Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.


pusilus

Anbefalte innlegg

Man får jo allergivennlige katter (britisk korthår), men jeg ser utfordringen med småttiser og dyr.. Litt styrete med lille og hunden vår, mye logistikk rundt måltider osv..

Håper uken er snill med deg, og ikke slenger på deg mer enn nødvendig. Tenker på deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk dreia :hug:

3 mndr i dag vesle skatten til mamma, for alltid i mitt hjerte :hjerte: og blant stjernene.

Nydelig vær i dag, stjerneklart i natt som natten før du kom til verden ved morgengry. Mammas lille baby for evig tid . Det lyser på hvileplassen din i dag, som det har gjort resten av denne uken. Oldefar har fått levende lys oftere enn vanlig han også i det siste. Hans plass er 30 meter fra din, så vondt men samtidig så godt. Vi har vært hos dete i dag, pappa og jeg- savner deg skatten vår :hjerte: Skulle så gjerne hatt deg her.

I slutten av måneden skal urnen til min mormor og din oldemor ned, du lindret smerten av det tapet for meg da hun døde i sommer. Sparkene dine roet meg og fikk verden til å gå videre, jeg husket de gode minnene og hvor mye jeg gledet meg til å dele de minnene med deg og storesøsteren din når dere ble så gammel at dere kom til å huske den kjærligheten vi hadde for hverandre. Nå er mine øyne tårevåte og i stedet for å fortelle mine to små jenter om oldemor som jeg satte så høyt, så må jeg fortelle storesøster om både lillesøster som levde i min mage men måtte dra til stjernene i måneskinnet før hun ble født og den unike oldemoren hun aldri fikk bli kjent med.

Store våte flekker på gulvet, salte tårer.

Ord jeg aldri trodde jeg måtte uttale.

Jeg har født tre ganger, to har navn, men bare en har vi hjemme.

Isrosen, Lita og lillesøster.

Sorgen for isrosen kommer definitivt sterkt tilbake nå som vi har mistet lillesøster også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Remembering

-elizabeth Dent-

Go ahead and mention my child,

The one that died, you know.

Don’t worry about hurting me further

The depth of my pain doesn’t show.

I’m already crying inside.

The tears that I try to hide.

I’m hurting when you just keep silent.

Pretending he didn’t exist.

I’d rather you mention my child.

Knowing that he has been missed.

You ask me how I was doing.

I say “pretty good” or “fine”.

But the healing is something ongoing.

I feel it will take a lifetime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint dikt! Sikker på at det er mange rundt deg (og alle andre i din situasjon) som kunne trengt å lese det - man vet jo liksom ikke hva man bør si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hug:

Dårlig med ord for tiden, jeg som alltid har hatt hjelp i å skrive ting av meg klarer det ikke lenger. Ordene strekker ikke til, og ikke vet jeg om jeg har lyst til å skrive det av meg heller.

Det er liv i meg, dagene går. Noen veldig tunge og andre ikke fullt så tunge. Gledere meg over mirakelet som lita er og vår nye hobby som er ansiktsmaling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du har lita! :hjerte:

Tror ordene kommer når du er klar. Makter du ikke å skrive, så er det en grunn til det, kanskje...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei og hå! Hva skjer i heimen idag?

Ansiktsmaling høres kjekt ut... er lillemor flink å sitte stille? I februar prøvde jeg litt maling i FPs ansikt til karnevel, og det var ei maaaare. Hadde kanskje gått bedre nå som hun er større?

Hva Maler du for noe da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...