Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Alabama

En stor klem fra meg. Må du vente flere dager før du får endelig svar, nå da? Uff, dette var trist. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei! Dette er ikke sant! Nå er jeg sinna på de duste "høyere maktene" som er så slemme og ikke vil høre!! :kjefte::tristbla:

Ord blir fattige, tenker på deg, kjære gode Pusilus! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for trøst, klemmer og gode tanker.

Alabama, jeg må nok bare vente til neste torsdag og forhåpentligvis har jeg blødd ut alt da og slipper cytotec. Det er prosedyer på slike saker med ny kontroll en uke etter, i tillegg til to Hcg prøver.

Redbird, jeg forstår meg ikke alltid på høyere makter jeg heller :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei kjære søte Pusilus, dette er bare mer urettferdig enn jeg har ord for! :grine: Tårene mine triller for deg, skulle av hele mitt hjerte ønske det var noe jeg kunne gjøre. Ta godt vare på deg selv vennen :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette var veldig trist, pusilus. Dette var ikke nyhetene jeg ville finne her inne i dag. :tristbla:

Jeg håper du slipper cytotec, og så må du og mannen ta godt vare på hverandre nå. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei..... :trist:

Jeg blir helt målløs.

Vit at jeg tenker på deg og føler med deg.

Vet liksom ikke hva mer jeg kan skrive.

Ta vare på hverandre. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ufattelig trist at det skulle gå gale igjen. :grine: Eg blir så utrulig sint når sånt skjer, for det er så forferdelig urettferdig! :( Kvifor skal du måtte oppleva dette igjen og igjen? Eg veit at det må vera utrulig vondt for deg, og at det ikkje finst eit ord i verden som kan trøsta akkurat no. Derfor vil eg heller gje deg ein stor klem! :hug:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det bare var noe jeg kunne gjøre for å ta bort smerten din...Mange klemmer fra meg :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gode, søte jenter :klem:

Omtanken varmer.

Vi tar godt vare på hverandre her hjemme, og venninner/kolleger er super ( de som har visst om det denne gangen også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann du!

Jeg har sniklest her av og til, men tenkte jeg skulle gi "lyd" fram eg nå!

Vil gi deg en stor klem! :klemmer: Må være utrolig tungt og slitsomt å gå gjennom såpass mye! :(

Håper virkelig at neste spire sitter fort og at den klorer seg fast! Man må jo bare prøve å holde motet oppe, selv om det ikke er enkelt. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det finnes liksom ingen grenser for motgang og skuffelse noen må igjennom :tristbla:

Hold deg sterk Pusilus :troest::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Håper kroppen ordner opp selv, da. Skjønner at du helst vil slippe cytotec. Ta vare på deg selv! Og mannen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...