Gå til innhold

Lille overaskelsen er på utsiden <3


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Gjest Delphina

Jeg fikk forresten over 9000 tilbake på skatten! Hurra! De pengene går rett til babyutstyr! :ler: Dersom vi ikke hadde planlagt baby, så hadde de gått til ferie sånn som de andre årene. Men da har jeg jo bare fått sånn 2000 kr.

Pengene jeg fikk tilbake på skatten er øremerket lille sjøapen. 4000 kr er ikke verst. Da blir det bodyer og litt av hvert for gullet. :fnise:

Det med SA, de fleste opplever det kun én gang og som oftest før de vet de er gravide, noen etter de finner ut at de er gravide, desverre. Du er fremdeles en ung frøken (i mine øyne hvertfall), og du kommer ikke til å ha problemer med å bli gravid vet du. :klemmer:

Du har også en helsikkes styrke jeg neppe tror jeg hadde funnet i meg selv, det skal du ha. Du greier å tenke positivt oppi alt dette. Flotte, flinke teriyaki!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pengene jeg fikk tilbake på skatten er øremerket lille sjøapen. 4000 kr er ikke verst. Da blir det bodyer og litt av hvert for gullet. :fnise:

Det med SA, de fleste opplever det kun én gang og som oftest før de vet de er gravide, noen etter de finner ut at de er gravide, desverre. Du er fremdeles en ung frøken (i mine øyne hvertfall), og du kommer ikke til å ha problemer med å bli gravid vet du. :klemmer:

Du har også en helsikkes styrke jeg neppe tror jeg hadde funnet i meg selv, det skal du ha. Du greier å tenke positivt oppi alt dette. Flotte, flinke teriyaki!

Takk for det, men føler meg hverken positiv eller sterk akkurat nå.. :sukk:

Gleder meg til sambo kommer hjem slik at jeg kan få litt kos og nærhet. Det blir godt.

Til kvelds blir det forresten baguetter med nugatti og melk! Har gitt litt faen i kostholdet siste to dagene! Og kommer nok til å gi faen et par dager til. Fortjener å spise det som faller meg inn synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Takk for det, men føler meg hverken positiv eller sterk akkurat nå.. :sukk:

Gleder meg til sambo kommer hjem slik at jeg kan få litt kos og nærhet. Det blir godt.

Til kvelds blir det forresten baguetter med nugatti og melk! Har gitt litt faen i kostholdet siste to dagene! Og kommer nok til å gi faen et par dager til. Fortjener å spise det som faller meg inn synes jeg!

kos er bra for kropp og sjel, og det er greit å gi faen en gang i blant. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Teriyaki!

Trist å lese at spiren deres ikke levde lenger :troest: Men jeg synes du er flink som er så positivt, og du hadde en kjempefin liste :Nikke:

Vil gjerne følge deg i prøvingen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sunt å gi faen en gang i blant.

Teriyaki, selv om du ikke føler deg sterk og positiv, så er du det. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fant jeg deg:)

Måtte lese meg litt bakover.. Fikk skrekkelig lyst på baguett med nugatti... Nugatti krønsj er yammi...

Nei, jeg syns ikke du er rar som er mer frustrert enn lei deg. Jeg har det akkurat likt. Jeg er kjempe lei meg men veldig irritert på en måte... Det passet så utrolig bra nå!!

Men slik ble det ikke... Ingen baby til jul:(

Men jeg er enig i ønsket om at her mååå det skje noe fort igjen. Ble så glad og lettet idag da jeg snakket med gynekologen min. Hcg var på bånn som han sa og da er liksom kroppen fit to fight føler jeg. Da venter jeg bare på TR... Bare og bare...!

Og neste gang det klaffet skulle jeg bare ringe så skulle han ta imot meg på tidlig ul.

Ble så lettet på en måte. Og enda mer utålmodig av å vente på at vi skal komme oss igang igjen...

Håper det klaffer samtidig med oss igjen da! Alltid trivelig å ha noen å følge:)

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kos er bra for kropp og sjel, og det er greit å gi faen en gang i blant. :klemmer:

Du har nok rett i det! Jeg skal gi faen fram til helga tenker jeg, så skal jeg begynne å "leve" igjen. eneste jeg har vært sammen med i det siste er mamma og samboer. Må vel treffe venner snart også. :)

Hei Teriyaki!

Trist å lese at spiren deres ikke levde lenger :troest: Men jeg synes du er flink som er så positivt, og du hadde en kjempefin liste :Nikke:

Vil gjerne følge deg i prøvingen :klem:

Heihei og :velkommen:

Det hjelper å se at dere synes jeg er flink til å være positiv, men var ikke så flink i går. I går trillet tårene og jeg orket ikke å svare her inne. Men må vel bare la meg selv "fall apart" litt, slik at man ikke går og gnager innvendig. :klemmer:

Det er sunt å gi faen en gang i blant.

Teriyaki, selv om du ikke føler deg sterk og positiv, så er du det. :hug:

:klemmer:

Der fant jeg deg:)

Måtte lese meg litt bakover.. Fikk skrekkelig lyst på baguett med nugatti... Nugatti krønsj er yammi...

Nei, jeg syns ikke du er rar som er mer frustrert enn lei deg. Jeg har det akkurat likt. Jeg er kjempe lei meg men veldig irritert på en måte... Det passet så utrolig bra nå!!

Men slik ble det ikke... Ingen baby til jul:(

Men jeg er enig i ønsket om at her mååå det skje noe fort igjen. Ble så glad og lettet idag da jeg snakket med gynekologen min. Hcg var på bånn som han sa og da er liksom kroppen fit to fight føler jeg. Da venter jeg bare på TR... Bare og bare...!

Og neste gang det klaffet skulle jeg bare ringe så skulle han ta imot meg på tidlig ul.

Ble så lettet på en måte. Og enda mer utålmodig av å vente på at vi skal komme oss igang igjen...

Håper det klaffer samtidig med oss igjen da! Alltid trivelig å ha noen å følge:)

Natta!

Hei og :velkommen:

Så flott at du er "klar" igjen!! Da kan du begynne å se framover. Man lever liksom i en boble den tiden man venter på at man skal kvitte seg med alt, og at HCG-et skal synke tilstrekkelig.

Det hadde vært gøy om det klaffet fort for oss begge ja!! :)

Har egentlig ikke så mye mer å si utover det jeg har skrevet nå, så..Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist at du mistet Teriyaki... Føler med deg og sender deg en stoooor klem!

Men, det er godt å se at du er så positivt innstilt til å starte prøvingen igjen - jeg ønsker dere masse lykke til og krysser fingrene for at spiren sitter fort!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Du skrev i et av de første innleggene at samboeren din var litt skeptisk til barn, vil han prøve igjen da? Eller kanskje jeg leste feil..

Ha en fin dag, snuppa! Å få igjen på skatten er jo überdeilig! Har ikke fått sjekket enda jeg, forbanna altinn.no :rope: JEG KOMMER IKKE INN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist at du mistet Teriyaki... Føler med deg og sender deg en stoooor klem!

Men, det er godt å se at du er så positivt innstilt til å starte prøvingen igjen - jeg ønsker dere masse lykke til og krysser fingrene for at spiren sitter fort!

:klem:

Tusen takk for lykkeønskninger! :) :)

Du skrev i et av de første innleggene at samboeren din var litt skeptisk til barn, vil han prøve igjen da? Eller kanskje jeg leste feil..

Ha en fin dag, snuppa! Å få igjen på skatten er jo überdeilig! Har ikke fått sjekket enda jeg, forbanna altinn.no :rope: JEG KOMMER IKKE INN!

Ja han var jo det, men det tok ikke lange tiden før han faktisk ble mer og mer positiv! Så ja blir nok å prøve igjen!

Så trist å høre, teri :klem:

:klem:

Blødningen har avtatt litt nå, men blør enda. Kommer vel til å blø en stund. Men har ikke kommet noen klumper? (sorry detaljer)...Vel jeg skal til legen i morgen for å ta en sjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Ja han var jo det, men det tok ikke lange tiden før han faktisk ble mer og mer positiv! Så ja blir nok å prøve igjen!

Så bra :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm..Vet ikke helt hva jeg skal si nå? Er lettere sjokkert..Og muligens litt flau for å ha tatt sånn på vei? Eller...

Har vært hos legen, og heldig som jeg er så har fastlegen min ultralyd apperat. Et gammelt et riktignok, men de tre legene deler nå på det. Der fant han et levende embryo med inntakt plommesekk så vidt han kunne se, og et bankende hjerte?? Hva skal dette bety liksom..Har tatt blodprøve nå for å få målt om HCG-et mitt stiger. Hvor lang tid pleier det å ta før man får svar? Er i sjokk..Hvorfor blør jeg flere dager i strekk dersom alt er i skjønneste orden? Blødningen har avtatt da, samme har smertene, og det har ikke kommet klumper som det skal når man har SA...Tør ikke å håpe på noe. Sitter her hel melonisk, melanoisk, melanisk..Ja dere skjønner hvilket ord jeg mener :ler: Hurra for norsk rettskriving..

What to doooo!!!!! Enn om lille frøbel lever og er i den skjønneste orden? Har for sikkerhets skyld tatt folat i dag..Sluttet jo med det her om dagen da jeg trodde det var til ingen nytte.

:kgbaby: :gravid: ???????????????????????

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må legge til at jeg er litt småkvalm og puppene er enda ømme. Skulle ikke dette ha avtatt dersom spiren ikke var liv laga lenger? Trøttheten er ikke like inntens lenger da. Legger meg riktignok veldig tidlig (klokken ni) om kvelden, så rekker kanskje ikke å bli zombie ettersom jeg ikke har vært så aktiv siste dagene heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Hmmm..Vet ikke helt hva jeg skal si nå? Er lettere sjokkert..Og muligens litt flau for å ha tatt sånn på vei? Eller...

Har vært hos legen, og heldig som jeg er så har fastlegen min ultralyd apperat. Et gammelt et riktignok, men de tre legene deler nå på det. Der fant han et levende embryo med inntakt plommesekk så vidt han kunne se, og et bankende hjerte?? Hva skal dette bety liksom..Har tatt blodprøve nå for å få målt om HCG-et mitt stiger. Hvor lang tid pleier det å ta før man får svar? Er i sjokk..Hvorfor blør jeg flere dager i strekk dersom alt er i skjønneste orden? Blødningen har avtatt da, samme har smertene, og det har ikke kommet klumper som det skal når man har SA...Tør ikke å håpe på noe. Sitter her hel melonisk, melanoisk, melanisk..Ja dere skjønner hvilket ord jeg mener :ler: Hurra for norsk rettskriving..

What to doooo!!!!! Enn om lille frøbel lever og er i den skjønneste orden? Har for sikkerhets skyld tatt folat i dag..Sluttet jo med det her om dagen da jeg trodde det var til ingen nytte.

:kgbaby: :gravid: ???????????????????????

:fnise: Tror frøbel er sta jeg :skratte: Haha, jess, skjønner godt du er melankolsk :klemmer:

Du kan få svar etter et par dagers tid. Tok prøvene på en onsdag og en fredag, og tirsdagen eller onsdagen etter, så fikk jeg svarene. Akkurat det med HCG prøvene får man raskt.

Det er faktisk normalt å blø, og du kan ha vondter under graviditeten vet du. Har du blødd voldsomt mye eller bare sånn som på slutten av en mens, sporadisk? Kan hende du har sagt det tidligere, men jeg er litt for sløv til å se oppover i innleggene (helvetes hodepine).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser ut som om Frøbel er sta ja :jepp:

Skjønner godt at du trodde at det ikke gikk veien på grunn av blødningene, men som Delphina sier er det mange som blør under graviditeten. Har hørt om noen som blør hver gang de vansligvis skulle hatt TR helt frem til ungen var født, så ingenting er uvanlig når det gjelder svangerskap.

Håper du får raskt svar på disse prøvene slik at du får mer ro i kroppen din, for det er ikke rent lite du har gått gjennom disse dagene.

Har du tatt deg en test siden blødningene startet eller? Evt kan du jo gjøre det nå mens du venter på resultatene fra legen, for å se om det kommer raskt opp på testen eller ikke.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh! :strix:

:hoppe:

:fnise: Tror frøbel er sta jeg :skratte: Haha, jess, skjønner godt du er melankolsk :klemmer:

Du kan få svar etter et par dagers tid. Tok prøvene på en onsdag og en fredag, og tirsdagen eller onsdagen etter, så fikk jeg svarene. Akkurat det med HCG prøvene får man raskt.

Det er faktisk normalt å blø, og du kan ha vondter under graviditeten vet du. Har du blødd voldsomt mye eller bare sånn som på slutten av en mens, sporadisk? Kan hende du har sagt det tidligere, men jeg er litt for sløv til å se oppover i innleggene (helvetes hodepine).

Melankolsk!! :ler: Jaja, kan ikke være stødig på ALLE ord. Er generelt god i norkskriving, men noen ord glemmer jeg alltid av.

Ok. Ja jeg skal ta neste blodprøve på mandag. Litt kjedelig at jeg må vente hele helgen, men sånn er det jo bare. Så får jeg vel svar midten av neste uke.

Men man skulle vel tro at siden hjertet enda slår, at det faktisk er håp.

Jeg har blødd en god del..I forhold til det jeg selv anser som en god del, men nå har jeg som regel så vidt hatt blødning under vanlig mensen da, så kan hende at det egentlig ikke var så kraftig som jeg trodde?

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om Frøbel er sta ja :jepp:

Skjønner godt at du trodde at det ikke gikk veien på grunn av blødningene, men som Delphina sier er det mange som blør under graviditeten. Har hørt om noen som blør hver gang de vansligvis skulle hatt TR helt frem til ungen var født, så ingenting er uvanlig når det gjelder svangerskap.

Håper du får raskt svar på disse prøvene slik at du får mer ro i kroppen din, for det er ikke rent lite du har gått gjennom disse dagene.

Har du tatt deg en test siden blødningene startet eller? Evt kan du jo gjøre det nå mens du venter på resultatene fra legen, for å se om det kommer raskt opp på testen eller ikke.

:klemmer:

Joda jeg er enda veldig gravid ifølge testen! Hadde en til liggende som ikke var brukt, så prøvde å ta en..Men den har ikke ukeindikator da.

Håper veldig frøbel lever! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håepr at helgen går fort slik at du får kommet til legen igjen og ta blodprøve :)

Ble det ikke tatt noe som helst prøver i dag eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...