Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

GRATULERER! :roser:

Så det i Zia sin dagbok og nå har jeg lest gjennom hele din. :)

Dette var veldig gode nyheter! :bolledeig:

Nå heier vi på at lille frøet biter seg fast :duskedame: og at du og mannen får verdens beste julegave i år. :babysmokk:

:goodbye: Hei på deg Punky.

Takker for heiing :klem:

Skjønner at det er skremmende og strålende på en og samme tid :sjenert: Nå er det viktig med positive tanker og optimisme i heimen :yvonne::) Det er jeg sikker på at du og mannen fikser :rodmer:

Kan jeg spørre når termin er forventet? (kan regne meg frem selv da :fnise: ) Jeg er helt sikker på at dette går veien, tok meg selv i å sitte og tute i dag morres når jeg ilte inn for å se om det var noen news, hormonell og lett-rørt.. Men jammen var dette en strålende nyhet, verdt å felle noen gledestårer for :strix:

Håper dere koser dere ordentlig i dag :rodmer:

Vi prøver så godt vi kan, kjære er mye flikere enn meg da :sjenert:

Jeg håper det holder hele veien til ca 20. des ;)

Gratulerer Pusilus, så uendelig glad på dine vegne - denne gangen skal det gå bra!! :strix::hug:

Håper virkelig det :pls: og at det er din tur nå :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer pusilus!

Denne gangen SKAL spiren feste seg!

Masse lykke til med ruginga!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så fantastiske nyhetar! :strix: Gratulerer så utrulig mykje, pusilus! :hoppendeglad::smilyblomst:

Dette er så utrulig fortent. Og denne gangen skal det gå bra, for no er det virkelig din tur til å få oppleva å bli mamma! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlige nyheter, pusilus! :hjerte:

Gratulerer så mye, nå ble jeg utrolig glad på dine vegne!:strix: :strix: :strix:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for adventskalenderbabyen! :)

:tree:

:hug: til søte pusilus :kose:

:kyss2:

Så herlige nyheter, pusilus! :hjerte:

Gratulerer så mye, nå ble jeg utrolig glad på dine vegne!:strix: :strix: :strix:

:kose:

Takk Happy Feet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med ein :hug: og litt :strix:

:klem: tilbake.

Gratulerer!! :hoppendeglad:

Desemberbarn er absolutt fantastiske :jepp:

Takk, takk.

Det vet du nok alt om ja, snuppa di er helt nydelig :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Imli :klem:

Ebbit, takk og velkommen hit :klemmer:

Nilla, jeg håper virkelig påskeegget blir til en kalendergave :rodmer: Tør ikke helt å tro det enda.

I dag sov jeg nesten tre timer etter jobb og har ikke gjort noe stort mer enn å spise og trene litt utenom det :natti: En stor takk til naboene våre som festet til langt på natt, vi har da regler som sier at det ikke skal spilles høy musikk etter elleve, men det har disse tydligvis ikke fått med seg :kjefte:

Ulvehungeren er her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bon appetitt! Her blei det arme riddarar til kvelds. Kan anbefalast! :spise: (Ja, og så mango til dessert, såklart. *hekta* :lur: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teite naboer :sinna: Glad vi ikke har slike naboer :fnise: Nærmeste nabo her er jo besteforeldrene til mannen og de fester jo ikke akkurat så mye...

Spis og kos deg du, nå skal du bli stor og flott :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Pusilus, jeg kom over de fantastiske nyhetene i et par andre dagbøker :hjerte: Gratulerer så mye! Dette fortjener du - nå går det veien - hele veien!

:hoppendeglad:

:strix: :strix: :strix:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...