Ananan Skrevet 12. april 2011 #221 Del Skrevet 12. april 2011 Gratulerer Pusilus, så uendelig glad på dine vegne - denne gangen skal det gå bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 12. april 2011 Forfatter #222 Del Skrevet 12. april 2011 GRATULERER! Så det i Zia sin dagbok og nå har jeg lest gjennom hele din. Dette var veldig gode nyheter! Nå heier vi på at lille frøet biter seg fast og at du og mannen får verdens beste julegave i år. Hei på deg Punky. Takker for heiing Skjønner at det er skremmende og strålende på en og samme tid Nå er det viktig med positive tanker og optimisme i heimen Det er jeg sikker på at du og mannen fikser Kan jeg spørre når termin er forventet? (kan regne meg frem selv da ) Jeg er helt sikker på at dette går veien, tok meg selv i å sitte og tute i dag morres når jeg ilte inn for å se om det var noen news, hormonell og lett-rørt.. Men jammen var dette en strålende nyhet, verdt å felle noen gledestårer for Håper dere koser dere ordentlig i dag Vi prøver så godt vi kan, kjære er mye flikere enn meg da Jeg håper det holder hele veien til ca 20. des Gratulerer Pusilus, så uendelig glad på dine vegne - denne gangen skal det gå bra!! Håper virkelig det og at det er din tur nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 12. april 2011 #223 Del Skrevet 12. april 2011 Gratulerer pusilus! Denne gangen SKAL spiren feste seg! Masse lykke til med ruginga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 12. april 2011 #224 Del Skrevet 12. april 2011 Å, så fantastiske nyhetar! Gratulerer så utrulig mykje, pusilus! Dette er så utrulig fortent. Og denne gangen skal det gå bra, for no er det virkelig din tur til å få oppleva å bli mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 12. april 2011 #225 Del Skrevet 12. april 2011 Må bare litt til her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 12. april 2011 Forfatter #226 Del Skrevet 12. april 2011 Hegejenta og Mirabella, takk takk Gossip søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 13. april 2011 #227 Del Skrevet 13. april 2011 Hurra for adventskalenderbabyen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 13. april 2011 #228 Del Skrevet 13. april 2011 til søte pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 13. april 2011 #229 Del Skrevet 13. april 2011 Så herlige nyheter, pusilus! Gratulerer så mye, nå ble jeg utrolig glad på dine vegne! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. april 2011 Forfatter #230 Del Skrevet 13. april 2011 Hurra for adventskalenderbabyen! til søte pusilus Så herlige nyheter, pusilus! Gratulerer så mye, nå ble jeg utrolig glad på dine vegne! :strix: Takk Happy Feet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 13. april 2011 #231 Del Skrevet 13. april 2011 Innom med ein og litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 13. april 2011 #232 Del Skrevet 13. april 2011 Gratulerer!! Desemberbarn er absolutt fantastiske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. april 2011 Forfatter #233 Del Skrevet 13. april 2011 Innom med ein og litt tilbake. Gratulerer!! Desemberbarn er absolutt fantastiske Takk, takk. Det vet du nok alt om ja, snuppa di er helt nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 13. april 2011 #234 Del Skrevet 13. april 2011 Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebitt Skrevet 13. april 2011 #235 Del Skrevet 13. april 2011 Denne gangen går det bra pusilus. Sender en klem din vei pluss :strix: :strix: for den nye spiren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 14. april 2011 #236 Del Skrevet 14. april 2011 Ser ut til at påskeegget blir til en kalendergave nå da. Er så glad på dine vegne, Pusilusa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. april 2011 Forfatter #237 Del Skrevet 14. april 2011 Imli Ebbit, takk og velkommen hit Nilla, jeg håper virkelig påskeegget blir til en kalendergave Tør ikke helt å tro det enda. I dag sov jeg nesten tre timer etter jobb og har ikke gjort noe stort mer enn å spise og trene litt utenom det En stor takk til naboene våre som festet til langt på natt, vi har da regler som sier at det ikke skal spilles høy musikk etter elleve, men det har disse tydligvis ikke fått med seg Ulvehungeren er her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 14. april 2011 #238 Del Skrevet 14. april 2011 Bon appetitt! Her blei det arme riddarar til kvelds. Kan anbefalast! (Ja, og så mango til dessert, såklart. *hekta* ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 14. april 2011 #239 Del Skrevet 14. april 2011 Teite naboer Glad vi ikke har slike naboer Nærmeste nabo her er jo besteforeldrene til mannen og de fester jo ikke akkurat så mye... Spis og kos deg du, nå skal du bli stor og flott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 15. april 2011 #240 Del Skrevet 15. april 2011 Å Pusilus, jeg kom over de fantastiske nyhetene i et par andre dagbøker Gratulerer så mye! Dette fortjener du - nå går det veien - hele veien! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå