Gjest nobilian Skrevet 10. april 2011 #141 Skrevet 10. april 2011 Du mener kanskje at jeg også bør skrive selv om jeg skal ha meninger om bøker som kommer ut? At jeg bør komponere før jeg skal ha meninger om musikk? Og at jeg bør være politiker før jeg kan tillate meg å ha en mening om politikk? *** Du bør ihvertfall forsøke å innhente informasjon så du har et sammenligningsgrunnlag før du uttaler deg så bastant som du gjør. De fleste som mener noe om musikk har gjort det, ihvertfall de som ønsker å fremstå som autoriteter på emnet. Skrev et himla langt svar til deg, men det forsvant for meg, og jeg innser at det er like greit. En som fremstiller det som et terrorregime når man lærer unger ferdigheter de burde ha lært hjemme, er ikke en jeg ser mye vits i å diskutere med. Jeg nøyer meg med å konstatere at jeg får skryt for å gjøre akkurat det du finner horribelt, og slutter av det at det fortsatt er håp for fornuften. Takk for meg. 3
Gjest Koala Skrevet 12. april 2011 #142 Skrevet 12. april 2011 Jeg tror ikke en bråkete klasse som ikke klarer å forholde seg til tre-fire enkel regler blir noe bedre av at man har 116 regler å bryte. I dagens skolesystem er det lite man har å stille opp med overfor elever som gir blaffen og enda mindre overfor foreldre som gir blaffen. Vi har valgt å ha det på den måten og da kan vi ikke klage på at elevene lærer lite og det er uro i timene.
Gjest gjest Skrevet 12. april 2011 #143 Skrevet 12. april 2011 Hadde jeg hatt barna mine på den skolen, så hadde ikke de vært elever der lenger. En del av reglene er selvsagte ting som jeg ikke trodde man trengte å nevne engang, men noen av reglene er så på tryne at det er skremmende! Jeg hadde faktisk ikke funnet meg i en del av tingene som sto skrevet i reglementet nå som jeg er voksen, og ikke søren om jeg hadde gjort det dersom jeg hadde vært elev. Jeg trodde forresten ikke at det var lov med gjensitting osv. Hehe, dramaqueen.. Så du ville aldri funnet deg i folkeskikk? 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå