Gå til innhold

Hvorfor er FRIVILLIG prostitusjon dårlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop28

Vi snakker jo om frivillig prostitusjon her. Da er det ikke noe tyngre med plikt her enn i en hvilken som helst annen jobb der man er forpliktet til å levere. For eksempel en frisør som er forpliktet til å levere hårfrisyre som avtalt og betalt for.

Prostitusjon er en jobb.

Jobb = plikter

Hvorfor drar du inn frisører. Man har ikke sex med frisøren.

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi de velger å tråkke seg selv ned i gjørma. Man velger å framstille seg selv som et kjøttstykke.

Det er sånne som deg som tråkker folk ned i gjørma.

Prostitusjon er en jobb.

Jobb = plikter

Hvorfor drar du inn frisører. Man har ikke sex med frisøren.

Er du dum eller bare later du som? :lete:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Det er sånne som deg som tråkker folk ned i gjørma.

Er du dum eller bare later du som? :lete:

Er det du som bare er dum eller later du som?

Hvordan kan du sammenligne den uskyldige tingen frisører gjør for kundene sine med det prostituerte plikter å gi sine kunder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prostitusjon er en jobb.

Jobb = plikter

Hvorfor drar du inn frisører. Man har ikke sex med frisøren.

Det er mykere overganger mellom jobber, plikter, hobbier og fornøyelse enn du tror.

Mange velger å gjøre hobbien til sitt yrke. F.eks dataspillutviklere og fotografer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du sammenligne den uskyldige tingen frisører gjør for kundene sine med det prostituerte plikter å gi sine kunder?

Tror du at prostitusjon foregår omtrent slik: ved at den prostituerte sier til kunden at "her er kroppen min, misbruk den som du vil i ca 1 time"?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Tror du at prostitusjon foregår omtrent slik: ved at den prostituerte sier til kunden at "her er kroppen min, misbruk den som du vil i ca 1 time"?

De gjør vel det kunden tenner på. Og hvordan kan hun vite om kunden ikke har syke fetisjer som faktisk kan være farlige? Og som han krever fordi det er det han tenner på og at han da nekter å betale med mindre han får dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anuket

De gjør vel det kunden tenner på. Og hvordan kan hun vite om kunden ikke har syke fetisjer som faktisk kan være farlige? Og som han krever fordi det er det han tenner på og at han da nekter å betale med mindre han får dette?

Den prostituerte velger selv om hun faktisk vil gjennomføre de forespørslene en kunde har, her går jeg ut ifra at man er en frivillig prostituert. Og de velger ofte å takke nei til "syke" forespørsler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gjør vel det kunden tenner på. Og hvordan kan hun vite om kunden ikke har syke fetisjer som faktisk kan være farlige? Og som han krever fordi det er det han tenner på og at han da nekter å betale med mindre han får dette?

Samme problematikk gjelder vel med ons, og i andre forhold. Trikset er kanskje å skaffe seg en begrenset og fast kundeportefølje.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Vi snakker jo om frivillig prostitusjon her. Da er det ikke noe tyngre med plikt her enn i en hvilken som helst annen jobb der man er forpliktet til å levere. For eksempel en frisør som er forpliktet til å levere hårfrisyre som avtalt og betalt for.

På tross av at kunden ikke vasket håret siden forrige frisørbesøk for 6 måneder siden eller er generelt urenslig. Etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det du som bare er dum eller later du som?

Hvordan kan du sammenligne den uskyldige tingen frisører gjør for kundene sine med det prostituerte plikter å gi sine kunder?

Det var snakk om forpliktelser til å levere en vare man får betalt for.

De gjør vel det kunden tenner på. Og hvordan kan hun vite om kunden ikke har syke fetisjer som faktisk kan være farlige? Og som han krever fordi det er det han tenner på og at han da nekter å betale med mindre han får dette?

De som holder på med dette frivillig velger kundene sine selv, og de har som regel faste kunder.

Risikoer finnes det jo i alle type jobber. Om du er maler så kan du dette ned og brekke ryggen..

Endret av Guriane
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gjør vel det kunden tenner på. Og hvordan kan hun vite om kunden ikke har syke fetisjer som faktisk kan være farlige? Og som han krever fordi det er det han tenner på og at han da nekter å betale med mindre han får dette?

Jeg sier alltid nei til syke fetisjer. Med det mener jeg scat og en del bondage. Jeg lar meg aldri bli bundet fast. Ingen har protestert så langt, for de vet jo som sagt at prostitusjon er ulovlig og at jeg kunne løpt til politiet om deh adde prøvd seg på noe.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gjør vel det kunden tenner på. Og hvordan kan hun vite om kunden ikke har syke fetisjer som faktisk kan være farlige? Og som han krever fordi det er det han tenner på og at han da nekter å betale med mindre han får dette?

Den prostituerte må jo forsikre seg best mulig om at kunden er en trygg person, det samme må jo kunden om den prostituerte. Det avtales nok relativt detaljert hva som skal foregå og om kunden har noen spesielle ønsker så må jo det tas opp på forhånd..

Og de prostituerte har nok ikke mangel på kunder og kan avvise folk som vil ting som ikke de vil - eller om de får dårlige vibber fra noen.

Legalisering og organisering vil selvsagt hjelpe MYE på tryggheten for den prostituerte og kunden.

Endret av Inx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prostitusjon er en jobb.

Jobb = plikter

Hvorfor drar du inn frisører. Man har ikke sex med frisøren.

Er du helt på jordet eller?

Jeg brukte frisør som ett eksempel, der man akkurat som prostituerte er forventet å levere sin plikt. Finnes tusenvis av andre yrker der kunden betaler for en tjeneste/vare og forventer at motparten leveres som avtalt og forpliktet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De gjør vel det kunden tenner på. Og hvordan kan hun vite om kunden ikke har syke fetisjer som faktisk kan være farlige? Og som han krever fordi det er det han tenner på og at han da nekter å betale med mindre han får dette?

Man avtaler jo hvilke tjenester som skal leveres før man gjør en avtale. Dersom den prostituerte ikke kan levere det kunden forlanger kan man avslå og det blir ingen avtale.

Akkurat som ellers i arbeidslivet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at noen snakker om prostitusjon som noe feil, for å skille det fra ons.

Prostitusjon er profesjonell sex, mens ons er amatørsex.

John Arne Riise er fotballproff og Petter Northug er fotballamatør.

Noen forveksler ons-ing med prostitusjon.

En mann kan gå på byen, og si at han er lege eller flyver, og få med gratis ikke-prostituert dame hjem . Etterpå forstår dama at det var lureri, men mannen ville bare ha gratis ons, i stedet for å betale det det koster til proff-dame.

Det gjør ikke han veldig mye bedre enn en prostitusjonskunde, og dama fremstår som om hun har solgt smøret , og ikke fått betalt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier alltid nei til syke fetisjer. Med det mener jeg scat og en del bondage. Jeg lar meg aldri bli bundet fast. Ingen har protestert så langt, for de vet jo som sagt at prostitusjon er ulovlig og at jeg kunne løpt til politiet om deh adde prøvd seg på noe.

Hva mener du om yrket ditt? Føler du at du selger noe som du ikke har godt av å selge? Vil du heller ha ett annet yrke? Er det penga eller samhandlingen med kundene som gleder deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop28

Man avtaler jo hvilke tjenester som skal leveres før man gjør en avtale. Dersom den prostituerte ikke kan levere det kunden forlanger kan man avslå og det blir ingen avtale.

Akkurat som ellers i arbeidslivet.

Hva om man er alene med han i rommet og han brått ombestemmer seg? man kan jo aldri vite. En horekunde kan juge om han vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du om yrket ditt? Føler du at du selger noe som du ikke har godt av å selge? Vil du heller ha ett annet yrke? Er det penga eller samhandlingen med kundene som gleder deg?

Vel, jeg liker jo å tjene penger på det, men det er samhandlinger med kunden, å se at jeg kan tilfredstille noen så bra som jeg kan, som gleder meg mest. kan også si at de fleste kundene mine er stamkunder som jeg stoler godt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om man er alene med han i rommet og han brått ombestemmer seg? man kan jo aldri vite. En horekunde kan juge om han vil.

Klart han kan, men så langt har det ikke skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Vel, jeg liker jo å tjene penger på det, men det er samhandlinger med kunden, å se at jeg kan tilfredstille noen så bra som jeg kan, som gleder meg mest. kan også si at de fleste kundene mine er stamkunder som jeg stoler godt på.

n er det ikke trist at de du har sex med bare bruker deg til å tilfredsstille behovene sine men som egentlig ikke bryr seg om deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...