Gå til innhold

Luksusfellen

Anbefalte innlegg

Gjest Krizzy
Skrevet

Er det flere som gleder seg til en ny sesong? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er stygt å si det, men når jeg ser på så føler jeg meg litt bedre overfor mitt eget forbruk, prøver å spare masse når jeg ser slikt.. :sjenert:

• Liker 1
Gjest Canis lupus
Skrevet

Ja jeg gleder meg veldig! :popcorn:

Gjest Krizzy
Skrevet

Må legge til at jeg lurer på hvem denne damen er. Har hun vært med før? :vetikke:

AnonymBruker
Skrevet

Hm, har hun ikke vært med i tidligere episoder? Eller var det et annet par?

AnonymBruker
Skrevet

Altså par økonomer, ikke kandidater.

Skrevet

Jeg er virkelig sjokkert over han som er på skjermen nå! Er det mulig!?

Gjest Krizzy
Skrevet (endret)

???? :lol: Hva skjer nå? Reprise, reklame? :lol:

Edit: Skrudde på. Reprise, ja. Må innrømme at jeg var utrolig sjokkert når jeg så han første gangen. :daane:

Endret av Krizzy
AnonymBruker
Skrevet

Hva hvor, hvilke episode er det? Er uten tv, må se på nett!

Fortell litt, hva er det med ham?

Skrevet

Det går på TV3 nå. begynte kl. 19. Aner ikke om det er gammel eller nytt..

En fyr på 21 år som har hatt 37 biler siden han ble 18, bor hjemme hos foreldrene sine på gutterommet sammen med dama, de sover i en liten enkeltseng, han betaler ingenting i leie og faren kjøper all mat og klær til han, så går han i 7 000 i underskudd hver mnd og må låne penger av dama.. Han bruker alle pengene på bil og bildeler

• Liker 2
Gjest Krizzy
Skrevet (endret)

Hva hvor, hvilke episode er det? Er uten tv, må se på nett!

Fortell litt, hva er det med ham?

Sesong 4, episode 12.

Edit: Og, det er reprise som går på tv3 nå :lol:

Endret av Krizzy
Skrevet

Ah, gleder meg til nye episoder av Luksusfellen. For de som kanskje ikke har fått det med seg, så har det også kommet nye episoder av Lyxfällan også, episodene finner man på tv3play.se. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Ah, gleder meg til nye episoder av Luksusfellen. For de som kanskje ikke har fått det med seg, så har det også kommet nye episoder av Lyxfällan også, episodene finner man på tv3play.se. ;)

JEG husker når hun fra bartenderskolen var med på den fellen, kjære vene :overrasket: hun hadde ikke en krone i inntekt, men minst 40 000 i forbruk hver måned. Hva het hun.. anita, juanita, husker ikke.. :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Det går på TV3 nå. begynte kl. 19. Aner ikke om det er gammel eller nytt..

En fyr på 21 år som har hatt 37 biler siden han ble 18, bor hjemme hos foreldrene sine på gutterommet sammen med dama, de sover i en liten enkeltseng, han betaler ingenting i leie og faren kjøper all mat og klær til han, så går han i 7 000 i underskudd hver mnd og må låne penger av dama.. Han bruker alle pengene på bil og bildeler

Daaaaaamn.......

Skrevet

Tror hun het Juanita.

AnonymBruker
Skrevet

VANITA! kom endelig på det :lete:

Gjest Krizzy
Skrevet

Så reklamen i stad for sesongspremieren igjen.

Jeg ble fryktelig nysgjerrig, og spent til onsdagen.

Han har tatt opp kredittkort i hennes navn sa de :overrasket:

AnonymBruker
Skrevet

JEG husker når hun fra bartenderskolen var med på den fellen, kjære vene :overrasket: hun hadde ikke en krone i inntekt, men minst 40 000 i forbruk hver måned. Hva het hun.. anita, juanita, husker ikke.. :klo:

hvordan i all verden er det mulig å få til?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke sett så mange episoder, men en ganske vanlig løsning synes å være at de får en kausjonist. I de programmene jeg har sett har alltid kausjonisten sagt ja når h*n blir spurt.

Hender det noen ganger at de ikke får kausjonist, og får man vite etterpå hva som skjer? Hvis deltageren ikke betaler gjelda si og hele regningen blir sendt til kausjonisten, blir dette de vist på tv?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gleder meg! God underholdning, og en god påminnelse til å være litt forsiktig med pengebruken :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...