Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Skulle jo tru du tilhøyrte same legekontor som eg, slik kontordama der høyrtest ut. :balltre:

Håpar det skjer noko nå. Sjølv om du sikkert ikkje akkurat gleder deg til smertene, er det best å få det unnagjort raskt, og sleppa å venta på dei. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle jo tru du tilhøyrte same legekontor som eg, slik kontordama der høyrtest ut. :balltre:

Håpar det skjer noko nå. Sjølv om du sikkert ikkje akkurat gleder deg til smertene, er det best å få det unnagjort raskt, og sleppa å venta på dei. :kose:

Den kontordamen det er ikke favoritten min nei :roll: Det var nok hun som tok telefonen da jeg ville ha time etter MA-en i januar også.

Mine tanker går til deg Pusilus. Stor klem!

Takk Blondie :klem:

Nå har jeg funnet frem varmeflasken, blødningene er i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpar det ikkje blir altfor ille, og at du blir fort ferdig. Du er i tankane mine. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fastlegesystemet har ikke helt fungert etter sin hensikt alle steder :kjefte: Syns det er for galt at de fleste kontordamer på legesentre er sure, de er jo faktisk i et serviceyrke! Jeg sa ganske klart ifra sist gang jeg ringte om hastetime.. :sjenert: Klarte rett og slett ikke å kontrollere meg mer.

Håper smertene ikke blir for ille og at det går fort over :klemmer: Hvilke serier ser du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du blir ferdig i kveld! Har du smertestillende hjemme? :troest:

Tviler på at jeg blir ferdig i kveld, regner med en storflom i morgen. Det stoppet litt opp nå, typisk.

Har bunkret opp med ibux ;)

Håpar det ikkje blir altfor ille, og at du blir fort ferdig. Du er i tankane mine. :hug:

:klem:

Fastlegesystemet har ikke helt fungert etter sin hensikt alle steder :kjefte: Syns det er for galt at de fleste kontordamer på legesentre er sure, de er jo faktisk i et serviceyrke! Jeg sa ganske klart ifra sist gang jeg ringte om hastetime.. :sjenert: Klarte rett og slett ikke å kontrollere meg mer.

Håper smertene ikke blir for ille og at det går fort over :klemmer: Hvilke serier ser du på?

Hun fikk høre forrige gang ja :kjefte: Skulle sagt noen ord i dag også om jeg ikke hadde blitt så paff av avvisningen hennes.

Varmeflasken lindrer smertene veldig :)

I dag har jeg sett noen episoder av The Big Bang Theory, siste av Grey´s anatomy, siste av private practice og The Pursuit of Happyness :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære pusilusvennen. Jeg er så lei meg for det dere gjennomgår, det er så urettferdig. Håper blødningene og de fysiske smertene snart er over.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si meg enig angående disse legekontor damene. Men når jeg har vært med unga, så har de faktisk vært helt fantastiske. Så det er tydeligvis ikke så nøye med oss voksne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal aldri føde uten epidural! Det er en ting jeg er helt sikker på.

Fy f#$~#} Det har i alle fall begynt nå, håper virkelig jeg blir ferdig i dag :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff :sukk: Tenker på deg, håper det er raskt overstått..

Føding uten epidural kommer du til å klare finfint, ikke minst fordi da vet du at du får en premie som gjør at det er verdt det :jepp:

Nå derimot synes jeg godt du kunne fått epidural for ø døyve de fysiske smertene om ikke annet.. :trist:

Ta vare på deg selv :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg kan ikkje seia anna enn at eg føler med deg og tenker på deg, for eg veit kor ********* vondt det kan gjera. :( Håpar det ikkje tar lang tid, i det minste.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter :klem:

Etter skytteltrafikk mellom stuen og badet, og halvannen time i dusjen med varmt vann på rygg og mage, tror jeg nok det er over. Jeg studerte det som kom ut og konkluderte med at det var det som var/skulle blitt morkaken + litt til.

Tenke seg til at kroppen min faktisk har klart å ordne opp op egenhånd :daane:

Vond ja dreia, det skulle ikke vært lov. Kjære stakkar som ikke kunne gjøre noe annet enn å se på at jeg hadde det vondt, og stryke meg litt på ryggen før han ble sendt på stuen igjen. Nå satser jeg på at de værste smertene er over, og at det bare er vanlige menssmerter igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, jeg føler med deg. Det er skikkelig vondt når ting skal renses ut av systemet. Nesten som rier syntes jeg. Men som du vet så inderlig godt, supert at kroppen ordner opp selv! :tommel:

Ellers så ser det ut til at vi har veldig lik smak når det kommer til serier. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh fy for pokker, og en haug med banneord jeg ikke vil skrive her..

Det er så utrolig urettferdig, jeg føler så med deg, kjære deg!

Så godt at du har en hærlig kjæreste som støtter deg, sender deg alle gode tanker jeg kan komme på.

Håper alt av smerter er over kjapt som fy, og ønsker deg en flott helg videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg føler med deg. Det er skikkelig vondt når ting skal renses ut av systemet. Nesten som rier syntes jeg. Men som du vet så inderlig godt, supert at kroppen ordner opp selv! :tommel:

Ellers så ser det ut til at vi har veldig lik smak når det kommer til serier. :jepp:

Det er akkurat som rier ja, kan ikke akkurat si at ibux hjalp noe. Det var vel for mye å forlange tenker jeg, i januar fungerte det ikke med morfin og alt mulig annet i max dose heller.

Artig med lik seriesmak :tommel: Jeg har faktisk begynt å laste ned Chicago Hope jeg :fnise: Tenkte på den tidligere i uken, da den gikk på tirsdager for mange herrens år siden pleide jeg å ha tv kveld med en av mine gode venninner hver tirsdag etterfulgt av mye skravling :hjerte: Og det minner meg på at jeg må ringe henne og fortelle at det ikke gikk denne gangen heller :tristbla:

Åh fy for pokker, og en haug med banneord jeg ikke vil skrive her..

Det er så utrolig urettferdig, jeg føler så med deg, kjære deg!

Så godt at du har en hærlig kjæreste som støtter deg, sender deg alle gode tanker jeg kan komme på.

Håper alt av smerter er over kjapt som fy, og ønsker deg en flott helg videre!

Takk søte du :klem:

Å, nå håper jeg det verste av smerter er over for deg vennen min! :klemmer:

De er nok det nå, og godt er det. Jeg har hatt meg en dupp på noen timer etter en slitsom dag. Nå er det en liten time til Farmen begynner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...