liv Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #81 Del Skrevet 19. mai 2011 Det var 10 uker til terminen på mandag Noen som har lyst til å gjette på når han kommer? Termin er 25. juli. Selv tipper jeg han kommer omtrent på termindatoen, et par dager før/etter om ikke jeg blir satt i gang. (Ble satt i gang med storebror, en uke før termin, da hadde jeg allerede 4 cm åpning og hadde ikke merket en eneste rie, som de påstod jeg hadde i følge den målegreia.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. mai 2011 #82 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg tror han kommer 22.juli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #83 Del Skrevet 19. mai 2011 Har forresten kjøpt stelleveske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 19. mai 2011 #84 Del Skrevet 19. mai 2011 Vil gjerne være med å tippe! Jeg tipper 20. juli. Fin stelleveske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #85 Del Skrevet 30. mai 2011 Huff jeg er dårlig til å oppdattere... Sist fredag til lørdag ble tilbragt på sykehuset til observasjon. Jeg falt rett uten for sykehuset,var på sykehuset med guttungen for høreprøve. (Som han essa ) Jeg har livmoren på fremreveggen ut mot magen og da skal en alltid til kontroll for å se at den ikke løsner. Men alt var fint, måtte overnatte fordi det er prossidyre her. I helga har vi stressa med 30årslag. Hadde 30 gjester sammen med ei venninne som har bursdag på samme dag som meg. Vi skulle grille men det satt vinden en stopper for så da ble det gryte. Vi hadde heldigvis en stor trepavliong med vegger og tak for det kom litt yr i ny og ne og. Men totalt var det en koselig kveld og natt. Ikke i seng før kl 04.... Og oppe for å kjøre et søskenbarn til toget kl 7 Gikk fort i seng etter kjøreturen for å si det sånn. I dag har jeg vært hos jordmor og alt var fint. Lille har lagt seg med hodet ned men det er høyt og bevegelig. Han turner fortsatt litt rundt men begynner å få mindre plass så det gjør ikke noe at hodet har begynt å ligge mest ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annaires Skrevet 31. mai 2011 #86 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg tror han kommer den 29.juli jeg. ÅÅÅÅÅÅ som jeg gleder meg altså! Men jeg kan liksom ikke forstå hvordan vi kan bli like glad i han som M. M eier jo hjertene våre totalt! Andre har jo klart det før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #87 Del Skrevet 31. mai 2011 Det går nok helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. juni 2011 #88 Del Skrevet 5. juni 2011 Hei, jeg leste de to første sidene i boka di om utredning av sønnen din. Jeg sitter her i sofaen med min lille autistiske 4åring som hadde de samme "symptomer" som sønnen din. Jeg reagerte litt på at det var PPT som skulle avgjøre en evt diagnose. Vi måtte høyere opp i systemet: Konsultasjon og utredningsenheten ved sykehuset i Skien. Vi har vært hos PPT og, men ble henvist videre derfra og til KUE. Ville liksom bare nevne det.... Forøvrig tipper jeg dere er tobarnsforeldre 1. august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #89 Del Skrevet 5. juni 2011 Det var hab.tjenesten som avgjorde diagnose (det sykehuset østfold) Regner med å få diagnosen på et senere tidspunkt men akkurat nå har han en veldig utvikling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. juni 2011 #90 Del Skrevet 6. juni 2011 Det var hab.tjenesten som avgjorde diagnose (det sykehuset østfold) Regner med å få diagnosen på et senere tidspunkt men akkurat nå har han en veldig utvikling Aha... da var det bare jeg som leste litt fort. Så fint med framgang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. juni 2011 Forfatter #91 Del Skrevet 6. juni 2011 Har vært på hab.tj i dag, møte med klinisk ernæringsfysiolog. Gikk fint, fikk noen tips for hvordan vi skal variere matinntaket, men vekt og høyde er fint så det var å gi vitaminer og satse på at tiden hjelper siden han faktisk spiser noe og får i seg fiber igjennom brød og omega 3 igjennom litt fisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. juni 2011 #92 Del Skrevet 6. juni 2011 Så bra at det gikk fint. Og forresten... GRATULERER MED DAGEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. juni 2011 Forfatter #93 Del Skrevet 6. juni 2011 Takk Bursdag ja, 30 år på lørdag. Det er på de små en ser en blir gamle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. juni 2011 Forfatter #94 Del Skrevet 6. juni 2011 Tippeliste: iingvild: 20. juli ^Belle^: 22. juli Anenires: 29.juli MariannE: 1. august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. juni 2011 #95 Del Skrevet 6. juni 2011 Å, nei, var det på lørdag? Da må jeg ha skrevet feil tippedato på deg tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. juni 2011 Forfatter #96 Del Skrevet 6. juni 2011 Ja du skrev feil tippedato Men det går fint det. Koselig med gratulasjoner selv om de er et par dager sent ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #97 Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg har sovet godt i natt, til en forandring! Og da guttungen våknet litt over syv ville han se film i senga og at jeg skulle være i min seng så da var det jo ikke noe problem å døse en time til Feriepengene har kommet i dag, jeg har klart å bruke over 5000 kr i dag... noe var regninger men mest babyting og så kjøpte jeg meg et charms-armbånd og charms for bursdagsgavepenger (1600kr.-) Synes det er greit å bruke de pengene på noe som varer. Så har jeg vært og kjøpt badebalje, har badekar men synes det er greit å slippe å fylle det hver gang, går mye mer vann og så er det bedre med balje og kantene og sånt, slippe å henge over kanten. Og så klarte jeg å bruke 1400.- på apoteket, så da er vi klare for baby tror jeg. (Pumpe, et par flasker, tutter til flaske, termometer, badeolje, ammeinnlegg, og diverse andre småting, har Enjoy kort og fikk 20% på det som ikke var legemidler! så det hjalp jo med 300kr i avslag også) Hva annet har jeg brukt penger på da? Jo blekk, bøker, "føde"bag til å ha med på sykehuset, laken til vogge, vogn og sprinkelseng og så var jeg innom Europris og da ble det litt småting der og... Så om redebygging har noe å si på når babyen kommer så burde min komme snart Men husker fra sist at det ikke var mye jeg orket på slutten, med pusteproblemene fra astmaen og bekkenløsningen friskt i minne så da er det greit å ha ting i orden. Farlig å slippe meg løs med penger egentlig... Satt av 30 000 til å dekke inntektstap når jeg har ferie i permisjon og til å dekke litt for tapt feriepenger neste år da. Om to uker kommer skattepengene og det er jo 38 000 til Da blir det babycall-monitor og tørketrommel (som vi sparer et par 1000 på takketvære snille svoger som jobber i Lefdal), og betale ned mastercardet som vi brukte når vi kjøpte recliner. (Blir jo ingen renter før etter 40 dager ) Har dere noen pinseplaner da? guttungen skal i bursdag i morgen, så skal vi kjøre til Nordens Ark på søndag, og så skal han i bursdag igjen på mandag, og på mandagskvelden er det lokaloppgjøret Fredrikstad - Sarpsborg så da skal vi ned til byen og føle litt på livet (og så går jeg og guttungen hjem før kampen begynner for det blir for sent for han å dra på kamp som starter en time etter leggetid liksom). Nordens Ark er forøverig en dyrepark i Sverige, litt over en time fra grensa. Vi har ikke vært der før så det kan bli spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #98 Del Skrevet 17. juni 2011 Nordens Ark var en fin park, litt dumt at det bare var spiseområde i begynnelsen av parken for når vi hadde kommet halvveis så var jo ungene sultne, så siste delen ble bare rushet igjennom. På tirsdag var vi på riksen. Lille ble vekstestimert til å veie ca 2.6kg og rundt 4 ved fødsel, så samme som storebroren. Fikk lagt medisinplan sammen med en hematolog og avtalt time for samtale med jordmor for å få info om hvordan ting gjøres på riksen og ny vekstestemering 12 juli. Ellers så har jeg bestemt meg for å klippe meg. Det blir noe ala dette; Så da blir det farge, perm, og 10 cm klipp Det er på tide for nå er det veldig slitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 20. juni 2011 #99 Del Skrevet 20. juni 2011 Veldig fin frisyre! Fresh og fin nå på sommeren. Og sikkert lurt å gjøre det før babyen deres kommer! Mulig du har nevnt det før, men hvorfor var du på riksen hvis du hører til i sarp/fredrikstadområdet? Lurer fordi det er til det området jeg skal flytte nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #100 Del Skrevet 20. juni 2011 Risikosvangerskap - jeg er bløder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå