Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.


pusilus

Anbefalte innlegg

Tufs i dag, fikk heldigvis ligge lenge og nå er de to andre ute mens jeg rydder og forbereder morgendagen litt. Begynner å jobbe igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk jenter :klem:

Joda, det gikk da greit nok. Heldigvis veldig rolig og jeg hadde ikke noe hovedansvar. Greit å komme seg inn i datasystemene igjen uten for mye stress rundt seg. Gikk en time tidligere også, og det kjenner jeg var godt.

Desverre ikke alle som hadde fått med seg hva som var hendt så det ble litt tårer og jeg var helt nummen og svimmel en stund etter en gratulasjon. Sånne episoder kommer det sikkert til å bli en del av, takler bedre kombinasjonen av "gratulerer og samtidig kondolerer" som jeg har fått også.

Fikk snakket litt med ei venninne på kveldingen her også, det var godt. Hun har tidligere på en måte ikke latt meg snakke om fremtiden, men det var det heldigvis slutt på i dag og dermed klarte jeg også å åpne meg mer for henne ang lillesøster og sorgen. Vil hun ha meg da får hun hele pakken med fortid, fremtid og nåtid, og det vet hun ;) Vi møttes i de gyldne dager da vi begge var usikre 13 åringer, så vi har vært gjennom litt av hvert sammen - mye vi begge til dels har fortrengt :sprettoy:

Har kjøpt en brun bamboline kjole til lita på ryddesalg :hjerte: var så mye til små babyer også, skulle gjerne ha kledd opp lillesøster i det mykeste myke fra topp til tå.

Nå er det på tide å finne sengen etter en lang dag og kort natt før det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det gikk sånn passe bra! Typisk at ikke alle har fått det med seg - de føler seg sikkert helt jævlig etter den gratulasjonen... Og så bra at venninnen har kommet på banen igjen - de trengs de man har vært gjennom forskjellig med også! Men helempakke. Må de ta ua, ingen tvil! :) Kjekt å kjøpe nye klær til aktive spirrevipper! Dette er jo årstiden for myke og deilige klær, i alle størrelser... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lita har vært på sin første kinoforestilling og elsket det, hun ville helst at de skulle skru på lyset igjen da ;) Vi så Karsten og Petras magiske jul, herlig film. Lita danset, klappet og koste seg glugg. Det var litt verre med venninnen hennes som gråt det første kvarteret.

Nå vet vi ialle fall at det går greit å gå på kino med henne :)

Har fylt opp ullstrømpebukselageret hennes også, så nå Slipper hun å gå i alt for små strømpebukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at Lita trivdes på kino! Har ikke prøvd lille på kino enda, han har ikke så lang konsentrasjon! Ender vel med at han forlanger at de endrer film til Brannmann Sam... ;) Men har hørt at Karsten og Petra skal være en bra film! :)

Endret av Mayami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at kinofilmen falt I smak! Skal ha med med E på kino på onsdag, så håper hun liker den også. Alt annet Karsten og Petra har ihvertfall vært bra :) Og etter hun fikk sin egen Frøken Kanin har de vært uatskillelige :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig spent på forhånd om hun hadde konsentrasjonen på plass og om hun kom til å være rolig nok, den siste halvtimen stod og hang hun riktignok mest på stolene fremfor oss (ingen som satt der) men så på.

I dag måtte YouTube til pers og vi så Karsten og Petra på nederlandsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Vært på kirkegården og fått litt ro i kroppen i dag :hjerte:

Storesøster hadde en dupp etter barnehagen og lindret endosmertene der hun lå i fanget mitt.

Hun sovnet uten større problemer litt etter åtte i dag selv etter duppen på iver en time, mer styr enn i det siste var det men på langt nær så ille det var før :)

nå blir det hekling her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at storesøster kunne hjelpe deg litt! :) Kanskje du skulle hatt en katt...? Hvis det hjelper med noe tungt og varmt på magen, mener jeg! Håper du får en fin dag i dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katt hadde vært en ide ja, sånn hvis jeg ikke hadde reagert på dem Og for å være ærlig så orker jeg ikke tanken på å ha dyr når Lita er liten, hun får sin dose med samvær med dyr hos svigers og svogers ;) Kanskje når hun blir større.

Har en tung dag i dag, gleder meg til denne uken og merkedagene er over for denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke katt (eller andre dyr), så kanskje en varmepakning/rispose kan fungere? Men det har du sikkert allerede prøvd :)

Håper dagene glir greit avgårde for deg denne uken :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...