Gjest Alabama Skrevet 7. mai 2011 #401 Del Skrevet 7. mai 2011 Høres ut som om det verste er over. Fint at mannen var hjemme sammen med deg! Kos deg med Farmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 7. mai 2011 #402 Del Skrevet 7. mai 2011 Så godt at det verste er overstått nå. Og neste gong du har slike smerter, då SKALSKALSKALSKALSKAL det komma noko godt, hylande og sprellande ut av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 7. mai 2011 #403 Del Skrevet 7. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #404 Del Skrevet 8. mai 2011 Sliten, føler meg som en zombie.. Vi var ute en liten tur i nabolaget og kjøpte is tidligere i dag, var helt utmattet da vi stoppet opp på halvveien for å snakke med noen bekjente. Jeg skulle sikkert målt hemoglobin verdiene mine, har mistet litt blod denne gangen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowergirl777 Skrevet 8. mai 2011 #405 Del Skrevet 8. mai 2011 Nei og nei.. dette var jo ikke noe hyggelig lesning i det hele tatt.. verden er et urettferdig sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 9. mai 2011 #406 Del Skrevet 9. mai 2011 Lurt å sjekke det opp. Tror du skrev tidligere at du tok jern etter forrige SA!? Selv om det var slitsomt, så var det sikkert litt deilig å komme seg ut også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #407 Del Skrevet 9. mai 2011 Flowergirl hvordan er det med deg? Alabama, det var snakk om jern etter MA-en i januar, men siden jeg havnet på en 10 dagers hestekur med antibiotika som ikke var kompatibel med jerntilførsel ble det ikke noe av. Jeg har ikke noe stor tålmodighet med venterom kjenner jeg, nå har jeg sittet på legekontoret tett opp i en time Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 9. mai 2011 #408 Del Skrevet 9. mai 2011 Her ser jeg det går som sist jeg var innom. Enda en skuffelse stakkar. Det er imponerende at du holder ut altså. Ikke alle som har like stort pågangsmot som deg. Misunner deg..... Du vet..De virkelige vinnerne er de som aldri gir opp. Slike som deg kommer til topps til slutt! Stå på vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 9. mai 2011 #409 Del Skrevet 9. mai 2011 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #410 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Her ser jeg det går som sist jeg var innom. Enda en skuffelse stakkar. Det er imponerende at du holder ut altså. Ikke alle som har like stort pågangsmot som deg. Misunner deg..... Du vet..De virkelige vinnerne er de som aldri gir opp. Slike som deg kommer til topps til slutt! Stå på vennen. Det va´kke så lett detta nei Krysser fingrene for at det holder hele veien neste gang, når det måtte bli. Kan ikke si at jeg har noe mer pågangsmot enn andre, men jeg kan jo ikke bare pakke og stue bort mamma-sekken heller selv om det er det jeg har mest lyst til enkelte dager. Men takk for gode ord snuppa Innom med en ********** I dag har jeg hatt en hyggelig ettermiddag i solen sammen med ei av dansejentene Vi har spist og skravlet. Når jeg kom hjem hadde jeg faktisk så pass med overskudd at jeg vasket stekeovnen som skulle ha vært vasket for minst et halvår siden og ryddet det overflødige rotet som har samlet seg den siste uken når vi ikke har gjort en dritt her hjemme. Nå klarer jeg å gå inn i stuen og kjøkkenet uten å bli stresset Endret 9. mai 2011 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 9. mai 2011 #411 Del Skrevet 9. mai 2011 Energisnuppa Det hjelper gjerne på humøret å få det litt reint og ryddig rundt seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 9. mai 2011 #412 Del Skrevet 9. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. mai 2011 #413 Del Skrevet 9. mai 2011 Så deilig med en effektiv ettermiddag og ikke minst koselig med skravlings og mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #414 Del Skrevet 10. mai 2011 I dag er det ett år siden uttaket. Det håpet og de forventningene vi hadde da, finnes det ikke et snev av nå. Det hjelper nok ikke så veldig mye at dette skulle vært siste uken på jobb før permisjonen heller. I stedet må jeg pent nødt å finne meg i å høre på at andre gleder seg til permisjonen sin, at det skal bli sååååå godt å ha fri fra jobb ett år "Vær så snill å si det til noen andre enn meg, jeg orker ikke høre på" er den første tanken min, men andre tanken min er "jeg kan jo ikke skygge unna slike tema for resten av livet, det er jo alltid noen som blir gravid og skal ut i permisjon. Hopp i det" En litt fin ting i dag. Det var en kollega, som jeg i utgangspunktet ikke har noe tett kontakt med, som sa det var fint at jeg var tilbake på jobb Jeg tenkte mitt om at hun hadde fått greie på SA-en selv om hun ikke sa noe direkte om det, og det ble bekreftet senere på dagen av en annen. Men lell ble jeg litt glad for den ekstra omtanken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 10. mai 2011 #415 Del Skrevet 10. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 10. mai 2011 #416 Del Skrevet 10. mai 2011 Det er koselig med litt ekstra omtanke Jeg har forferdelig vondt av hvordan de siste månedene har blitt for deg, og skulle virkelig ønske at det var noe jeg kunne gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. mai 2011 #417 Del Skrevet 11. mai 2011 Godt med omtenksomme kollegaer Du har virkelig hatt noen tøffe måneder Skal nok bli deilig å bli kvitt hun ene kollegaen for en stund nå tenker jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #418 Del Skrevet 11. mai 2011 Ekstra omtanke er godt, og spesielt når det kommer fra noen man ikke forventer det fra Det har vært et tøft år så langt ja, håper det bare går oppover fra nå. I dag er jeg kjempe trøtt, sov fem og en halv time i strekk i natt noe jeg ikke har gjort på lenge. Har litt problemer med å sove på natten, morgen/formiddag har jeg mye bedre sovehjerte. Lakenskrekk og tankespinning er ikke noe ultimat kombinasjon akkurat På lørdag har jeg fått tilbud om gratisdemonstrasjon på hudpleieprodukter, 1 time med behandling av en hudpleier Gjett om jeg gleder meg Føler jeg har blitt 10 år eldre utseendemessig siden januar Jeg som alltid er den som har sett mye yngre ut enn hva jeg er, ser nå gammel og utslitt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. mai 2011 #419 Del Skrevet 11. mai 2011 Så deilig med litt hudpleie Mange tanker og bekymringer legger seg på huden det Skal bli godt å få det bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 11. mai 2011 #420 Del Skrevet 11. mai 2011 Kjenner meg så igjen i det du sier om forventningene du hadde for et år siden. Vi begynte med prøverør for akkurat et år siden også og jeg husker så godt hvor positive vi var. Hadde jo ventet så lenge på hjelp og var ganske sikre på at vi kom til å lykkes etter ett eller to forsøk. Det er jo en ekstra belastning for deg at du skulle ha gått ut i permisjon i disse tider. Jeg er så imponert over hvordan du har taklet det hele, skulle ønske at jeg var like sterk som deg.! Hudpleie høres digg ut og er jammen noe du fortjener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå