Gå til innhold

"Hunks" har dårlig tolmodighet!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Cuckold...

Jeg er heller ikke nevneverdig populær på sukker.no selvom jeg er jente og har ett ok utseendet...De jentene som svarte i de innleggene du leste var nok i mindretall. Altså ikke særlig representativt..Vet om mange jenter som meg. Som har få besøkende og enda færre med brev.

De fleste guttene der inne er nok bae ute etter sex...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ts her!

Ser her at flere av guttene har kommentert at de fleste sikker bare er ute etter "uforbliktig gøy" eller sex!

Tror dere det?

Hvorfor skulle de ikke sett på nett etter en dame? Må kanskje legge til at de fleste av de er ganske unge (20-25).

De sier da i profilen at de ser etter en flørt som kan utvikle seg.

Er nettopp derfor jeg vil vente med å møte dem, for å "sikre" meg at de ikke bare vil nedi buksa! :tristbla:

Skrevet

Hva med å møte dem men holde buksa på? Vil ikke det si deg mye mer, enn disse spekulasjonene? :)

Skrevet

Vet ikke helt hvordan det fungerer dette her! :skravle:

(Jeg kunne egentlig tenkt meg å prate lenge og tilvende oss med webcam og telefon først og slik)

Dette høres fornuftig ut :)

Se om du finner en som holder ut i mer enn 1 måned først.

Og når du møter noen så trenger du faktisk ikke ha sex på første date.

Ingen seriøs person forventer det. Nemlig.

AnonymBruker
Skrevet

Dette innlegget bør brukes som ABC for alle naive jenter ;)

Katten kan i beste fall brukes som ABC for typisk usikre gutter som leker tøffe i trynet :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her!

Ser her at flere av guttene har kommentert at de fleste sikker bare er ute etter "uforbliktig gøy" eller sex!

Tror dere det?

Hvorfor skulle de ikke sett på nett etter en dame? Må kanskje legge til at de fleste av de er ganske unge (20-25).

De sier da i profilen at de ser etter en flørt som kan utvikle seg.

Er nettopp derfor jeg vil vente med å møte dem, for å "sikre" meg at de ikke bare vil nedi buksa! :tristbla:

Hallo du, jeg er mann, på Sukker, ønsker kjæreste, OG har krysset av for dette. Det betyr rett og slett det som står der: at vi blir kjent og tar det derfra, ikke at jeg er player eller noe. Merkelig tolkning synes jeg.

Gjest Katten.
Skrevet

Katten kan i beste fall brukes som ABC for typisk usikre gutter som leker tøffe i trynet :P

Pappaen min er sterkere enn pappaen din!

Skrevet

Ja, men jeg skal ikke påstå at det er lett å finne den rette på nett, det jeg sier er at kvinnen har et overtak på dette markedet, men overtaket har også sin pris: Siden attraktive gutter bosatt i byen faktisk har det lettere i real life vil nettdatingarenaen fylles opp av gutter fra distriktene (der jentene likevel ikke vil bo), bygutter som sliter litt med damene og kjekke gutter som bruker dette som sjekkearena for å ordne seg sexdates, bare som et supplement til byen. Det er kanskje ikke så rart om mer populære gutter med "seriøse hensikter" ikke ser poenget med å bruke mye tid på nettdating.

Selv om nettdating aldri var min greie av andre årsaker..så synes jeg siste oversikt du nevner her høres litt banal ut. Selv om du til en viss grad sikkert har noe rett, vil disse tendensene være begrenset. Min oppfattelse av sukker var at det var flest menn i oslo & omegn. Majoriteten av disse den vanlige mannen i gata. Med vanlige liv, jobb og interesser. Klart noen skilte seg ut både i positiv og negativ forstand-men slik er jo samfunnet generelt.

Mulig du tolket dette mer negativt enn det var ment. Jeg fordømmer ikke guttene som bruker Sukker som supplement til byen, til en viss grad må jeg faktisk innrømme at jeg selv tilhørte denne kategorien. Så jeg mener ikke at dette er sleske og ekle gutter. Bare at jentenes overtak har en pris og at det gjør det mer naturlig å bruke Sukker som sjekkearna. Når forholdene jo likevel er nesten like skjeve som på byen.

Skrevet

Cuckold...

Jeg er heller ikke nevneverdig populær på sukker.no selvom jeg er jente og har ett ok utseendet...De jentene som svarte i de innleggene du leste var nok i mindretall. Altså ikke særlig representativt..Vet om mange jenter som meg. Som har få besøkende og enda færre med brev.

De fleste guttene der inne er nok bae ute etter sex...

Men dette gjaldt jo samtlige av jentene som svarte i den aktuelle tråden. Og det var ikke bare skjønnheter blant disse. Selv den minst populære av dem (og hun var ikke så veldig attraktiv) hadde i størrelsesorden ti ganger så mange besøk på sin profil som det aller mest populære av hannkjønn. Nå kunne det selvsagt være at de som var aktive på debattforumet fikk flere besøk enn mindre aktive brukere, det kan ikke utelukkes, men da burde vel dette også slått ut for guttene? Guttene postet jo også bilde og både guttene og jentene var del av den aktive gjengen, de faste debattantene i Sukkers debattforum.

Skrevet

Kan jo hende at jentene er flinkere til å kontakte guttene de ser på profilen til, mens guttene kun bruker profilbildene til jentene som runkemateriale, og ikke gidder å skrive noe...

...da blir det lite mail til jentene, selv om de får mange sidevisninger ;)

• Liker 1
Skrevet

Mulig du tolket dette mer negativt enn det var ment. Jeg fordømmer ikke guttene som bruker Sukker som supplement til byen, til en viss grad må jeg faktisk innrømme at jeg selv tilhørte denne kategorien. Så jeg mener ikke at dette er sleske og ekle gutter. Bare at jentenes overtak har en pris og at det gjør det mer naturlig å bruke Sukker som sjekkearna. Når forholdene jo likevel er nesten like skjeve som på byen.

Nei jeg tolket ikke selve budskapet negativt eller positivt, ei heller tok stilling til innholdet.Jeg bare mener at påstanden din er utifra min erfaring lite sannsynlig, da majoriteten av menn jeg så på sukker var normale menn som

I utgangspunktet ikke virket useriøse, dog mange påtatte sauer. Godt mulig de datet mange på veien (som gjerne noen ganger kreves fir å finne rett match) men samtidig virket det også som at det å finne partner var hovedmålet.

F.eks la jeg merke til at også opptill flere av mine bekjente innenfor PUA endte opp i seriøse forhold etter sukkerbruk.

Det er også litt mytisk å lage for bastante påstander om "kjekkaser". Hva definerer en kjekkas?

Gjest KateW
Skrevet

Ikke helt.

Men det betyr at såkalt attraktive folk ofte er mer bortskjemte og kravstore enn resten.

Og kan da vise seg å koste mer enn det smaker.

Med sånne holdninger, hvordan møter du mennesker da?

Det er slike som deg som gjør livet surt for mennesker som er attraktive, hyggelige og sjarmerende. Og det er faktisk MANGE slike mennesker. Hvorfor i alle dager skal det at man ser bra ut gjøre en kravstor? Det har ikke slått deg at det ofte er motsatt?

Gjest KateW
Skrevet

Kanskje du ikke er så attraktiv som du liker å tro selv? ;)

Og innstillingen din er jo rimelig feil her. Hva er poenget med å bli overstrømmet av hunks? Egotrip?

Kjære Steinar, jeg TROR ikke jeg er attraktiv. Jeg vet at noen syns det og andre syns ikke det. Sånn er det med alle mennesker.

Det andre var et direkte svar til TS, hun er oversvømmet med hunks, javel? Ikke klage vær glad.

Gjest KateW
Skrevet

Hallo du, jeg er mann, på Sukker, ønsker kjæreste, OG har krysset av for dette. Det betyr rett og slett det som står der: at vi blir kjent og tar det derfra, ikke at jeg er player eller noe. Merkelig tolkning synes jeg.

Jeg har også lagt merke til at de fleste menn skriver det, og jeg har tenkt som du at man er ute etter en kjæreste, men at man begynner med å bli kjent. Dog ser jeg at de fleste jenter skriver "fast forhold". Tror det rett og slett bunner i ulike måter og kommunisere på.

Gjest KateW
Skrevet

Men dette gjaldt jo samtlige av jentene som svarte i den aktuelle tråden. Og det var ikke bare skjønnheter blant disse. Selv den minst populære av dem (og hun var ikke så veldig attraktiv) hadde i størrelsesorden ti ganger så mange besøk på sin profil som det aller mest populære av hannkjønn. Nå kunne det selvsagt være at de som var aktive på debattforumet fikk flere besøk enn mindre aktive brukere, det kan ikke utelukkes, men da burde vel dette også slått ut for guttene? Guttene postet jo også bilde og både guttene og jentene var del av den aktive gjengen, de faste debattantene i Sukkers debattforum.

Da må du huske at det er kun de som betaler som kan svare i de forumene. De som ikke betaler kan ikke det..

Skrevet

Jeg forstår ikke helt problemet ditt, TS. Det er vel bare å møtes med hunks'a og la være med å gå til sengs med dem første kvelden?

Du spør heller ikke dem om de vil være kjærester med deg på aller første daten og forventer at de sier ja, gjør du vel? I prinsippet er det det samme. Selv om du ønsker deg både kjæreste og sex på sikt, og han gjør det samme, så er det ålreit å vente en stund med det.

De som sier ja til det ene eller andre på første daten, mistenker jeg for å være desperat. Det forhindrer imidlertid ikke at jeg spiller - eller spilte, jeg er gift med min nett-date i dag - med åpne kort, og fortalte hva jeg var ute etter, samt var nysgjerrig på hva han var ute etter. Og det mener jeg at man ikke skal kaste vekk tiden på, men få greie på med det samme. Face-2-face.

Jeg gadd ikke e-mailing og web-cam, men ville gjerne møtes hurtigst mulig, for å finne ut av om han var noe å gå videre med.

Når det er sagt, så gikk jeg til sengs med min nåværende mann på andre date. Jeg hadde også bruk for å finne ut om vi hadde kjemi i sengen; alt det andre stemte nemlig perfekt!

Pastill

Skrevet

Det er også litt mytisk å lage for bastante påstander om "kjekkaser". Hva definerer en kjekkas?

Overfladiske verdier.

Skrevet

Med sånne holdninger, hvordan møter du mennesker da?

Det er slike som deg som gjør livet surt for mennesker som er attraktive, hyggelige og sjarmerende. Og det er faktisk MANGE slike mennesker. Hvorfor i alle dager skal det at man ser bra ut gjøre en kravstor? Det har ikke slått deg at det ofte er motsatt?

Jeg mener ikke at det gjelder alltid. Men at det er nødvendig å være klar over at problemet eksisterer.

Skrevet

Jeg gadd ikke e-mailing og web-cam, men ville gjerne møtes hurtigst mulig, for å finne ut av om han var noe å gå videre med.

Når det er sagt, så gikk jeg til sengs med min nåværende mann på andre date. Jeg hadde også bruk for å finne ut om vi hadde kjemi i sengen; alt det andre stemte nemlig perfekt!

Pastill

Kjennetegnet på en som er seriøs er at sex ikke er det aller viktigste.

Skrevet (endret)

Nei jeg tolket ikke selve budskapet negativt eller positivt, ei heller tok stilling til innholdet.Jeg bare mener at påstanden din er utifra min erfaring lite sannsynlig, da majoriteten av menn jeg så på sukker var normale menn som

I utgangspunktet ikke virket useriøse, dog mange påtatte sauer. Godt mulig de datet mange på veien (som gjerne noen ganger kreves fir å finne rett match) men samtidig virket det også som at det å finne partner var hovedmålet.

F.eks la jeg merke til at også opptill flere av mine bekjente innenfor PUA endte opp i seriøse forhold etter sukkerbruk.

Men om det var så enkelt som at den som er ute etter kjappe dater og kjappe ligg bar et skilt i pannen ville det jo ikke vært noen sak å styre unna. Det er ikke så lett å se forskjell, og det er ikke sikkert guttene har avskrevet muligheten for at kvinnen i hans liv kan dukke opp, det er bare at man er realistisk nok til å innse at sjansen for at neste dame er den rette ikke er så stor, og at man likevel synes det er hyggelig med en flørt og sex.

Tror ikke jeg har brukt uttrykket "kjekkaser" her, viser bare til at de som har det greiest med det annet kjønn er vant til andre forhold i real life enn de skjeve forholdene på nettdatingarenaen. Det kan bidra til at man blir litt mer kynisk og får litt mindre skrupler. Som en reaksjon på damenes prinsessenykker. Les siste innlegg i tråden Sukker.no - 2, 3 eller 10 menn på hver kvinne?

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=435685

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=435685&view=findpost&p=7595767

http://www.bt.no/forbruker/samliv/Kvinner-har-makten-blant-nettsjekkere-899976.html

Endret av Cuckold

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...