolig kjedelig å glemme mobilen.

Nyt fridagen din! Digg med kort arbeidsuke da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hatt en fin helg?

Bra helg ja! Fredag var jeg ute med en haug venner, ei venninne som leverte doktorgraden sin på fredag, så det måtte jo så klart feires :) Lørdag hadde jeg spillkveld her hos meg, såpass moro at jeg nesten var sengeliggende i går, men kom meg opp for å få tatt oppvasken og møtte noen venninner til lunsj på kafe.

Etter kort uke forrige uke var det litt tungt å begynne på jobb i dag og vite at det er fem arbeidsdager til helgen igjen ... Men så fant jeg ut at det er bare 6 uker til jul, som kommer til å gå svinkjapt unna! Jeg skal ha et par fridager i jula, gleder meg allerede til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...