Gå til innhold

"Hunks" har dårlig tolmodighet!

Fremhevede innlegg

Gjest Passing by
Skrevet

Ok, hva feiler det deg egentlig. Du bare kaster ut ufine kommenterer og så trekker du deg og skriver noe helt annet.

Steinar les det jeg skriver, og les ALLE ordene:

JEG GÅR IKKE PÅ KAFFEDATER FOR Å KYNISK AVVISE FOLK.

JEG TREFFER FOLK FOR Å SE OM DET ER KJEMI OG TILTREKNING OG EN GOD MATCH

Jeg har ikke skrevet et kvekk om ønsker, krav eller å være urealistisk. Jeg prøver kun å dementere en latterlig påstand du skrev, og siterte meg på.

Hør på Katten, dette er bare bortkastet tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han hakker på deg, KateW, fordi de aller fleste andre kvinnene på dette forumet allerede har gått lei av å svare. Dermed er det heller ikke noe poeng for ham i å hakke på dem. Om du bare ignorerer ham du også, så kommer han til å gå lei deg VELDIG fort.

Skrevet

Meget godt sagt. :jepp:

--

Jeg trivdes aldri noe særlig på nettdating, mye p.g.a samlebåndsfeelingen. Andre årsaker var at jeg oppfattet nettdating som upersonlig og overfladisk, samt at jeg følte at utvalget og alle henvendelsene var forvirrende. Jeg har lett for å gjøre flere bekjentskaper (rent vennskapelig) på kort tid i rl, men så klarte jeg ikke å fokusere på flere enn en av gangen i en dating/nettdating sammenheng. Det endte uansett med at jeg fant noen via "venners venners venner".

en ting kanskje litt utenfor tema, men samtidig innenfor: både på nettdating arenaen, media, KG og også blandt folk i virkeligheten gjenspeiles det ofte at darwinisme, effektivitet, egosentrisme (Elsk deg selv, så din neste, om det er til ditt eget beste), indvidualisme og kynisme (også oppfattet som "realisme") er supertrendy nå.

Vi er ikke bare forbrukere av mat og ting, men også av dates, mennesker, relasjoner...KG er jo et typisk reklamasjonssted når en relasjon er defekt.

"Snill" er et skjellsord..og mange forholder seg til "nivå", "utseendeskala" og "spill"..samt den uendelige analysen om det er sex eller noe mer- ufattelig mange regler bare for å finne noen man kan en forståelse, kjærlighet, nærhet og dypere relasjon med.

Solidariteten forsvant ut av vinduet (samfunnet) samtidig som Norge ble den femtiførste staten i USA.

Det blir litt sånn; Gjøkke no om du ikke har det bra, sålenge det virker som for andre at al er fantastisk.

Ensomhet er vel et stikkord som jeg føler definerer mye av det hele.

Ja, fasaden er det viktigste vettu. Sammen med mest mulig materielle goder som man kan skryte av til alle andre selvfølgelig.

Så det er tydeligvis mye bedre for de fleste å være ensom i et parforhold enn å være alene.

Skrevet

Bla bla bla... Jeg vet jo det, men hvorfor skal han hakke på meg hele tida?

Merkelig hvordan kvinnfolk klarer å få alt til å bli hakking :klo:

Skrevet

Solidariteten forsvant ut av vinduet (samfunnet) samtidig som Norge ble den femtiførste staten i USA.

Det kan jeg ikke helt forstå-ettersom kjernefamilie-verdier, samhold via lokale kirker og sikkert mange andre ting jeg kunne listet opp gjør nok Amerikanerene mye mer solidariske enn oss i kalde nord, om enn de er mer overfladiske/matrialistiske har jeg generelt inntrykk av at de har mye mer gruppe/samarbeid/solidaritet mentalitet.

f.eks; er du skilt i USA er dette betraktlig mye mer tabu enn her.

Skrevet

( ville bare legge til at ved nærmere ettertanke har USA vel ingenting med nordmenns manglende solidaritet å gjøre. Jeg tenker at en barnevakt stat som legger alt til rette for alle, tar fra oss etthvert ansvar for medmennesker, matralisrisk og frihets overflod.. Og vår grunn- kultur.. Er faktorer. Vi har blitt spart for alt, mens resten av verden holder sammen gjennom finanskriser, flodbølger, tsunamier, vulkanutbrudd, fattigdom og jordskjelv.)

Gjest Eurodice
Skrevet

Ja, fasaden er det viktigste vettu. Sammen med mest mulig materielle goder som man kan skryte av til alle andre selvfølgelig.

Du ferdes visst i meget snevre miljøer med overfladiskhet og ytre staffasje.

Skrevet

Du ferdes visst i meget snevre miljøer med overfladiskhet og ytre staffasje.

Var vel strengt tatt jeg som kom med en påstand som Steinar kommenterte med enighet.. Så da kan jeg like gjerne svare: det er ikke vanskelig å møte på fasade mennesker. Bare ta f.eks KG hvor haugevis av temaer og innlegg er knyttet til dette på uttalige vis og vinkler. Ellers i media og samfunnet generelt, spesielt i Oslo er det vanskelig å unngå overfladiske mennesker.

Skrevet

Det kan jeg ikke helt forstå-ettersom kjernefamilie-verdier, samhold via lokale kirker og sikkert mange andre ting jeg kunne listet opp gjør nok Amerikanerene mye mer solidariske enn oss i kalde nord, om enn de er mer overfladiske/matrialistiske har jeg generelt inntrykk av at de har mye mer gruppe/samarbeid/solidaritet mentalitet.

f.eks; er du skilt i USA er dette betraktlig mye mer tabu enn her.

Jeg sier ikke at det norske samfunnet er helt likt det amerikanske. Men vi i Norge gjør jo alt vi kan for å springe etter og gjøre de samme feilene som amerikanerne gjør.

Se bare på alle de amerikanske bensin/diesel-slukene som kjører rundt i Norge nå.

Og Norge må vel sies å være det mest (såkalt) likestilte landet i verden, samtidig som statskirken er på vei ut av vinduet. Faktorer som igjen påvirker aksept for skilsmisse/samlivsbrudd og mye annet smått og stort.

Skrevet

Var vel strengt tatt jeg som kom med en påstand som Steinar kommenterte med enighet.. Så da kan jeg like gjerne svare: det er ikke vanskelig å møte på fasade mennesker. Bare ta f.eks KG hvor haugevis av temaer og innlegg er knyttet til dette på uttalige vis og vinkler. Ellers i media og samfunnet generelt, spesielt i Oslo er det vanskelig å unngå overfladiske mennesker.

Ja, det gjelder nok ikke bare for Oslo er jeg redd - selv om konsentrasjonen av materialister selvfølgelig er størst der.

Skrevet

Jeg sier ikke at det norske samfunnet er helt likt det amerikanske. Men vi i Norge gjør jo alt vi kan for å springe etter og gjøre de samme feilene som amerikanerne gjør.

Se bare på alle de amerikanske bensin/diesel-slukene som kjører rundt i Norge nå.

Og Norge må vel sies å være det mest (såkalt) likestilte landet i verden, samtidig som statskirken er på vei ut av vinduet. Faktorer som igjen påvirker aksept for skilsmisse/samlivsbrudd og mye annet smått og stort.

Å kjøpe store biler er vel neppe noe man kan si påvirker skilsmissestatistikken - eller folks holdning til nettdating.

Skrevet

Å kjøpe store biler er vel neppe noe man kan si påvirker skilsmissestatistikken - eller folks holdning til nettdating.

Det viser den klart materialistiske utviklingen i samfunnet.

Gjest Katten.
Skrevet

Den viser klart din mentale utvikling i samfunnet.

• Liker 1
Skrevet

Som igjen ikke har en døyt med nettdating å gjøre.

Skrevet

Som igjen ikke har en døyt med nettdating å gjøre.

Klart det har. Overfladiske og materialistiske folk er et problem man ikke trenger.

Skrevet

Klart det har. Overfladiske og materialistiske folk er et problem man ikke trenger.

Nei det har jo ikke det - diskusjonen handlet om hvorfor enkelte er mer utålmodige enn andre etter å treffes raskt når man har begynt å snakkes på nett. TS lurte på om det hadde noen sammenheng med hvor kjekke de var. Du snakker om USA og materialisme...?

Hva har du å tilføre denne debatten som faktisk er innefor tema. Please elaborate.

Skrevet

Nei det har jo ikke det - diskusjonen handlet om hvorfor enkelte er mer utålmodige enn andre etter å treffes raskt når man har begynt å snakkes på nett. TS lurte på om det hadde noen sammenheng med hvor kjekke de var. Du snakker om USA og materialisme...?

Hva har du å tilføre denne debatten som faktisk er innefor tema. Please elaborate.

Såkalte "hunks" eller "babes" = overfladiske og materialistiske folk, som igjen = et problem man ikke trenger.

Skrevet

Såkalte "hunks" eller "babes" = overfladiske og materialistiske folk, som igjen = et problem man ikke trenger.

Feil.

En "hunk" er "A slang term for a sexually appealing man, a person who is sexually attractive or a well-muscled, sexualized man, as in beefcake." (kilde Wikipedia) og en "babe" er "adjective used to describe a good looking girl, sometimes describes guys" (kilde Urban dictionary).

De to termene beskriver et attraktivt menneske og har ikke noe med andre verdier å gjøre.

Å være sammen med mennesker som er seksuelt attraktive er ikke noe jeg ville beskrive som "et problem man ikke trenger". Så sant man ikke er livredd sex, nærhet, osv selvsagt.

Skrevet

Feil.

En "hunk" er "A slang term for a sexually appealing man, a person who is sexually attractive or a well-muscled, sexualized man, as in beefcake." (kilde Wikipedia) og en "babe" er "adjective used to describe a good looking girl, sometimes describes guys" (kilde Urban dictionary).

De to termene beskriver et attraktivt menneske og har ikke noe med andre verdier å gjøre.

Å være sammen med mennesker som er seksuelt attraktive er ikke noe jeg ville beskrive som "et problem man ikke trenger". Så sant man ikke er livredd sex, nærhet, osv selvsagt.

Overfladisk og materialistisk er "verdier" som veldig ofte følger med i dragsuget av å være et såkalt attraktivt menneske.

Skrevet

Overfladisk og materialistisk er "verdier" som veldig ofte følger med i dragsuget av å være et såkalt attraktivt menneske.

Hvordan vet du det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...