Gå til innhold

Lille overaskelsen er på utsiden <3


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Så utrolig koselig! Hørte du hjertelyden også, eller er det for tidlig?

Tror ikke jeg fikk høre den, nei... Men når man ser at hjertet slår, trenger man jo strengt tatt ikke høre det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada, føler meg bra jeg! :):klemmer:

Er bare såå utålmodig nå. Skal til UL på torsdag, men det er jo nesten en HEL uke til! :fnise:

Lurer på hva man kan se så tidlig..Ser vel et bankende hjerte, men noe mer??

Så godtå høre at samboeren din er på gli :)

Håper det ordner seg for dere!

Gled deg til UL, jeg var på tidligste UL i uke 9+5.

Vet det er litt senere enn det du skal men så iallefall et bankende hjerte og noen stubber av noen armer. Men mest av alt så ligner det jo på en levende ostepop :fnise:

Det blir iallefall mye mer reelt når du ser den lille :rodmer:

Kan nok være svangerskapstrøtte du har fått...

Jeg var helt i koma fra ca uke 7 til uke 14....

Ha en flott helg!

Her blir det kjærstekos foran tv'en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med graviditeten! :) Kjenner meg litt igjen i beskrivelsen din jeg. Jeg ble også uplanlagt gravid, like gammel og gikk 1. året på sykepleien. Jeg mistet min lille i uke 5/6, og sluttet på studiet like etter dette da ting ble litt tungt. Heldigvis hadde jeg en støttende sambo fra første dag. Satser på at ting ordner seg for deg og din kjære også når han får vent seg på tanken :jepp: Vil ønske deg lykke til videre, så kommer jeg nok til å titte innom rett som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg fikk høre den, nei... Men når man ser at hjertet slår, trenger man jo strengt tatt ikke høre det. :)

Ja, det er jo sant! Det er det viktigste!!

Så godtå høre at samboeren din er på gli :)

Håper det ordner seg for dere!

Gled deg til UL, jeg var på tidligste UL i uke 9+5.

Vet det er litt senere enn det du skal men så iallefall et bankende hjerte og noen stubber av noen armer. Men mest av alt så ligner det jo på en levende ostepop :fnise:

Det blir iallefall mye mer reelt når du ser den lille :rodmer:

Kan nok være svangerskapstrøtte du har fått...

Jeg var helt i koma fra ca uke 7 til uke 14....

Ha en flott helg!

Her blir det kjærstekos foran tv'en :)

Så koselig! Gleder meg veldig til å se det selv ja, men mest av alt gleder jeg meg til å se om alt er bra med den lille! :rodmer:

Kjærestekos er deilig! Det er vel det vi også skal gjøre i dag, skal hive meg rundt og lage nachos snart! :)

Gratulerer så mye med graviditeten! :) Kjenner meg litt igjen i beskrivelsen din jeg. Jeg ble også uplanlagt gravid, like gammel og gikk 1. året på sykepleien. Jeg mistet min lille i uke 5/6, og sluttet på studiet like etter dette da ting ble litt tungt. Heldigvis hadde jeg en støttende sambo fra første dag. Satser på at ting ordner seg for deg og din kjære også når han får vent seg på tanken :jepp: Vil ønske deg lykke til videre, så kommer jeg nok til å titte innom rett som det er.

Tuusen takk! Og :velkommen:

huff, triste greier det der altså! Jeg er kjemperedd for å miste, men håper det går bra. Menssmertene gjør jo at jeg hele tiden er litt redd for en eventuell SA, men vet jo også at det er normalt å ha menssmerter i starten av en graviditet.

Nå skjedde det noe rart med multisitatet, så Ms. Raggsokk: Tusen takk for det! God helg til det også! :jepp:

I dag har jeg vært i byen og gjort noen erneder, og vært noen timer hos mamma. Da jeg kom hjem klokken syv (halv syv?) var jeg så trøtt, så tok meg en blund helt til ti på halv ni. Gjorde det for at jeg skal være opplagt i kveld slik at vi får det koselig!

Men nå må jeg hive meg rundt med å lage mat! Ha en fiiin fredagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

I dag har jeg vært i byen og gjort noen erneder, og vært noen timer hos mamma. Da jeg kom hjem klokken syv (halv syv?) var jeg så trøtt, så tok meg en blund helt til ti på halv ni. Gjorde det for at jeg skal være opplagt i kveld slik at vi får det koselig!

Men nå må jeg hive meg rundt med å lage mat! Ha en fiiin fredagskveld!

Hurra for svangerskapstrøtte! :jepp:

Håper dere fikk en flott kveld i går og at maten smakte godt! Ha en fiin fiin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for svangerskapstrøtte! :jepp:

Håper dere fikk en flott kveld i går og at maten smakte godt! Ha en fiin fiin helg :klemmer:

Hehe, ja ikke sant! :ler:

Var helt hensides trøtt på jobb i dag. Har jobbet fra 08:00-1800, så nå er jeg sliten med stor S!

I kveld koser jeg meg hjemme alene. Sambo skal på fest, så jeg skal ligge her i svime, og tenke på lille frøbel! :rodmer:

Jeg tipper jeg blir satt en uke tilbake på UL på torsdag. Pga. jeg testet negativt den 26 februar, og siden jeg har så lite symptomer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja ikke sant! :ler:

Var helt hensides trøtt på jobb i dag. Har jobbet fra 08:00-1800, så nå er jeg sliten med stor S!

I kveld koser jeg meg hjemme alene. Sambo skal på fest, så jeg skal ligge her i svime, og tenke på lille frøbel! :rodmer:

Jeg tipper jeg blir satt en uke tilbake på UL på torsdag. Pga. jeg testet negativt den 26 februar, og siden jeg har så lite symptomer. :)

Oi, det var en lang dag. :klemmer: Kos deg masse i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan man gjøre for at redselen for SA forsvinner? Tenker veldig mye på det, hvor tungt det vil være. Spesielt fordi dette ikke var planlagt, så da vil vel ikke sambo gå med på å bare hive seg rundt og "lage en ny". :sukk:

Jeg tror jo det kommer til å gå bra, men har hele tiden i bakhodet at ting kan skje, ting kan skje. Kanskje er det for å være forberedt på det? Og det at jeg har så lite symptomer gjør jo også at man lurer på om man i det hele tatt er gravid. :ler: Men tre positive tester lyver ikke, så det er jo grei. Vil jo gjerne nyte å være gravid, dermed på redselen forsvinne snart. Tipper jeg kommer til å føle meg mer rolig når jeg får se et bankende hjerte på UL. I det minste. :)

I mårrest våknet jeg lys våken klokken sju (!). Så da stod jeg opp etter hvert, men nå er jeg trøtt igjen, så kommer sikkert til å ta en liten blund om ikke så lenge. Gleder meg egentlig bare til neste uke begynner jeg, slik at det fortest mulig blir torsdag! :hoppe:

Her er det forresten :sol: og fiint vær! Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Redselen ligger i kroppen en god stund, selv om det ikke er planlagt. Tror de fleste gravide har tenkt på det med SA og bekymret seg for det. :klemmer: Det går som oftest greit, og som min forlovedes mor sa "Det er et lite mirakel og det klamrer seg nok fast, når det er ment til å komme til verden". :fnise:

Trøtthet er ikke bare bare, får håpe din lur ikke blir så lang som min (11 timer). Nyte solen da! :klemmer: Er veldig overskyet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redselen ligger i kroppen en god stund, selv om det ikke er planlagt. Tror de fleste gravide har tenkt på det med SA og bekymret seg for det. :klemmer: Det går som oftest greit, og som min forlovedes mor sa "Det er et lite mirakel og det klamrer seg nok fast, når det er ment til å komme til verden". :fnise:

Trøtthet er ikke bare bare, får håpe din lur ikke blir så lang som min (11 timer). Nyte solen da! :klemmer: Er veldig overskyet her.

Jepp, tror nok det. Men må bare finne en måte å ikke tenke så mye på det. Blir jo gal!! :ler:

Skal gjøre det. Tenker å ruslem eg en tur senere i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Jepp, tror nok det. Men må bare finne en måte å ikke tenke så mye på det. Blir jo gal!! :ler:

Skal gjøre det. Tenker å ruslem eg en tur senere i dag. :)

Haha, bare flytt fokuset over til andre ting som ikke alltid har med barnet å gjøre, studier er en god ting. Ikke alltid lett, men også greit å få litt pause fra de negative bekymringstankene.

Beklager alle tipsene, har bare lyst til å hjelpe.. :fnise::sjenert: :sjenert:

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redselen vil nok alltid til en viss grad være der...

Men det blir bedre etter UL og også etter uke 12 - det er liksom den magiske grensen! :)

Vet selv at man kan bli sprø av å tenke på det!

Jeg sliter også med å sove lenge for tide...

I går var jeg oppe 07:15 og i dag 08:00...

Men det er kanskje greit å bli vant til det :fnise:

Godt det er lov med en høneblun utpå dagen ;)

Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Redselen vil nok alltid til en viss grad være der...

Men det blir bedre etter UL og også etter uke 12 - det er liksom den magiske grensen! :)

Vet selv at man kan bli sprø av å tenke på det!

Jeg sliter også med å sove lenge for tide...

I går var jeg oppe 07:15 og i dag 08:00...

Men det er kanskje greit å bli vant til det :fnise:

Godt det er lov med en høneblun utpå dagen ;)

Ha en fin søndag!

Jepp! De magiske 12..Skal være bra glad når jeg når den uken. Dersom jeg er så langt som tickeren min viser, så er det påskeferie når jeg når uke 12. Så da tenker jeg at jeg skal finne på et eller annet for å "feire", eller markere at det faktisk er en realitet!!

Lurer på når jeg skal si det til folk. Mamma vet det, og en veldig god veninne av meg som også er gravid, og samboer sin bestekompis samt. søsteren hans. Så mange allerede. Foreldrene hans får vite det etter UL på torsdag, mens pappa, stemor og lillesøster tenkte jeg å vente til i alle fall 10 uker. Mest fordi at dersom jeg mister, så blir vel lillesøster skuffet fordi hun ikke blir tante likevel? Vet ikke jeg. Har ikke like regelmessig kontakt med pappa desverre, så orker ikke å rushe bortover bare for å si det så tidlig. Ellers går jeg vel offisielt ut med det på jobb i uke 12 tenker jeg. :)

Jeg føler meg veldig heldig som har så mye god familie rundt meg. Svigerfamilien bor 2 minutter med bil unna oss, søsteren hans med sin familie bor 10 min unna, mamm bor i byen, pappa og de bor i byen, også har jeg jo stebesteforeldre osv. Det er så mange som kommer til å bli en del av lille frøbels liv, og det er flott! For jeg vil prøve å unngå å få et barn som kun tolererer at mamma skifter bleie, mater, bærer, legger osv. :)

Helt ærlig: Tenker jeg ALT for mye?? Må slå av tankene mine, jeg er ekspert på å tenke på alt mulig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo på en måte en fin ting at du er beskymret. For det betyr at lille Frøbel betyr mye for deg. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! De magiske 12..Skal være bra glad når jeg når den uken. Dersom jeg er så langt som tickeren min viser, så er det påskeferie når jeg når uke 12. Så da tenker jeg at jeg skal finne på et eller annet for å "feire", eller markere at det faktisk er en realitet!!

Lurer på når jeg skal si det til folk. Mamma vet det, og en veldig god veninne av meg som også er gravid, og samboer sin bestekompis samt. søsteren hans. Så mange allerede. Foreldrene hans får vite det etter UL på torsdag, mens pappa, stemor og lillesøster tenkte jeg å vente til i alle fall 10 uker. Mest fordi at dersom jeg mister, så blir vel lillesøster skuffet fordi hun ikke blir tante likevel? Vet ikke jeg. Har ikke like regelmessig kontakt med pappa desverre, så orker ikke å rushe bortover bare for å si det så tidlig. Ellers går jeg vel offisielt ut med det på jobb i uke 12 tenker jeg. :)

Jeg føler meg veldig heldig som har så mye god familie rundt meg. Svigerfamilien bor 2 minutter med bil unna oss, søsteren hans med sin familie bor 10 min unna, mamm bor i byen, pappa og de bor i byen, også har jeg jo stebesteforeldre osv. Det er så mange som kommer til å bli en del av lille frøbels liv, og det er flott! For jeg vil prøve å unngå å få et barn som kun tolererer at mamma skifter bleie, mater, bærer, legger osv. :)

Helt ærlig: Tenker jeg ALT for mye?? Må slå av tankene mine, jeg er ekspert på å tenke på alt mulig :fnise:

Synes du bør vente til uke 12 med å si det til andre. Det var iallfall det en nær venninne av meg gjorde, for å være sikker på at hun fikk beholde barnet. Samboeren og nær familie fikk selvfølgelig vite det tidligere da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo på en måte en fin ting at du er beskymret. For det betyr at lille Frøbel betyr mye for deg. :hug:

Synes du bør vente til uke 12 med å si det til andre. Det var iallfall det en nær venninne av meg gjorde, for å være sikker på at hun fikk beholde barnet. Samboeren og nær familie fikk selvfølgelig vite det tidligere da. :)

Ja, det gjør jo det! Jeg føler meg rett og slett stolt som skal bli mamma! :rodmer:

Blir nok å vente til uke 12 ja. Dersom man skulle miste, så vil det være vondt og plagsomt at folk spør og graver hele tiden. Plus at når man først sir det så blir det jo ekstra stas siden man har ventet i flere uker på å kunne fortelle til folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så i en annen tråd at du er gravid :)

Gratulerer så mye :rodmer:

Håper alt ordner seg og at barnefaren blir glad for det etterhvert han også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi drøyde til uke 11/12 med å fortelle det til familie og venner.

Vel, det vil si, noen av vennene visste om det (vi skulle på ferie med de og det hadde vært umulig å skjule) og sjefene viste om det. Jeg bestmte meg for å trekke meg fra julebordet og da måtte jeg jo fortelle grunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så i en annen tråd at du er gravid :)

Gratulerer så mye :rodmer:

Håper alt ordner seg og at barnefaren blir glad for det etterhvert han også :)

Tuusen takk! Og :velkommen: Er så trivelig at folk stikker innom! :)

Vi drøyde til uke 11/12 med å fortelle det til familie og venner.

Vel, det vil si, noen av vennene visste om det (vi skulle på ferie med de og det hadde vært umulig å skjule) og sjefene viste om det. Jeg bestmte meg for å trekke meg fra julebordet og da måtte jeg jo fortelle grunnen.

Jepp, blir nok noe sånt her også! Altså 11/12 foruten hans foreldre som får vite på torsdag etter UL! :) Jeg er rett og slett råspent på hvor langt på vei jeg er! Håper jeg er 6+5, for da er det jo litt kortere tid til uke 12, enn om jeg er bare fem uker på vei, hehe. :)

Jeg ligger bare og slenger på sofaen i dag jeg. Burde vel få ne ut av dagen, men for øyeblikket var det godt å bare ligge her. Hehe.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...