Cuckold Skrevet 24. mars 2011 #41 Skrevet 24. mars 2011 Men dette gjaldt jo samtlige av jentene som svarte i den aktuelle tråden. Og det var ikke bare skjønnheter blant disse. Selv den minst populære av dem (og hun var ikke så veldig attraktiv) hadde i størrelsesorden ti ganger så mange besøk på sin profil som det aller mest populære av hannkjønn. Nå kunne det selvsagt være at de som var aktive på debattforumet fikk flere besøk enn mindre aktive brukere, det kan ikke utelukkes, men da burde vel dette også slått ut for guttene? Guttene postet jo også bilde og både guttene og jentene var del av den aktive gjengen, de faste debattantene i Sukkers debattforum. Da må du huske at det er kun de som betaler som kan svare i de forumene. De som ikke betaler kan ikke det.. Jo, men jeg ser ikke helt hvordan det skulle forandre så mye. For både jentene og guttene som postet besøkstallet i denne tråden var betalende brukere, og alle sammen var aktive på debattforumet. Og likevel hadde altså den minst populære av damene 10 ganger så mange besøk på sin profil som den mest populære av guttene. Les om forholdene på nettdatingarenaen her: http://www.bt.no/forbruker/samliv/Kvinner-har-makten-blant-nettsjekkere-899976.html
Gjest KateW Skrevet 24. mars 2011 #42 Skrevet 24. mars 2011 Jeg mener ikke at det gjelder alltid. Men at det er nødvendig å være klar over at problemet eksisterer. Hvilket problem?
Steinar40 Skrevet 24. mars 2011 #43 Skrevet 24. mars 2011 Hvilket problem? Bortskjemte og kravstore kvinnemennesker.
Gjest KateW Skrevet 24. mars 2011 #44 Skrevet 24. mars 2011 Handler ikke denne tråden om hunks? I stad sa du at attraktive mennesker var bortskjemte og kravstore? Nå er det bare kvinner som er det?
Steinar40 Skrevet 24. mars 2011 #45 Skrevet 24. mars 2011 Handler ikke denne tråden om hunks? I stad sa du at attraktive mennesker var bortskjemte og kravstore? Nå er det bare kvinner som er det? Nei, jeg mener at såkalte attraktive mennesker av begge kjønn ofte er bortskjemte og kravstore.
Gjest KateW Skrevet 24. mars 2011 #46 Skrevet 24. mars 2011 Hvordan er man såkalt attraktiv, tenker du? Hva vil du beskrive et virkelig attrakivt menneske, kontra et såkalt attraktivt menneske?
Steinar40 Skrevet 24. mars 2011 #47 Skrevet 24. mars 2011 Hvordan er man såkalt attraktiv, tenker du? Hva vil du beskrive et virkelig attrakivt menneske, kontra et såkalt attraktivt menneske? Jeg skriver såkalt attraktiv fordi det hovedsaklig dreier seg om overfladiske verdier som vil være mye smak og behag. Visse overfladiske trekk oppfattes som attraktive av de fleste innenfor en og samme menneskerase. Men ikke nødvendigvis av de fleste i en annen menneskerase. Sannsynligvis må det dreie seg om preging og opplæring, tenker jeg. Altså hva som oppfattes som attraktivt eller ikke.
Gjest Eurodice Skrevet 24. mars 2011 #48 Skrevet 24. mars 2011 Bortskjemte og kravstore kvinnemennesker. Du har ikke erfaring med flere enn ett "kvinnemenneske", så kom ikke her og projiser hennes dårlige egenskaper på alle andre kvinner. Det er en fornærmelse mot alle oss som har hatt vår rikelige andel av vanskeligheter i livet. Du må være masochist, for du foretar deg gud hjelpe meg ingenting for å løsrive deg fra denne gifte damen. 1
Strenge Frk.Gerd Skrevet 24. mars 2011 #49 Skrevet 24. mars 2011 Men om det var så enkelt som at den som er ute etter kjappe dater og kjappe ligg bar et skilt i pannen ville det jo ikke vært noen sak å styre unna. Det er ikke så lett å se forskjell, og det er ikke sikkert guttene har avskrevet muligheten for at kvinnen i hans liv kan dukke opp, det er bare at man er realistisk nok til å innse at sjansen for at neste dame er den rette ikke er så stor, og at man likevel synes det er hyggelig med en flørt og sex. Tror ikke jeg har brukt uttrykket "kjekkaser" her, viser bare til at de som har det greiest med det annet kjønn er vant til andre forhold i real life enn de skjeve forholdene på nettdatingarenaen. Det kan bidra til at man blir litt mer kynisk og får litt mindre skrupler. Som en reaksjon på damenes prinsessenykker. Les siste innlegg i tråden Sukker.no - 2, 3 eller 10 menn på hver kvinne? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=435685 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=435685&view=findpost&p=7595767 http://www.bt.no/forbruker/samliv/Kvinner-har-makten-blant-nettsjekkere-899976.html Jo. Jeg har sett disse trådene. Og til en viss grad kan de vise til mønstre- men fordi det er kvantitative resultater og ikke kvalikative, samt at metoden brukt til å skape teori er neppe skuddsikker vil jeg begrunne mine spørsmål med livserfaring som ikke helt får dette til å stemme som samlende grep rundt dette generelt.
Fønix Skrevet 25. mars 2011 #50 Skrevet 25. mars 2011 Kjennetegnet på en som er seriøs er at sex ikke er det aller viktigste. Jeg er ikke så opptatt av å stemple folk som seriøse eller useriøse. Sånne generelle merkelapper er null verdt for meg. Det som er viktig for meg, er om vi trives sammen og om hun har noe å tilby som jeg synes er interessant. For meg er det langt mer interessant at hun er hypp på kroppen min enn f eks pengene mine. 1
Fønix Skrevet 25. mars 2011 #51 Skrevet 25. mars 2011 Jeg skriver såkalt attraktiv fordi det hovedsaklig dreier seg om overfladiske verdier som vil være mye smak og behag. Visse overfladiske trekk oppfattes som attraktive av de fleste innenfor en og samme menneskerase. Men ikke nødvendigvis av de fleste i en annen menneskerase. Sannsynligvis må det dreie seg om preging og opplæring, tenker jeg. Altså hva som oppfattes som attraktivt eller ikke. Jeg kjenner kvinner som er sammen med menn som er lite attraktive visuelt sett. Det er ingen av dem som får noe tyn for det. Men jeg kjenner også kvinner som er eller har vært sammen med drittsekker og menn som har villet kontrollere alt de gjør. De får beskjed av oss som er glad i dem om at de har gjort et dårlig valg. Ut fra alt du har skrevet her på forumet, er ikke problemet ditt at du ikke er kjekk nok. 1
Pastill Skrevet 25. mars 2011 #52 Skrevet 25. mars 2011 Kjennetegnet på en som er seriøs er at sex ikke er det aller viktigste. Ja og nei. Hva er å være seriøs? Jeg er av den oppfatning at man er seriøs hvis man tar seg tid til å finne ut av om den andre part er ute etter det samme som en selv. Vil man ha sex, så vil kanskje andre hensikter være "useriøse" i dennes optik. Ser forøvrig intet galt i å sjekke for god sex. Et seriøst forhold er for meg fattig uten. Dog - det kan ikke bære et godt forhold alene. Men igjen, andre tenker anderledes. Pastill
Steinar40 Skrevet 25. mars 2011 #53 Skrevet 25. mars 2011 Du må være masochist, for du foretar deg gud hjelpe meg ingenting for å løsrive deg fra denne gifte damen. Jeg gjør det som er nødvendig.
Steinar40 Skrevet 25. mars 2011 #54 Skrevet 25. mars 2011 For meg er det langt mer interessant at hun er hypp på kroppen min enn f eks pengene mine. Og det innbiller du deg at er veldig realistisk?
Steinar40 Skrevet 25. mars 2011 #55 Skrevet 25. mars 2011 Jeg kjenner kvinner som er sammen med menn som er lite attraktive visuelt sett. Det er ingen av dem som får noe tyn for det. Men jeg kjenner også kvinner som er eller har vært sammen med drittsekker og menn som har villet kontrollere alt de gjør. De får beskjed av oss som er glad i dem om at de har gjort et dårlig valg. Ut fra alt du har skrevet her på forumet, er ikke problemet ditt at du ikke er kjekk nok. Jeg har aldri trodd at jeg ikke er kjekk nok.
Steinar40 Skrevet 25. mars 2011 #56 Skrevet 25. mars 2011 Ja og nei. Hva er å være seriøs? Jeg er av den oppfatning at man er seriøs hvis man tar seg tid til å finne ut av om den andre part er ute etter det samme som en selv. Vil man ha sex, så vil kanskje andre hensikter være "useriøse" i dennes optik. Ser forøvrig intet galt i å sjekke for god sex. Et seriøst forhold er for meg fattig uten. Dog - det kan ikke bære et godt forhold alene. Men igjen, andre tenker anderledes. Pastill Å være seriøs er mye det samme som å være ærlig med sine hensikter. Dvs. at tomt pissprat har ingenting med det å være seriøs å gjøre.
Gjest KateW Skrevet 28. mars 2011 #57 Skrevet 28. mars 2011 Og det innbiller du deg at er veldig realistisk? Igjen, her bruker du dine erfaringer som gjengs for alle. Det er langt mer realistisk at en kvinne ønsker mannen, hans kropp og hans personlighet enn pengene hans. De fleste av oss har egne penger.
Gjest Eurodice Skrevet 28. mars 2011 #58 Skrevet 28. mars 2011 (endret) Og det innbiller du deg at er veldig realistisk? Steinar, jeg har nesten vondt av deg hvis det eneste du har å by på av deg selv til en kvinne er en fet bankkonto. Da er du et "fattig" menneske. Normale kvinner av idag er ikke til salgs. De har egen inntekt, trenger ikke krype for en mann. De vil ha et likeverdig forhold, ikke en hersker som skal bestemme i kraft av at han er mann. Endret 28. mars 2011 av Belladonna 1
Steinar40 Skrevet 28. mars 2011 #59 Skrevet 28. mars 2011 Igjen, her bruker du dine erfaringer som gjengs for alle. Det er langt mer realistisk at en kvinne ønsker mannen, hans kropp og hans personlighet enn pengene hans. De fleste av oss har egne penger. Nei. Det absolutt mest sannsynlige er at hun vil ha alt sammen. Få i pose og sekk som det så fint heter. Eller å være bortskjemt og kravstor med andre ord.
Gjest Katten. Skrevet 28. mars 2011 #60 Skrevet 28. mars 2011 Det absolutt mest sannsynlige er at du vil at hun skal ha det, slik at du får bekreftet det forvridde syn på verden og kvinner. Det er noe som kalles selvoppfyllende profeti. Du vil så gjerne at verden er slik du ser den, at du leter etter alle bevis på det (man skaper gjerne også "falske" unnskyldninger, som gjemmer den egentlige årsaken), og ignorerer alle motbevis. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå