Gå til innhold

Lille overaskelsen er på utsiden <3


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Forventer vel egentig ikke at magen skal komme før rundt uke 20 jeg heller! Menmen! :)

Jeg har en litt dårlig magefølelse. Har hatt det de siste par dagene. Før har jeg innerst inne vært sikker på at alt er bra, men nå føler jeg at noe ikke er helt som det skal. :( Men satser på at jeg er hysterisk, hehe.

I dag gjør jeg ikke så mye. Ligger og venter på at kjæresten skal komme hjem. Han har vært borte siden fredag, så nå savner jeg han. :) Ha en flott søndag videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Delphina

Forventer vel egentig ikke at magen skal komme før rundt uke 20 jeg heller! Menmen! :)

Jeg har en litt dårlig magefølelse. Har hatt det de siste par dagene. Før har jeg innerst inne vært sikker på at alt er bra, men nå føler jeg at noe ikke er helt som det skal. :( Men satser på at jeg er hysterisk, hehe.

I dag gjør jeg ikke så mye. Ligger og venter på at kjæresten skal komme hjem. Han har vært borte siden fredag, så nå savner jeg han. :) Ha en flott søndag videre!

Huff, ikke greit med den magefølelsen, men det kan hende alt ligger i hodet (mest trolig det). Det eneste som hjelper er å ta tiden til hjelp, og om en måneds tid finner du jo ut om alt er bra. :klemmer:

Blir koselig å se kjæresten igjen :) Ha en flott søndag videre du også, og kos deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Skjønner godt at tankene flyr litt, ihvertfall når du ble flyttet på UL og du ikke fikk se det hjertet du hadde forventet :klemmer:

Men det er der nok, så bare hold ut :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper magefølelsen din ikke stemmer og at du er bare normal gravid jente :lol:

Kos deg masse med kjæresten din i dag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mensensmerter og spotting på gang her nå. Håper alt er i orden med den lille spiren. Men jeg tror dette er begynnelsen på slutten av denne (korte) graviditeten. :(

Prøver å holde hodet kaldt, og fokusere på den positive tingen at kjæresten min faktisk tatt en helomvendig. Dvs. at hvis vi mister lille frøbel ( :( ), så skal vi faktisk prøve på nytt. Så det er det jeg klamrer meg til, nå når det virker som om jeg mister. Har hatt en helg med store psykiske påkjenninger. Har ikke skrevet noe om det her siden det ikke har noe med graviditet å gjøre og jeg lett kan gjenkjennes hvis jeg skriver om det, så..Men tenker kanskje at dersom jeg spontanaborterer så har det med det å gjøre.

Men jeg krysser fingrene. Og hvis ikke, så satser jeg at jeg blir fort gravid igjen og at det går bra da!

Synes egentlig jeg takler det overaskende bra. Blir jo kjempelei meg dersom SA blir et faktum, men det at vi skal prøve å bli gravide igjen er en utrolig stor trøst. Var jo liveredd før fordi jeg tenkte dette var eneste sjansen vår..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Om du spontanaborterer, så har det noe med at barnet ikke er levedyktig utenfor kroppen. Se det på den siden, men det kan være vanskelig. Selv om jeg ikke hadde SA, så var det slikt jeg tenkte da jeg begynte å blø.

Selv tror jeg ikke det kommer til å skje, og jeg håper du kommer deg gjennom dette uten å miste noen bebis. Om det derimot skulle skje, så kommer du absolutt ikke til å ha problemer med å bli gravid igjen, du ble jo gravid på pilla, og det er jo noe. Det er jo også positivt at sambo vil bli pappa da :klemmer:

Jeg sitter her og håper at det bare er litt normale voksesmerter og en blodåre som har sprukket. Jeg spotta som en gris i starten av graviditeten, i en uke eller noe sånt, og jeg trodde det bare var en kranglete livmor, da jeg hadde murringer og spotting. Så, kan hende det er nå kroppen slår inn og sier "Jeg er gravid"...

Sender deg uansett et tonn med :klemmer:

edit: Legger merke at innlegget ikke henger helt på grep, beklager dette. Håper uansett det går bra med deg :)

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuusen takk for klemmer! Det som gjør at jeg tenker at jeg har en SA er fordi at menssmertene er anderledes enn sånn som de har vært. Men krysser så klart fingrene!!

Takk for klemmer!! :)

Har heldigvis en veldig støttende samboer som forteller meg med den største overbevisning at uansett utfall så ordner alt seg. :) Vi har riktignok hatt litt hard medfart, men han kan å stille opp når man ser at det er nødvendig. :)

Edit: Og her er man vist litt distre og takker for klemmer to ganger på rad.. :ler:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Bra jeg ikke er den eneste som er litt distre da! :fnise:

Så bra at dere kommer dere gjennom dette uansett utfall. Han virker som er veldig glad i deg, og det er jo bra. Uansett utfall, så får dere en liten frøbel, om det skjer i denne omgang eller neste.

Skulle gjort alt det jeg kunne, men eneste jeg kan gjøre uansett utfall er å tilby min støtte. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere klemmer kommer her! :klem:

Skjønner godt at du blir redd når du spotter og har menssmerter... Men husk at det også kan være helt uskyldig! Veldig mange har småblødninger i starten, og ulike typer murringer er også helt normalt. Ikke tenk det verste helt enda (selv om det er lettere sagt enn gjort)!

Har du hatt sex i det siste, så det kan være det som utløser småblødninger? Slimhinnene er jo ekstremt følsomme når man er gravid, så det skal lite til før man blør litt. Selv blødde jeg masse neseeblod når jeg hadde influensa, noe jeg aldri gjør ellers. Så det er mye annet enn SA det kan være.

Krysser fingre og tær for dere! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jeg ikke er den eneste som er litt distre da! :fnise:

Så bra at dere kommer dere gjennom dette uansett utfall. Han virker som er veldig glad i deg, og det er jo bra. Uansett utfall, så får dere en liten frøbel, om det skjer i denne omgang eller neste.

Skulle gjort alt det jeg kunne, men eneste jeg kan gjøre uansett utfall er å tilby min støtte. :sjenert:

Og den er god å ha! Selv om jeg ikke kjenner folk her på KG, så har KG alltid vært god å ha for meg som støtte. Hadde en generell dagbok før, og der skrev jeg en del om andre ting som plaget meg i livet, de som leste den var også gode å ha. :)

Dersom vi mister denne, så blir vel dette en prøverdagbok i stedet. Men håper de som har "flyttet" inn og som titter innom nå og da fortsetter med det. Synes det er trivelig å ha noen å snakke med. Hvis ikke ender jeg opp med å prate hull i hodet på andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere klemmer kommer her! :klem:

Skjønner godt at du blir redd når du spotter og har menssmerter... Men husk at det også kan være helt uskyldig! Veldig mange har småblødninger i starten, og ulike typer murringer er også helt normalt. Ikke tenk det verste helt enda (selv om det er lettere sagt enn gjort)!

Har du hatt sex i det siste, så det kan være det som utløser småblødninger? Slimhinnene er jo ekstremt følsomme når man er gravid, så det skal lite til før man blør litt. Selv blødde jeg masse neseeblod når jeg hadde influensa, noe jeg aldri gjør ellers. Så det er mye annet enn SA det kan være.

Krysser fingre og tær for dere! :klemmer:

Takk for klemmer og kryssede fingre og tær! :klemmer:

Ja du har så klart rett i det. Prøver å ikke ta sorgen på forskudd, så får man vel bare se det an.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Og den er god å ha! Selv om jeg ikke kjenner folk her på KG, så har KG alltid vært god å ha for meg som støtte. Hadde en generell dagbok før, og der skrev jeg en del om andre ting som plaget meg i livet, de som leste den var også gode å ha. :)

Dersom vi mister denne, så blir vel dette en prøverdagbok i stedet. Men håper de som har "flyttet" inn og som titter innom nå og da fortsetter med det. Synes det er trivelig å ha noen å snakke med. Hvis ikke ender jeg opp med å prate hull i hodet på andre!

Jeg kommer til å følge deg som prøver om dere mister. Det er jo trivelig å snakke med deg også vet du. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å følge deg som prøver om dere mister. Det er jo trivelig å snakke med deg også vet du. :jepp:

Godt å høre! :) Dersom vi ender opp med å bli prøvere, så håper jeg det klaffer før sommeren i alle fall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er jeg ikke i tvil om at jeg har en SA. Dessverre..Så blir ikke noe 2011-barn på meg. :(

Men håper det ikke tar så lang tid før syklusen blir normal slik at vi kan prøve å bli gravide igjen. Det er virkelig den eneste trøsten jeg har, at vi faktisk skal prøve igjen. Så nå har jeg kjøpt fem graviditetstester fra billigetester.no. Det var overaskende mye billigere. 10 testet (ikke sånn strips) er billigere enn en dobbel clearblue. Så sparer jeg litt på det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff :troest: Ånei!

Har du mye smerter? Eller er det mest at du blør? Sender deg en god :klemmer: Det er lov å være trist nå!

Men det er jo kjempefint at får med deg din kjære på prøvingen - og jeg er sikker på at det blir klaff igjen veldig fort!

Selv hadde jeg en tidlig SA etter første PP og 2.PP etter det satt spira på nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...